Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. I jaki jeszcze rower gravel polecacie w tych pieniedzach (do 4500 zł)
  3. Możesz sparować dowolny zacisk z dowolną dzwignią. Nie ma żadnego uzasadnienia dlaczego zaciski grx miałyby nie działać w takim układzie.
  4. Raczej ht ale tej orbei nie wykluczam
  5. Ale on nie chce jeździć "ot tak", tylko "tak o"
  6. Dzisiaj
  7. Czytałem że niby ze tego sklepu inni zamawiali i dostawali w innej konfiguracji niż było napisane Ma być to rower do jazdy 50% las,górzyste tereny 50% droga
  8. Wczoraj
  9. Szkoda szczempić ry ja, każdy i żodyn.
  10. Trzeba popatrzeć. Cube mają nieco wyższe, krótsze ramy. Rowery stricte sportowe mają je wydłużone (parametr TT).
  11. Ten Canon ma korbeńkę 30T raptem ... Stoic2 to trailówka. Jak kolega wyżej napisał do ostrzejszej jazdy. Najlepszy amorek z tych tu wymienionych ma Krosik. W tym budżecie nie spodziewaj się szału czy też niskiej (poniżej 12kg) wagi.
  12. Moja rada - nie trekking tylko cross . Jeśli będziesz chciał i potrzebował to błotniki , bagażnik i nóżkę możesz ( przeważnie ) do takiego roweru dokręcić . Crossy są ciut bardziej sportowe niż trekkingi i znacznie lżejsze ( tzn bez dodatkowego wyposażenia ) . Popatrz na któryś z Giantów Roam , najlepiej wychodzi chyba drugi model od góry , może być też któryś z crosów Treka . Oczywiście inne marki też robią dobre crossówki . Jeśli nie jeździłeś z barankiem to kupno , dość drogiego gravela będzie pewnym ryzykiem ale w Decathlonie można wypożyczyć . Tzn była taka możliwość , nie wiem jak teraz .
  13. Ok, bo czytałem jakiś czas temu, że te SLX takie giętkie, może jakiś jednostkowy przypadek
  14. Ja popieram twoje podejście . Niesportowe MTB to bardzo uniwersalny rower . Problem że to wymierający gatunek . Albo mówiąc inaczej jeśli chcesz mieć turystyczną geometrię i uniwersalny napęd to całość będzie co najwyżej średniej klasy . Nie wiem co masz na myśli pisząc o ,,miękkiej geometrii " . Kiedyś rowery o których piszesz - Scott , Kross , Cube , ( i dorzuciłbym Gianta i Treka ) w wersji turystycznej miały łagodniejsze kąty i krótsze ramy .
  15. Nie wiem co to Kands Fades. Jak rozważasz Stoica to do czego ma być ten rower? Stoic jest przeznaczony do skakania, i mocnego haratania w bike parkach, z nastawieniem na zjazdy. Skoro zakup wysyłkowy jest ok to czemu nie ten Canondale?
  16. Będzie Pan zadowolony...teraz rozkmina, czy opony 32c, czy szersze. Czy może jedne opony 30 lub 32c na sezon letni, 35c na zimowy. Czy może nowe lżejsze koła z nowymi oponami 28/30/32c na sezon letni, a te koła fabryczne ubrać na zimę w gravelowe 35c. Albo sprzedać nieużywany fabryczny set za 600-700zł i od razu kupić nowy set. Ale scenariuszy...😀. To tak jakbyś nie miał o czym myśleć.
  17. @Gustav89 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-superior-xp-979-pd32304/?v_Id=175093&gclid=CjwKCAjwgsqoBhBNEiwAwe5w07kUUanDxjHgYL5YRrHilYAkGGjpUnTa-Boqt0fz4BVtVAmBzLDbphoCtQUQAvD_BwE
  18. Ja używałem schwalbe insider na tym elicie. Sama oponka spoko z trenażerem, ale ciężko mi się ją zakładało na obręcz.
  19. Nadal szukam i w sumie wybór padł na 3 modele taka by ewentualnie później jeszcze moc w komforcie jeździć na gonkach gravelowych, więc typowy cx chyba odpada Z tych 3: -romet Boreas 2 -kellys Soot 50 -kross esker 5.0 I jeszcze szosa z oponami do38 Giant contend ar tylko mechaniczne tarcze trochę mnie martwią
  20. Pod Kazoora powina być taka opcja. Fullem też da się się jeździć ot tak, tylko po co...
  21. Tu jest fajny i w miarę dokładny kalkulator. Porównałem go ze swoimi danymi i widzę korelację co do 1 km/h: http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htm Na wyścigowym rowerze, przy wzroście 180cm i wadze 70kg, do utrzymania 45km/h potrzeba 450W. Przy optymistycznym założeniu, że przez 5min można utrzymać maksymalnie 120% FTP, wychodzi FTP równe 375W. To są liczby zawodników. Po wrzuceniu szerszych slicków, moc rośnie do 483W, a dla jeźdźca 100kg i 190cm wzrostu dostajemy 520W. Prędkość 42km/h wymaga tylko 370W, więc jest dużo bardziej przystępna dla amatorów. Co ciekawe, przy nawet słabym wietrze w plecy 5 km/h, moc potrzebna do uzyskania 45km/h spada do 366W. Ledwo wyczuwalne pochylenie terenu -0.5% wymaga "tylko" 400W. Pokazuje to jak niedokładne jest stwierdzenie "dzisiaj nie wiało i jechałem po idealnie prostej drodze".
  22. A co powiesz na temat Kands Fades widziałem go koło 3600 ma taperowaną główke i sztywne osie ale trochę waży 15.6kg trochę gorszy osprzęt szczególnie amortyzator lub canyon stoic 2 tylko tam myślę że by było trzeba zmienić opony bo 2.4 to trochę dużo czy nie? A po za tym kaseta 42 lub 46 więc trochę gorzej będzie pokonywał podjazdy ale jest powietrzny amor wiem nie najlepszy tak jak w innych ale zawsze coś no i Shimano cues nowa odsłona masz jakieś doświadczenia z tym? I poza tym osie boost no i taperowaną główka
  23. Ot tak, to in Ukrainie da się śmigać (Ukraina to taki turystyk na 28” kołach z przed czterech dekad). Czym jezdzisz teraz? Łatwiej bedzie pokazać różnice.
  24. Regulamin wymaga załączenia zdjęć sprzedawanego przedmiotu.
  25. Mam to samo. Poza singlem Bagno Pulwy najbliżej są G. Świętokrzyskie. Byłem kilka razy. Są i fajne ścieżki (Jeleniowskie) i jakieś wycieczki. Płasko nie jest. Bardzo wiele czasu spędziłem w Suwalskim Parku Krajobrazowym. Nie są to góry, ale 400 m podjazdu na wycieczce to nie problem. Okolice Kazimierza mnie zawiodły. Nie ma szału z przewyższeniami. Ale ale coś jest. Na Kaszubach nawet startowałem w zawodach MTB, ale znam mało. Uważam, że góry to góry - drogi coraz lepsze i okolice Bielska to najlepszy teren z Warszawy.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...