Skocz do zawartości

RafalxM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 939
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana RafalxM w dniu 25 Stycznia 2020

Użytkownicy przyznają RafalxM punkty reputacji!

Reputacja

425 Doskonała

5 obserwujących

O RafalxM

  • Tytuł
    Master

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Rafał
  • Skąd
    05-410

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zwykła opaska mająca za zadanie chronić dętkę przed kontaktem ze szprychami nie jest klejona.
  2. RafalxM

    [sklep] czy to scam?

    Jak szukasz sklepu w Hiszpanii to https://www.bikeinn.com/ jest sprawdzony. Ten BikesBigBazar ma świeżą domenę (rejestrowana 2021-04-12) , także jak widzisz tam jakieś okazje cenowe to może być podejrzane. Nie kupiłbym tam nic póki bym nie znalazł pozytywnej (sprawdzonej, z Polski) opinii o udanych zakupach.
  3. Dla potomności - pod Linuxem jest sprawdzone oprogramowanie umożliwiające wgranie i zgranie 260babel https://bitbucket.org/Shura0/260babel/src/master/ - znalazłem już po napisaniu tematu , aczkolwiek pod Windowsa pytanie nadal aktualne.
  4. Opaska nie jest przyklejona i nic się nie zerwie, jest tez utrzymywana w swojej pozycji przez wentyl. Nie masz się czym przejmować.
  5. Cześć, jakiego oprogramowania używacie do wgrania trasy w pliku gpx do urządzenia ? Użyłem pod Windowsem 'ezTour for logger' , ale nie widzę tam opcji wgrania pliku do urządzenia, można tylko z urządzenia pobrać na dysk. Strona producenta nie działa - szukam info jakiego programu użyć - domyślam się że może to być 'ezTour Planner' albo 'ezTrour Plus' , ale nigdzie nie mogę ich znaleźć. Liczę na to , że ktoś z powodzeniem wgrał plik i mógłby się podzielić wiedzą i oprogramowaniem.
  6. Ja tam czułem różnicę, zawsze jeździłem na 175mm , zamontowałem 170mm i było słabo. Czułem że coś jest nie tak , a byłem przekonany że mam zamontowane 175mm bo takie zamówiłem - dopiero potem dopatrzyłem się że to jest 170mm , dostałem inne niż zamawiałem. Nie robiłem fittingu , po prostu po powrocie do 175mm jeździło mi się znowu 'normalnie'.
  7. Używam takiego - rura 44 , miska dolna EC44/52 , plus taka redukcja bo widelec ma rurę prostą i ma przy koronie 30 mm średnicy. Ja się nie miałem co zastanawiać, bo stery EC44/30 kosztują 600-900 zł , także jakoś mi to nie pasowało
  8. No w tym przypadku , widać nawet na tym filmie, ten insert wchodzi niewiele poniżej linii łożyska - a na więcej im konstrukcja wewnętrzna nie pozwala, przycinali nawet ten ekspander. Jest to pudrowanie, wymyślili guano to teraz muszą się budżetowo ratować, a fizycznie pomóc to pomaga pewnie niewiele. Do tego sterówka karbonowa , a do zwieńczenia problemu ona przecież sporo wystaje ponad 'linię cięcia' , więc dźwignia pięknie zaprojektowana fabrycznie
  9. Śmiem twierdzić że ten typ przedłużenia nie wpływa na osłabienie sterówki. Wręcz będzie to dużo wytrzymalsze ponad główką ramy niż nieucięta rura sterowa która by w tym miejscu miała oryginalnie wystawać. Co innego gdyby użyć przedłużki przykręcanej jak mostek - tutaj dźwignia zwiększa się dramatycznie, patrząc na załączony obrazek z klamkomanetkami 'widzę' jak to się łamie. Nie widzę też korelacji rozłączenia sterówki z koroną przez użycie przedłużki która nad główką ramy - siły działające na połączenie przy koronie nie będą większe - tzn mogą być większe co najwyżej siły działające
  10. szukajcie a znajdziecie, tego trafiłem na Allegro za ok 130zł
  11. są ,ale raczej nie będą zbyt długie oraz tanie ten ma poniżej 26 mm
  12. Nie no , to już lepiej jakbyś użył bez niczego, wyszłoby równie krzywo tylko lżej .
  13. E, tak łatwo to nie będzie - średnica zewnętrzna musi być zbliżona do 24mm
  14. Tylko wypadało by uzupełnić pustą przestrzeń między rozszerzeniem ahead a tym rozpierakiem który blokuje adapter w rurze sterowej. W przypadku gdy masz 24,0 wewnętrznej średnicy sterówki, zastosujesz adapter 22,2 (mniejsza średnica adaptera) to pozostaje 1,8mm luzu, czyli na stronę 0.9mm . Im dłuższy będzie użyty adapter tym z zasadzie bardziej może się odchylić od osi rury sterowej przy skręceniu - blokada oprze się o wewnętrzną stronę sterówki i będziesz mógł naciągać śrubę póki cały adapter nie oprze się o tą samą rurę po przeciwnej wewnętrznej stronie. Trop z użyciem te
×
×
  • Dodaj nową pozycję...