Skocz do zawartości

Galeria

Promowane grafiki

  • Korby Shimano SLX 2014 2x10 38-24
  • 1
  • Gotowy do wyjazdu
  • Mój GIANT GSR TREKKING
  • Forumowa koszulka 2013 tył
  • Forumowa koszulka 2013 przód
  • Bukowa Góra - Nowa Sól
  • Kross Trans Pacyfic 2011
  • Kross Trans Pacyfic 2011
  • GOPR0343
  • Dzisiaj :(
  • GOPR0342
  • Wczoraj
  • GOPR0341
  • SNC03218
  • IMAG0151
  • IMG 20130328 232421
  • IMG 20130328 231702
  • IMG 20130327 173707
  • IMG 20130327 173337

Nowe grafiki

  • jakiś szczurek
  • DSCF5589.JPG
  • DSCF5259.JPG
  • DSCF5585.JPG
  • Eta ja :)
  • Vee Tire Speedster 20x1,75/47-406.jpg
  • bkp.jpg
  • Iceland, Jacek Seroka, Rower"Riese&Muller, Rohlooff"
  • IMG_20190714_1550169.jpg
  • IMG_20200501_065829.jpg
  • IMG_20200501_065805.jpg
  • .
  • W drodze na Jsstrzębicę
  • IMG_20200427_103313.jpg
  • IMG_20200427_103255.jpg
  • IMG_20200427_103158.jpg
  • IMG_20200427_103133.jpg
  • IMG_20200427_103124.jpg
  • IMG_20200427_103116.jpg
  • IMG_20200427_103109.jpg
  • IMG_20200427_103103.jpg
  • IMG_20200410_125837.jpg
  • IMG_20200410_125831.jpg
  • IMG_20200410_125802.jpg
  • IMG_20200409_145946.jpg
  • IMG_20200409_145944.jpg
  • IMG_20200408_165839.jpg
  • IMG_20200408_165830.jpg
  • IMG_20200408_165750.jpg
  • IMG_20200407_172656.jpg
  • Grafiki

  • Komentarze do grafik

    • Eta ja
    • to https://www.themudhugger.co.uk/
      Błotniki ciężkie optycznie ale rewelacyjne. Jeżdżę głównie w sezonie zimowym z psami zaprzęgowymi koło 2h 3 x w tygodniu - w sumie ponad 1500 km i wyglądałbym dramatycznie gdyby nie one i szkoda lagów i sztycy.
    • A co to za błotniki?
    • O tym "odwrotnym układzie" wspomniałem dlatego, że swego czasu podobały mi się rowery typu chooper. W sumie to chyba nadal mi się podobają, aczkolwiek raczej nie chciałbym tym jeździć na co dzień.
    • Zacny kombajn do przetwarzania kalorii na kilometry.
    • Akurat w przypadku tego 'przeszczepa' chodzi o to, że fabrycznie to jest rama pod koła 26"  , 700x40c to jest max co wchodzi z tyłu w tym momencie  , z przodu miałem taką samą 1.60 ale jako że widelec przyjmuje 29x3.0"   oraz na 40c z przodu było twardo na dołach i korzeniach - wrzuciłem na przód 2.25 tego samego modelu co 1.60 z tyłu . Efekt jest taki ze można cisnąć szybko , dużo bardziej komfortowo.
      Bidon jest na mocowaniach fabrycznych , ta rama tak ma.
      Odnośnie wspomnianego 'odwrotnego układu', to wybacz ale chyba dla większości właśnie wspomniany przez Ciebie byłby bezsensowny
      Jakby dopatrywać się sensu to węższa opona z tyłu jest czasami stosowana, jako napędowa łatwiej się rozpędza, szeroki przód za to możesz wbić w piasek nawet na zakrętach - nie wyrywa kierownicy bo koło nie wrzyna się w podłoże. W tym przypadku mam namacalną różnicę , te same szlaki na Wisłą przejechałem na 1.6 P / T  1.6,  dzień później  2.25 P / 1.6 T
       
      Jak tylko (jeśli) przerobię ramę pod 2.25 z tyłu na pewno od razu zamontuję taką oponę  i się pochwalę   
      A na razie to co udało się zbudować z garażowych gratów jest zadowalające na tyle że częściej jeżdżę ostatnio tym niż 29er na dużo lepszym osprzęcie -  
    • Właśnie próbuję rozkminić, o co tu chodzi? O ile odwrotny układ, czyli 1,60 przód i 2,25 tył jestem w stanie zrozumieć, bo wtedy to m.in. fajnie wygląda. Ale w ten sposób? Nie obraź się, ale przypomina mi to jedynie drutowane burakowozy marki BMW E36 w wersji slums-drift.
       
      PS. Ciekawie umieszczony bidon. Zastosowałeś jaką przejściówkę z obejmami na ramę?
    • Wygląda na dzieło artysty kowala bardziej, ale nie pwiem karnąbym się
       
    • Taki stojak serwisowy sobie zrobiłem
    • Dzięki.  Też planuje takie rozwiązanie, żeby zabierać ze sobą kilka litrów więcej.
  • Statystyki galerii

    • Grafik
      18521
    • Komentarzy
      9299
    • Albumów
      2523

    Ostatnia grafika
    jakiś szczurek
    0
    Przez cienkun,
×