Skocz do zawartości

Mandoleran

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutralna

O Mandoleran

  • Tytuł
    Świeżak

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Ruda Śląska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @tobo "Shimano nie chce robić czegoś ze swoimi produktami. Oni na takie zmiany są wybitnie oporni. I to w kwestii wielu produktów. Np korb ultegra które lubią się rozłazić. " Oni, jak i inne tego typu "molochy" patrzą na statystyki i gdyby był dość powszechny problem, to na pewno by coś w końcu z tym zrobili, a jak statystyka jest mała to mają do w du..pie 😉.
  2. W sumie to ten temat mnie uświadomił, że jest coś takiego jak sikające "szitmano" 😂. Zgadzam się też, że gdyby to był problem dość powszechny to zrobiłoby się o tym dość głośno i nie tylko po forach i nie wierzę że taki moloch jak shimano by coś z tym nie chciało zrobić. Słyszałem o krzywiących się tarczach, mam akurat taką tarcze ale póki co jest prosta, ale chodzi o to, że shimano wiedziało o tym problemie i wypuścili jakąś nową, więc myślę że podobnie byłoby z sikającymi hamulcami 😉.
  3. Na pasku jest też dostępny w najbardziej popularnych rozmiarach Canyon Commouter 5 https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-do-dojazdow/commuter/commuter-5/2796.html?dwvar_2796_pv_rahmenfarbe=GY#all-components-section-tab
  4. Jak rower się podoba, jak będzie dostępny, to nic tylko kupić i cieszyć się jazdą. Ja tak zrobiłem, u mnie poszło bez fittingu - kupiłem rower, robię trasy rzędu 80-180 km i nawet więcej bez wszczynania się w dyskusjach na forach, bo tylko większy mętlik się robi 😉.
  5. @Crockett Mam nowego Bolta i generalnie jestem z niego zadowolony. Ma swoje mocne strony i też parę bolączek. Na plus: - Dobrze trzyma na baterii. Nie miałem zbytnio jakiś bardzo długich wypadów, ale jestem w stanie uwierzyć ze te 14-15h powinien wytrzymać. - Bardzo dobra widoczność. Nie ważne jaka aura na dworze, to Bolt jest zawsze dobrze widoczny, bardzo dobrze spisuje się czujnik. - Prosta obsługi. W sumie to dla mnie najważniejsza zaleta, wszystko dobrze poukładane nie trzeba się przeklikiwać przez niezliczoną ilość opcji. Prosto, szybko, przyjemnie. - Usb C.
  6. @skom25 Akurat mam Di2, ale jak problem jeszcze z otworami na hamulec, to też słabo. Się zobaczy jeszcze na jaką postawie, akurat ta Pro mi się wizualnie podoba, bo też szeroka na górze co myślę że mi podejdzie. A nie próbowałeś tego reklamować?
  7. Sam byłem zainteresowany ta kierownicą, tylko w wersji karbon a skoro takie cyrki z wersją amelinium, to teraz mam zgryza. O ile jeszcze w takiej coś można przydrutować, to w karbonie raczej nie za bardzo, zresztą płaci się za produkt gotowy i dopracowany, a nie za kombinacje alpejskie, chyba że jakaś lewa partia się trafiła.
  8. Mandoleran

    [opony] gravel/teren

    Najszersze jakie wejdą z jak najbardziej agresywnym bieżnikiem, wszystko z odpowiednim ciśnieniem.
  9. Bo osobiście nie znam takiego przypadku by poszło to w drugą stronę, tym bardziej po przesiadce z mtb, a za to znam przypadki gdzie ludzie nie chcą już być uzależnieni tylko do jednej nawierzchni i pozbywają się swoich szos na rzecz czegoś gdzie można wsadzić szersze opony. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie by sobie teraz czy kiedyś dokupić 2 komplet kół pod asfalty, z szosą już raczej tego nie zrobisz 😉. Ale oczywiście rozumie że każdy może przedstawić swój punkt widzenia, ja miałem dokładnie to samo co autor, przesiadka ze starego mbt na cos z barankiem.
  10. @mzm Gravel dla każdego znaczy co innego. Autor tematu faktycznie zaznaczył że 70% to asfalt a pozostałe to szuter, ale nie znaczy że się Mu nie odwidzi i że za pół roku będzie np. 50/50 😉. Dla mnie jak gravel to rower na którym chcę poznawać nowe nieodkryte trasy, nie patrząc zbytnio jaki to będzie teren i tutaj wolę mieć możliwość wsadzenia szerszych opon, czy wygodniejszą możliwość zastosowania jakiś sakw ( jakbym miał się wybrać gdzieś na parę dni ) nie bawiąc się w jakieś "druciarstwo", czy mieć nieco wygodniejszą pozycję. Na pewno na takim rowerze nie będzie jakimś mułem, bo na asfa
  11. Miałem podobnie co autor tematu, też bujałem się tylko mtb przez naście lat i też przyszedł ten czas na zmianę. Bałem się tego jaki będzie rower z baranem, bo też nigdy na takim nie jeździłem i nie wiedziałem czego oczekiwać, a w dodatku praktycznie zerowa dostępność wszędzie i prawie po blisko 10 miesiącach poszukiwań w końcu gravel zakupiony i to jeszcze wysyłkowo, bez jakiś przymiarki czy czegokolwiek, zakup tak naprawdę na spontana, bo miałem już dość czekania, a sezon ucieka i młodszy już nie będę. Też naczytałem się geometriach czy lepiej wyprostowana czy sportowa, a czym więcej st
  12. Jak chcesz już wydać 1k za nawigacje, to już trochę lepiej dołożyć i mieć coś sprawdzonego. https://projectbike.pl/sklep/wahoo-fitness/liczniki-rowerowe-gps/nowosc-wahoo-elemnt-bolt-2021/ Są jeszcze 3 na stanie, sam w tym sklepie kupiłem ten model i póki co mnie nie zawiódł i spełnia swoje zadania jak i moje wymagania 😉.
  13. @PiotrWie To co było zaproponowane, to już było w pierwszych postach i autor sam podejmie jakieś kroki. Późniejsza "debata" już dotyczyła własnych przemyśleń i tak samo moje małe wtrącenie się o tą "szosę" co się w lesie zakopie. Ja mam coś ala szosę na oponach 45 i jakoś śmigam po lasach i jeszcze się nie zakopałem, ba nawet i błoto było, warunki prawie jak w prawilnym MTB, ale oczywiście zakopać się można i nie ważne jaki jest sprzęt. Autor przede wszystkim zaznaczył że potrzebuje roweru do pracy i okazjonalnie do lasu, na godzinne wycieczki i do 11k elektryka, więc takowy zapropo
  14. @Szym3kSzym3k No jak tam uważasz :). Znalazłem jeszcze coś do Burrito podobnego, lecz tańszego: https://triglavworks.com/kolekcja/stock/mini-troll
  15. @Szym3kSzym3k Przede wszystkim, ten burrito jest dzielony i to ma tą zaletę że nic nie będzie się w trasie na wertepach obijać. Jest cisza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...