Skocz do zawartości

Ranking

  1. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      1 037


  2. marcesco

    marcesco

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 117


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      1 216


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      2 786


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
  2. Bo w końcu po latach telepania tyłka na twardzielu przyszedł czas full wypas
    6 punktów
  3. @spidelli Bo drogi zabrakło mimo że to mały kraj (Nida-Neringa) 🤣
    5 punktów
  4. Bo asfaltu brakło, mimo że kraj maly...
    5 punktów
  5. Bo Achim Halupczok przed domem Też zaczynałem z naszym LKS -em
    3 punkty
  6. Nie części, ale bez tego nie pojadzie. 4x bidon Elite Fly 550ml (2 czarne, 2 "smoke") Pół roku temu kupowałem ten sam zestaw, ale intensywnie użytkowane nie pachną już najlepiej, a i ze szczelnością bywa już różnie.
    3 punkty
  7. Bo komoot twierdził, że to droga🤣
    3 punkty
  8. 3 punkty
  9. Bo do łodzi bez rowerów nie wsiadamy 💪
    3 punkty
  10. Jesień idzie więc trzeba fitnessa skazanego na bycie commuterem dostosować Leon będzie zadowolony 😁
    2 punkty
  11. Bo trochę się tu pozmieniało przez 18 lat: Mechalinki 2024 vs 2006:
    2 punkty
  12. Oddam w dobre ręce kompletny napęd (przerzutka przód/tył, kaseta, korba z suportem ale bez pedałów, łańcuch, manetki) z roweru Marin Bobcat Trail 3 (2023) wyjęty po jednym sezonie. Sprawny w 100%, bo wymieniłem na inny. Najlepiej Warszawa, ale jak coś to wyślę paczkomatem. Specka tu: https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2022-bobcat-trail-3-3
    1 punkt
  13. Może nie kupione, ale oczywiście złożone nowe koła 🙂
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Rozumiem. Wg mnie powinieneś kupić crossa na oponach ok. 50 albo bardzo rekreacyjnie MTB na takich samych oponach. Amor powietrzny, proste hamulce hydrauliczne Shimano, dobrze się dopasować, jakby co, to zmienić mostek i opony na zwijane. Nie szukaj żadnych wynalazków. Tylko sprawdzone firmy i marki. Więcej piszesz o cenach niż o jeździe. Jakbyś dużo i świadomie jeździł, to byś sam wiedział, czego potrzebujesz. Naprawdę i bez urazy. Pozdrawiam.
    1 punkt
  16. Masz już pewne doświadczenie, więc sam powinieneś wyczuć, co jest dla ciebie dobre. Na pewnym etapie szukanie porad w necie jest bez sensu. Bez sensu jest też dla mnie analizowanie, czy warto wydać 100 zł więcej czy mniej. Ja powiem tak. Od paru lat zacząłem intensywnie na rowerze jeździć, dla kondycji, krajoznawczo, towarzysko itd. W miarę wyczułem swoje potrzeby i sam zacząłem swoje rowery składać, co jest mega drogie i czasochłonne. Ale jakbym nie składał, to bym po ilus tam tysiącach km miał wystarczające wyczucie, by nie pytać w necie o dany model, tylko skupił się na pozycji, geometrii, napędzie itd. I jakbym to ustalił, czego potrzebuję - to bym pod tym kątem poszukał odpowiedniego roweru. A nie że 100 zł ma zaważyć na wyborze. Od czapy podejście.
    1 punkt
  17. Ja mam Crank Brothers- używałem, zadziałało. Ale szału nie ma. Narzędzie do kabanosów trochę grube, adapter co2 wymaga silnych palców, jeden nabój można pewnie dokręcić do tej puszki i całość dać pod bidon.
    1 punkt
  18. Mam, nie korzystałem w terenie przez okres posiadania ale całość dobrze zaprojektowana. Nie widziałem żeby ktoś zmieścił nabój, kabanosy i niezbędne akcesoria w kierownicy. Zestaw z Lezyne da się solidnie przymocować do ramy fabrycznym paskiem, trzeba tylko okleić w tym miejscu.
    1 punkt
  19. Moje zdanie brzmi "Wszystko co nie ma pełnego zawieszenia jest wyspecjalizowanym sprzętem do poruszania się po stosunkowo równym terenie". To wszystko jest subiektywne.
    1 punkt
  20. A używasz blatu 48T na korbie? IMHO szkoda kasy na downgrade do 2x10. Naprawiłbym co zużyte - środkowy blat (50zł), suport (50zł), kaseta (65zł), łańcuch (50zł). Ew. nowe linki i pancerze i koła przerzutki (w sumie z 50zł).
    1 punkt
  21. Dla mnie a jeżdżę wyłącznie w zachodniopomorskim po lasach i ścieżkach dla zdrowia i kondycji i przyjemności a jak jeżdżę na fullu 100 mm skoku do 90 km i jestem po prostu solidnie zmęczony to taki lekki 14 kg karbonowy elektryczny hardtail z małą baterią 350W byłby super - ale takich żadna firma nie produkuje lub ewentualnie Scott Lumen, który waży z 17 kg ( najtańsza wersja za 30 tys ) byłby ok po to aby zwiększyć mój zasięg do 140 km na dzień i trochę mniejszym zmęczeniu finalnie niż 90 km na crosscoutry. Na płaskim i z góry jeździłbym analogowo a tego wspomagania w trybie eco używałbym tylko na jakieś lekkie wzniesienia. A tak kretyni producenci robią ciężkie kloce po 20kilka kg ze skokiem 150 mm i dużymi bateriami na beskidy czy alpy a na jazdę po w miarę płaskim nie potrafią zrobić lekkich, karbonowych rowerów MTB z małą baterią do 15 kg. Jak już robią hardtaile elektryczne to wszystko jest na aluminium z dziadowskim osprzętem i waży po 20 kilka kg.
    1 punkt
  22. To też pewnie gdzie zależy gdzie jeździsz. U mnie Eskey, Rondo, Romet faktycznie popularny ale chyba tyle samo Canyona mijam co trzech poprzednich łącznie. Ja akurat rozumiem ten argument. Być może nie jest zły ale w moim umyśle również Romet kojarzy się jakoś gorzej i szukając gravela dla siebie nawet jeżeli rower innej marki 'bardziej premium' o takiej samej specyfikacji był nawet i 3k droższy to i tak nie brałem Rometa czy Krossa pod uwagę.
    1 punkt
  23. Moje zdanie na temat rowerów elektrycznych jest już tu pewnie ogólnie znane, więc mogę nie być obiektywny w tym co piszę, ale naprawdę - czy nie lepiej za tę kasę kupić np skuter spalinowy? Pojedziesz dalej, lepiej, szybciej i prawie wszędzie tam, gdzie byś jeździł tym elektrykiem, dodatkowo bez obawy że ci padnie bateria. Skoro nie pasjonujesz się sportem, a chcesz jeździć to może lepiej coś w tym kierunku? Ja wiem że wrażenia pozytywne bo jedziesz bez wysiłku, ale sa przecież lepsze pojazdy którymi też jeździsz bez wysiłku. No chyba że ci zależy na tej świadomości i oszukiwaniu się tak trochę że niby jesteś rowerzystą albo kolarzem jadąc na tym - nie, nie jesteś. Za to sporo przepłacisz osiągając przy tym gorsze efekty. Ale jeżeli już koniecznie zależy ci konkretnie na rowerze elektrycznym to nie kupuj tanich bo się rozczarujesz. Zwłaszcza problemem będzie kiepski osprzęt który szybko się zużywa i słaba bateria, czyli za daleko nie ujedziesz. Lepiej zbieraj kasę na dobry, 20k to minimum jeżeli chcesz jeździć dalej niż do sklepu po bułki 2 ulice dalej.
    1 punkt
  24. Kurde, sam się czaję z zakupem , i też miałem myśl, żeby napisać "dokupiłem do pedałów" - choć byłoby ryzyko nadinterpretacji i zamiany na "dla" Teraz już tak chyba nie napiszę, mimo że pedały mam już od zeszłego roku - nówki sztuki nieśmigane... Ile jest miejsca na oponę w Cube ? PS póki co, kupiłem se spodenki i koszulkę w Decu
    1 punkt
  25. "Śruba z sześciokątem wewnętrznym", jeśli siedzimy w szczegółach
    1 punkt
  26. Czarna lista zależy od kwoty. I tak osprzęt typu Tourney w rowerze za 3500 zł jest na czarnej liście, a w rowerze za 1800 zł jest ok. Hamulce MT-200 w rowerze za 3k są ok, a w rowerze za 5k zdecydowanie nie. I tak dalej. W tej cenie staraj się unikać przerzutek Tourney, Acera, Altus. Unikaj hamulców v-brake. Minimum MT-200. Ludzie z problemami z kręgosłupem kupują ciężkie rowery a potem muszą je odrobinę podnieść - i mleko się wylewa. Kup rower do 14 kg, jak dołożysz bagaż i osprzęt i tak będzie 16-17 kg. Niedawno kupiłem rower. Pozycja 60 do 70 stopni jest wygodniejsza od wyprostowanej. A jestem starym dziadem. Pożycz od kogoś rower i pojeździj w nieznacznie pochylonej pozycji. Rozważ dobry amortyzator siodełka - minimum 300 zł ale rama roweru musi to dopuszczać. Co do błotników - jestem zdania, że dasz radę. Każdy kto umie pisać, da radę. Skala trudności 1/10. Wyjmujesz z opakowania. Bierzesz śrubokręt krzyżakowy i przykręcasz śrubki, tak jak na obrazkach. Jak nie masz śrubokrętu, to kupujesz 2 sztuki - Philips nr 1 i Philips nr 2 - jak będa tańsze i droższe, to kup droższe. Jak masz kasę kup zestaw z bitami, będziesz miał inbusy a żeby dokręcić jakąkolwiek śrubkę nie będziesz chyba jechał 200 km? Swoją drogą, gdzie Ty mieszkasz? PS. Wiki podaje pisownię "imbus" - to błąd. Poprawnie to inbus, skrót od, opatentowanego w Niemczech w 1936 roku przez firmę Bauer und Schaurte, klucza Innensechskantschraube Bauer und Schaurte (pierwszy wyraz to „śruba sześciokątna”)
    1 punkt
  27. Dwa miesiące nie kupowałem głupot do roweru żeby coś w końcu odłożyć i tak oto kupiłem pedałki M8100 i coś, w co można je wkręcić Proszę przywitać Kubusia C62 Elite Pro.
    1 punkt
  28. Mimo, że mam jakieś "gotowe" izotoniki i elektrolity do rozpuszczania w wodzie to i tak przeważnie przygotowuję sobie sam izotonik z wody, miodu, soli i soku z cytryny
    1 punkt
  29. Nadwiślańskie łąki i lasy, w niedzielę o 7 rano nie ma tu praktycznie ludzi
    1 punkt
  30. Bo po burzy i wyjściu z budki taka sytuacja,- " z tyłu idzie następna burza"
    1 punkt
  31. Kilka gratów wleciało: ulubione bidony Zefal Sense Soft 65 No-Mud, breloczek Abus, tarcze XT (180/160), sztyca carbon od ElitaOne i gatki Quest Cargo.
    1 punkt
  32. Nie, Lezyne Pocket Drive jest do dwóch typów wentyli: schrader/presta. Wystarczy odpowiednio wkręcić wężyk.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Może być przerzutka np 9s do napędu 8s, będzie działać
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. M4C na elektronicznej grupie, cała reszta w karbonie za miliony monet, garbaruki, cane kriki, złote dodatki, byłby sztos. 🤗 Polska mentalność to gdy świeci słońce ale cień musi akurat padać na hak przerzutki.
    1 punkt
  37. Jednak ciężko porównać piekarnię z piecami do produkcji ram, z gotowych rur. Już upieczonych gdzieś indziej. Ale akurat w przypadku ręcznej roboty trzeba po prostu zagwarantować satysfakcję finansową wytwórcy w całokształcie funkcjonowania społecznego, z uwzględnieniem rękodzielniczego wkładu, na przekór Markom naklejającym logo na chińsko produkcjo. Takie Marki to som korporaracje cyklistyczne i mają narracje tanio kupić drogo sprzedać ale też i odważają się oferować swój produkt i projekt. Jeszcze niedawno ramy z Tajwanu przyjemnie wykonane w dużych seriach i ze stali kosztowały od 100 do 200 dolarów w polskich sklepach ( np pod marką Autor) ale nastąpiło wyparcie stali przez alu i już Tai Van nigdy z cen nie zejdzie. Dziś w czasach idiotyzmu masowego ajfonizacji suwizacji i wakacjonizmu zanzibarnego mechanizmy ekonomiczne sprzedaży i kreowania potrzeby zakupów są niczym kleszcz na krwistym budżecie domowym, ale w chilach otrzeźwienia wystarczy zabrać sprawnego dziadka Mtb na Kantilewerach i pojechać 3x7 do najbliższego lasu i uśmiechnąć się do sosen, w piasku i przepaściach pchać i sprowadzać, doceniając prostotę i zdrowy rozsądek i powstrzymanie się przed naporem propahandy zakópuf „jesteś tego warty” „musisz to mieć” „ nowość sezonu” „ zalety napędu 16 rzedego” 😄 Zrobiłem się czerwony, bo się zsurlizowałem sam, jak ten komar poleciałem do niebieskiej lamy w drucikach... aż strzeliło Ale w 2021 z 5000 przebiegu na ramie Surlałem tylko 1200 km, pozostałe 2000 Jaguar lata 60-70, 1500km Diamant z 59r, i jeszcze trochę na Romecie z lat 80.... i takie ponad pokoleniowe używanie stali ma sens. Wtedy inwestycja raz poniesiona może i do wnuków nieść korbowe pocieszenie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...