Skocz do zawartości

JWO

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 026
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Badenia-Wirtembergia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika JWO

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka

Ostatnio zdobyte

776

Reputacja

  1. @rykarol w specyfikacji powinna byc liczba zebow na balacie
  2. Poza tym w Chinach (Mainland) dostawy sa bardzo dobrze zorganizowane i tez tanie. Kupowalem w Shenzen rzeczy warte 4RMB (0.5groszy) z darmowa wysylka do Szangahju To inny swiat i skala.
  3. @DorotaKM Bedzie dobry . Jakby co to ostatnio kupilem nowy blat na przod 28T i 32T pojdzie do sprzedania. Policz ile masz zebow w tym 3x7 i policz sobie przelozenia na ktorych jezdzisz. I porownaj z 42T i 10-51T (Marin). Im wieksza liczba tym ciezej, ale szybciej Ponizej dane dla Marina
  4. Tajwan jest chyba najwiekszym producentem czesci rowerowych. Tych znanych marek tez.
  5. No to bedzie ciezej 42/11 = 3.8 42/51 = 0.82 Jak bedzie za ciezko to zmienisz przod. To nie sa duze pieniadze.
  6. Najmniejsza zebatka 11 zebow, najwieksza 51. Ale to i tak zalezy co jest z przodu. Takladajac te 32 zebow z przodu. 32/11 = 2.90 - ciezkie przelozenie. Jedziesz szybciej, ale trzeba wiecej sily 32/51 = 0.63 - lekkie przelozenie. Jedziesz wolno, ale lekko krecisz. Jak nie masz gor i ciezkich podjazdow to 32T z przodu i 11-51 z tylu, wystarczy na wszystkie warunki, lekkie gorki tez.
  7. JWO

    [Kross] Zmiana tarcz

    @Chleje24na7 wie i korzysta. W mtb podczas zjazdów. Na gravelu i na płaskim można jechać bez. Ja zawsze używam obu na raz, tylko z rożna siła.
  8. Dla mnie to jest bardzo ważna cecha. Fakt ze zmiana na cięższe przełożenia nie jest krytyczna i można to zrobić chwile później, ale zdejmowanie palca z hamulca jest niezbyt bezpieczne. Sam tak robię, ale w bardzo kontrolowanych warunkach i przy prędkości nie większej niż 35km/h.
  9. @tesciu_gym_depo Przecież to niewiele zmienia. Tani i dobry mtb to zaczyna się pewnie od 5kPln. Zamierzasz jezdzic po górach, czy po płaskim lesie? Może niepotrzebny Ci full?
  10. JWO

    [Kross] Zmiana tarcz

    W takim rowerze tylny hamulec to tylko niepotrzebny ciężar Szkoda „nafty i knota” na wymianę. Jak widelec pozwala, to załóż na przód 180 i będzie bezpiecznie i niedrogo.
  11. Można zamocować tak żeby te 25mm brakowało u góry Tylko szkoda kolan na podjazdach. Tez jestem zwolennikiem jak największego skoku. Z tym ze górna granice limituje rama i wzrost. Cóż po dużym skoku, jak połowa insert jest ponad rura
  12. W Shimano XT zmiana na szybsze biegi działa w dwie strony, można kciukiem, można palcem wskazującym. W Sram (bezprzewodowym) działa tylko w jedna stronę. Trzeba zmieniać palcem wskazującym, a on powinien być na klamce, a nie na manetce. Nie wiem jak jest w innych grupach Sram, ale jak w elektrycznej nie ma, to podejrzewam ze w mechanicznej tez. To duży minus.
  13. Precyzyjnie na to pytanie może ci odpowiedzieć tylko konstruktor ramy. Czy bedzie działać? Jeżeli to rzeczywiście stary miejski Holender to nawet bym się nie zastanawiał. Lekko nagiąć i można jezdzic, oczywiście zdając sobie sprawę z zagrożeń. Jeżeli to rower do ciężkiego katowania, to nie polecałbym. Zęby trzy razy nie rosna, a i kości długo się zrastają
  14. Mialem podobny problem. Walczylem z odkreceniem suportu. Wlalem WD40, ale i tak nie pomoglo. Poddalem sie. Po 2-3 miesiacach nie bylo wyjscia musialem odkrecic. Poszlo praktycznie palcami. Cierpliwosci trzeba.
  15. Moje rowery to skladaki, wiec nie trzeba bylo ich zbytnio 'apgrajdowac'. Najwiekszy to: Platformy -> PD-ES600 -> PD-R8000
×
×
  • Dodaj nową pozycję...