Skocz do zawartości

JWO

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    598
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

118 Bardzo dobra

O JWO

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Shanghai

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zigfir - 4117 km (mtb, szosa + trenażer). JWO - 2532 km (gravel) provayder - 2318km (mtb) KrzysiekCH - 1972 km (enduro, XC, CX, DH, szosa, trenażer) Electronite - 1955km (gravel) KrisK - 1751km (gravel ? MTB ) wkg - 1572 km Eziemniak - 1262 km Tyfon79 - 691 km (enduro, xc, szosa) Sansei6 - 666 km (MTB) Roch - 660 km (miejskie dojazdy, szosa) Mareq_BB - 647 km (szosa, trenażer) Enadxx - 501 km (mtb) komandosek - 488km (trenażer, mtb) seawolf688 476 km
  2. Pewnie czesc przesylek ciagle na Ever Givenie Zablokował Kanał Sueski. Ever Given odebrany właścicielowi - o2 - Serce Internetu
  3. Niemierzallne ale porównywalne. Powiem ze zmeczenie, jest kluczowe. Organizm musi wyprodukowac energie nie tylko do przekazania do roweru, ale takze do dostarczenia tlenu i odebrania smieci z komórek i wszelkie inne potrzeby fiziologiczne. Jakby nie bylo różnicy to wszyscy podjeżdżali by na blacie 50T, a z tyłu na 11T Zrób podjazd na 50T i 28T w takim samym czasie i zobaczysz na górze w który kosztował Cię więcej energii.
  4. Jest tez kwiestia przyzwyczajenia. Mnie po przejsciu z prostej kierownicy na baranka, dłonie drętwiały przez ponad 500km, potem przeszło. Pierwszym działaniem było kupienie rękawiczek . Cięzko powiedzieć czy to pomogło, czy skróciło okres przyzwyczajania dłoni do innego chwytu. Tak czy inaczej przyzwyczaiłem się do rękawiczek, zdecydowanie poprawiają siłe chwytu, więc używam do tej pory. Takie: Rękawiczki rowerowe GiYO rękawice rower M 4 kolory 10569234931 - Allegro.pl, po 6tys. km wciąż są dobre. Trochę wyblakły w praniu. U mnie o tyle to było uciązliwe i zabawne, że nie mogłem absolut
  5. Chodziło mi o sprawność "silnika żywego". Czyli, energia wygenerowana przez zawodnika = energia przekazana na napęd + straty (czyli zmęczenie silnika). Praca wykonanana = energia przekazana na napęd + starty (tarcie); Praca wykonana = energia wygenerowana przez zawodnika - straty silnika (zmęczenie) - straty roweru (tarcie) Przy wydłużeniu dziwigni używamy mniejszej siły (ale w dłuższym czasie), a to powoduje mniejsze straty w silniku (mniejsze zmęczenie). Na tej zasadzie działa przerzutka.
  6. Zigfir - 4117 km (mtb, szosa + trenażer). JWO - 2371 km (gravel) provayder - 2318km (mtb) KrzysiekCH - 1972 km (enduro, XC, CX, DH, szosa, trenażer) Electronite - 1860km (gravel) KrisK - 1751km (gravel ? MTB ) wkg - 1572 km Eziemniak - 1262 km Tyfon79 - 691 km (enduro, xc, szosa) Sansei6 - 666 km (MTB) Roch - 660 km (miejskie dojazdy, szosa) Mareq_BB - 647 km (szosa, trenażer) Enadxx - 501 km (mtb) komandosek - 488km (trenażer, mtb) seawolf688 476 km
  7. To chyba zależy gdzie i jak jeździsz. Ja mam przejechane na kasecie 11s Shimnao 6kkm po szosie i jeszcze wytrzyma spokojnie drugie tyle.
  8. Łącze APP: Bluetooth 5.0 To jest połaczenie z applikacją na PC, licznik ma ANT+
  9. Licznik GPS XOSS G + - Kup teraz za: 189,00 zł - Rzeszów - Allegro Lokalnie + osobno czujniki, powinno wystarczyć te 400PLN
  10. Coś co obsługuje protokół ANT+. (i ewentualnie bluetooth) Czujnik kadencji ant+ - Niska cena na Allegro.pl Czujnik tętna ant+ - Niska cena na Allegro.pl Licznik rowerowy ant+ - Niska cena na Allegro.pl Tu masz zestaw z jednym czujnikiem za 390PLN: Meilan M2 Licznik GPS + Czujnik C1 9271650764 - Allegro.pl ale co do jakości i funkcjonalności to może niech sie inni wypowiedzą.
  11. Sam licznik to za mało. Do tego potrzebujesz "oczujnikować" rower i rowerzystę. - czujnik kadencji - czujnik prędkości, można używać GPS, ale czujnik na koło jest dokładniejszy. Skoro chcesz mierzyć dystans już od drzwi sklepu, to niezbędny. - czujnik pulsu. 400PLN moze nie wystarczyć.
  12. i takim sposobem zamiast zalozonego budżetu X PLN, mamy rower za 4*X PLN
  13. Żadna częśc w rowerze nie generuje energii sama z siebie. Wszystkie ficzery instalowane w rowerze służą do efektywnego przekazywania energii z "silnika" do napędu. O ile ilość energii dostarczona do roweru musi byc taka sama, o tyle ilość energii włozona przez zawodnika już może byc mniejsza, jeżeli sprawność układu jest większa. Oval działa podobnie jak przednia przerzutka. Jak jest lżej to zmienia Ci zębatke na większą, jak jest cięzej to na mniejszą. Robi to cztery razy na obrót. Mając blat powiedzmy 34T, jedziesz z obciążeniem jak: 36T - 32T - 36T -32T. W uproszczeniu bo z
×
×
  • Dodaj nową pozycję...