Skocz do zawartości

Puklus

Mod Team
  • Liczba zawartości

    22 323
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    28

Ostatnia wygrana Puklus w dniu 24 Lutego 2017

Użytkownicy przyznają Puklus punkty reputacji!

8 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Skąd
    Ostróda/Bergen

Ostatnie wizyty

13 256 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Puklus

  1. Wiesz ja pracuje w serwisie od 8 lat. Pancerz wchodzi w manetkę ciasno, prosto. linka idzie prosto. Tam się nie ma co układać. Tam nie ma miejsca na układanie. Mało tego, te końcówki nie są, z tego co wiem uszczelnione wiec tak troszkę gorzej.
  2. Do widelca 26 na pewno wejdzie koło 27.5 Przykładowo do mojego lyrica wejdzie opona 2.5" Wiec tak można tak zrobić, tymczasowo ale można. Docelowo to tak średnio.
  3. A wiec bez tego nie pojedzie? Wg mnie potrzebne to jak w moście dziura. Brzmi jak opis manetek 5700. 6700 i im pokrewnych konstrukcyjnie. Nie działa to i działać nie będzie. Zmienia biegi czasami jak dobra pogoda nawet ładnie, ale porównania do 6600 albo 6800 w górę to to nie ma. Jeżeli posiadasz przeze mnie wymienione manetki to masz 3 wyjścia: - zostawić jak jest i z tym żyć - kupić starsze "wąsate" klamki - przejść na 11 biegów. Przy czym 3 opcja jest paradoksalnie najlepsza i najgorsza zarazem. Najlepsza bo nowożytna, można kupić nowe komponenty, każda grupa 11sp jest kompatybilna ze sobą ALE, wychodzi najdrożej i trzeba wymieniać hamulce. Tak trzeba wymieniać zaciski z tego samego powodu dla którego nie stosujemy zacisków szosowych w MTB i odwrotnie jeżeli chodzi o tarcze. Inny jest ciąg linki i zwyczajnie stare zaciski stracą na mocy tak, ze ledwo da się koło zablokować.
  4. Fake ... Tam jest za sucho zeby tak zardzewieć. No chyba ze nad morzem.
  5. Mi to wygląda ramionami nie i suportem i tam bym zaglądnął.
  6. Nie jestem pewien ale manetki z tamtego okresu różnice miały kosmetyczne można by rzec. Mam namyśli że nie były tak zauważalne jak miedzy 770 a 970 albo . Tam była spora różnica w pracy samej manetki, Jednak jak używasz rower to przewietrzenia opon raz w tygodniu to i tak szkoda kupować xtr chyba ze masz takie już zamontowane i chcesz by był komplet.
  7. Delikatnie podejść szlifierka, zeszlifować górę i dół na płasko i kluczem to złapać i powinno pójść. Jak nie to wybic os włożyć brzeczot i przeciąć jeżeli urwałeś ząbki to miska alu więc pójdzie łatwo.
  8. No jak się coś ma zapiekać to i zwykła kaseta stanowi problem. Ale ja jeszcze nie spotkałem xd który nie chciał dać się zdjąć. Kasety na mikro solone są relatywnie nowe a już najwięcej znajomi roblemow mieliśmy więc coś w tym musi być. Albo klasyka HG albo XD moim zdaniem.
  9. Ja mam elektryka, jeżdżę nim do roboty. Jest to bardzo fajne nie pocisz się nie trzeba brać prysznica ani się specialnie przebierać. W góry śmigam moim zwykłem rowerem ęduro a na szosę też czasem wyskakuje. Fakt jest taki że może i mój rower to typowy e-mieszczuch choć stuningowany ale pozwala wjechać tam gdzie się nie da. Mieszam w Bergen w centrum miasta. Na najbliższe traile.mam ok 9 km . Problem w tym że trzeba machnąć ok 200m w górę. Nie dużo, ale jak nie ma wyciągu to za każdym razem trzeba się wdrapywać a to męczy i po paru zjazdach brakuje już siły zwłaszcza jak się nie jeździ codziennie bo czasu brak. Tutaj elektryk jest wybawieniem pozwala pojechać w trasę w góry w trudny teren jak się nie ma kondycji bo nie ma się kiedy jej zrobić. Minusem jest waga roweru i zupełnie inne prowadzenie i niestety zależność od prądu bo jak padnie to jazda już graniczy z cudem taka bestia. Po górach oczywiście bo po mieście na płasko nie ma większych problemów
  10. Przepleść chce generalnie, bo obecne obręcze są wąskie. Celuje w 30mm. Jak bym miał teraz szerokie to bym dał se siana, po prostu przy niższym ciśnieniu jest tak se.
  11. Moja maszyna to niemal ze zabytkowy Spec pitch całkiem doinwestowany, jednakże na kołach 26. Główka jest prosta wiec wymiana widelca niemalże nie możliwa do osiągniecia bez kombinowania. Aaaaale. Wsadziłem do niego 650b, oczywiście zapożyczone z innego roweru. Na tył wchodzi opona 2.5", 2.6 musiałbym lekko podskrobać ramę. Do widelca tez wchodzi 2.5", docelowo w planie jest 2.6" i lekkie skrobanko boostera. Widelec to RS lyric z prawilną osią 20mm Pytanie czy zrobić malleta z 650 na przodzie i 26 na tyle, czy przeplatać oba koła ? Od razu mówię, ze komentarze typu jak sobie skrobniesz widelec to ci pęknie to ... Darujmy, nic nie pęknie. Mój znajomy, Espen czołowy norweski zawodnik tak ma u siebie i jak przy jego katowaniu nic się nie stało, to się nic nie stanie. Pytanie czy przechodzić na 650. Na 26" niemalże nie da się kupić opon. Dobrych opon, są ciężko dostępne i nie mam pojęcia czy jakiś rozmiar w plusie by był, czyli większe jak 2.5 Jakieś doświadczenia w takiej materii ?
  12. Jest to hayes model ryde, dość leciwy hamulec i umarł śmiercią typową dla zaniedbanego hamulca. Jest to naprawialne, trzeba to rozebrać na części pierwsze niemal że, wyjąć tłok, wyczyścić cylinder, nasmarować smarem do uszczelek na DOT, w razie potrzeby lekko naciągnąć sprężynę, najlepiej wymieniając uszczelki o ile są dostępne. Wniosek - lepiej kupić nowy hamulec.
  13. Zachciało się norce północnej kręcić przy zacisku, co uruchomiło ciąg przyczynowoskutkowy skutkujący taką o to rzeźbą: Powyzej, z lakka przeze mnie obgryzione tłoczysko ale ta wielka wyrwa to nie moja zasługa, tłok był kompletnie nie szczelny i wyjęcie go nie było łatwe.
  14. Puklus

    [Tarcze] RT86 czy RT 76

    To zależy panie. Jeżeli chodzi o tak zwany performance to nie za bardzo jest jakaś różnica miedzy nimi. Teoretycznie 86 lepiej odprowadza ciepło, można dłużej jechać na hamulcu ale 86 to kanapka stalowo aluminiowa i jak się zjedzie zewnętrzną warstwę stali a będzie to na trasie to po hamulcu. 76 przy odrobinie szczęścia można do żyletki wytrzeć. Widywałem takie. 76 ma dłuższa żywotność. Oczywiście piszą ze przy 1.5mm należy wymieniać tarcze, ale do 1mm ludzie schodzą i sobie to działa.
  15. Jak dla mnie to wygląda jak linka. Jest brudna, pancerze zużyte, jest spory opor, przerzutka spada powoli i w międzyczasie lancach jest pomiędzy zębatkami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...