Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Kompatybilne będzie. Z doświadczenia wiem, że 8, 9 i 10 są całkiem dobre, 11 zdarzyło się założyć 2-3 razy i w jednym przypadku, nie do końca precyzyjnie chodziły biegi, raczej nie była to wina przerzutki, linek i tym podobnych.
  3. Wczoraj
  4. Nie będzie rzondził bo jest odklejony, nie zmienia to faktu że zapraszanie klaunów do kurcze wizji kończy się jakąś społeczną aferą, gość poleciał ale kontekst był inny i znany, nachalna próba światowego szerzenia LGBTRTVAGD, co podłapała ta Beatka w sprawie kredek, bombardują tęczą to nawet kolorowe kredki zaczynają szkodzić, sławne teletubisie, przecież to było dekadę temu, szkoda szczempić ryja jak mawiał kolejny odklejeniec Stonoga, choć rację miał w wielu kwestiach. Btw, bo zdjęcie musi być kolorowe Pozdrow'er bez spiny chłopaki, dziewczyny i morświny 🤗
  5. JWO

    [Kaseta] Jaka kaseta

    Jak to co masz to 114 ogniw, to przy 42T tez będzie działać (patrząc na pierwsze zdjęcie). Ogólna zasada, jak zwiększasz blat o 4T, to łańcuch powinien być dłuższy o 2 ogniwa.
  6. Obręcz to KLS Valor 3 Disc 584x30 (32 Holes). Nie udało mi się rozwiązać problemu. Po ponad 3 tygodniach sklep dostał odpowiedź od producenta i dostałem informację, że muszę odesłać koła i serwis będzie je naprawiał (swoją drogą jestem ciekaw, jak). Także dla potomnych: jest to wada fabryczna obręczy i jest to jak najbardziej do naprawy. Jeśli nie chce Ci się odsyłać obręczy na gwarancję/rękojmię, to polecam kupić klej do metalu (w międzyczasie na to wpadłem) i jak zakleisz od środka łączenie, to nie ma szans by powietrze uciekało. Kiedyś w taki sposób uszczelniłem gwint zbiornika powietrza w replice ASG, gdzie ciśnienie wynosiło ok. 16 barów i dobre 5 lat trzyma i nie puściło. Po użyciu kleju będziesz miał gładką powierzchnię i bez problemu powinno się udać nakleić taśmę.
  7. Podepnę się pod temat. Czy udało Ci się zamontować ten napęd? Jak się sprawdza? Mam zamiar kupić dokładnie tą samą korbę, ale z tyłu mam kasetę 9rz + przerzutkę deore (podejrzewam że z około 2016roku). Rozważam ewentualnie zakup przerzutki i kasety 11rz (kaseta Deore CS-M5100 11rz. 11-42 i przerzutka SHIMANO XT RD-M8000 SGS 11rz), ale tylni napęd ma maksymalnie 1000km przebiegu i nie wiem, czy ma to większy sens.
  8. ... bo jak poseł Kowalski będzie rządził to zabronią jeździć w deszczu, żeby nie oglądać takich widoków (no i nie będzie kredek w przedszkolu)...
  9. bliitz - 6621 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 6055 km (szosa, mtb, trenażer) Clover93 - 5457 km (gravel, cross) SpinOff - 5023 km (szosa, gravel, trenażer) provayder - 4642km (szosa, mtb) JWO - 4472 km (gravel, trenażer) bartek001 - 3696 km Electronite - 2756 km (szosa) Sil_afein - 2487 km (szosa) spidelli - 2425 km (trenażer, gravel) Cross90 - 2004 km (cross) Roch1920 - 1754 km (cross/szosa) Sansei6 - 1505 km (MTB) ernorator - 1420 km (trenażer, szosa) Grochu86 - 1138 km (gravel /szosa) keltu - 566 km (fitness) TheJW - 102 km
  10. Alan Parsons Project - The turn of a friendly card Alan Parsons Project - Silence and I
  11. Witam dostałem trenażer rolkowy i chciałem z racji tego faktu ogarnąć sobie jedno koło dedykowane pod właśnie trenażer. Aktualnie rower Centurion hyperdrive, ultegra 6800, koła dtswiss Chciałem początkowo zakupić jakieś koło szosowe najzwyklejsze z kaseta z 105tki żeby było taniej ale znajomy polecił mi żeby na trenażer zerknąć za kasetami ztto. No i tu dochodzimy do sedna sprawy, czy warto iść np w 105tke czy na trenażer można wrzucić coś tańszego np. to ztto No i czy będzie kompatybilne?
  12. bliitz - 6621 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 6055 km (szosa, mtb, trenażer) Clover93 - 5457 km (gravel, cross) SpinOff - 5023 km (szosa, gravel, trenażer) provayder - 4642km (szosa, mtb) JWO - 4207 km (gravel, trenażer) bartek001 - 3696 km Electronite - 2756 km (szosa) Sil_afein - 2487 km (szosa) spidelli - 2425 km (trenażer, gravel) Cross90 - 2004 km (cross) Roch1920 - 1754 km (cross/szosa) Sansei6 - 1505 km (MTB) ernorator - 1420 km (trenażer, szosa) Grochu86 - 1138 km (gravel /szosa) keltu - 566 km (fitness) TheJW - 102 km
  13. Ciekawe co oznacza "prędkość bez obciążenia" - czyżby bez rowerzysty?? A poza tym do dłuższej jazdy 50/h trzeba dużo prądu, myślę że przy takich prędkościach zasięg nie będzie imponujący na najbardziej pojemnej baterii - ale spróbuj a będzie wiadomo.
  14. 44 natomiast sprzedawca 39 i te same odczucie.... bardzo dziwnie skonstruowany jest ten rower... A szkoda wielka.
  15. Ja mam Lazaro aero v1 rozmiar 17. Mam 175 cm wzrostu i jak dla mnie jest ok. Myślę, że 19 będzie dla ciebie spoko. A 21 chyba mógłby być nieco za duży i faktycznie mógłbyś być nieco wyciągnięty.
  16. Ciekawą alternatywą dla typowego roweru XC jest taki scieżkowiec: https://velo.pl/gorskie/gorskie-sztywne/trail-29/dartmoor/primal-pro-29-3 Jest bardziej klocowaty, ale zapewni Ci wygodniejszą pozycję.
  17. Zainstaluj sobie program traseo na telefon tam ludzie wrzucaja rózne trasy, dłuzsze, krótsze cos na pewno dla siebie znajdziesz
  18. Na max 2-3 godz to nie ma o czym rozmawiać... Pokręć po okolicznych polach i już. Coś na minimum więcej jak ci się zachce to masz Słowacką Lechnicę z tamtejszymi dwoma widokowymi trasami albo wyskocz sobie na pobliski Wietrzny Wierch. Idą tam bardzo dobrze oznakowane cyklotrasy a sam wjazd na szczyt z Vielkiego Lipnika to w 95% asfalt i świetnej jakości szuter. Opcja 3-cia to wzdłuż Dunajca do Lechnicy gdzie Pieniny do Czerwonego Klasztoru przecina kolejna cyklotrasa.
  19. Małymi kroczkami do przodu: To by oznaczało, że właśnie to rozwiązanie zadziała także dla RIVAL, ale chyba pod warunkiem, że użyje się tego magicznego pudełka (modułu) @uzurpator kolego pomożesz? Widzę, że nawet poprawiasz fabryczne rozwiązania On widocznie robił to parowanie na grupie RED albo FORCE Ktoś rozpozna grupę? @Mihau_, spróbujesz mi wygooglować gdzie takie blipy można kupić, bo mi coś średnio wychodzi?
  20. jeżeli by to była kwestia dokręcenia śrub to bym nawet o tym nie wspominał
  21. Nie chcę tworzyć nowego wątku więc napiszę tutaj i mam nadzieję, że ktoś mi podpowie. Od ponad roku umiera piasta na łożyskach mechanicznych w tylnym kole, luzy coraz większe, ze 2 szprychy co roku strzelą, koła ponad 7 lat (rodi skorpion, piasty shunfeng), sprawdziłem i się zdziwiłem, że tyle wytrzymały. Poza tym napęd już 4 letni, nic nie przeskakuje, dramatu nie ma, rok spokojnie bym przejechał. Ogólnie trzeba to będzie jednak zrobić. Wpadłem na pomysł wymiany wolnobiegu 7rz na kasetę 8rz a przy okazji oczywiście obu kół żeby nie cudować tylko z tylnym. Dochodzą klamki 8 rz i tyle bo tylna acera jest na 6,7,8 rz. Kaseta to będzie hg51 + kmc x 8.93, zęby jeszcze przemyślę bo z korbą chcę zejść z 48-38-28 na 42-3X-2X. I tu - zanim zacznę kupować - mam dwa pytania: 1. czy do tej kasety i łańcucha dopłacać do korby FC-M311 (140 zł) czy wystarczy tania FC-TY301 (60-70 zł), którą mam obecnie i nadal po tylu latach pracy z jednym łańcuchem HG40 wygląda ok? Korba chyba powinna wytrzymać ten twardszy zestaw. Korby zawsze u mnie wyglądały w napędzie najlepiej po 3-5 latach. 2. czy identyczne koła (rodi skorpion) ale z łożyskami mechanicznymi novatec NT-A361SBT i NT-F362SBT wytrzymają dłużej niż te z shunfengami? Novateki to koszt 400-500 złotych. Jazda szosa, miasto i cholerne krawężniki o różnej wysokości, szuter, 90kg na siodle, zero obsługi z mojej strony. Te shunfengi przez rok-dwa kręciły się jak masełko i nie chciały się zatrzymać po zakręceniu. Pytam bo gdyby okazało się, że różnicy wielkiej nie będzie to z rozsądku zostanę przy wolnobiegu, wymienię tylne koło za 150 zł i napęd po taniości. Podliczyłem, że upgrade wyszedłby mnie tysiaka: koła, klamkomanetki 8, nie najtańszy napęd, pewnie suport, pedały jak nie odkręcą starych, opony, dętki + złożenie tego do kupy w serwisie.
  22. O na wielu stronach producentów baterii podają napięcie , pojemność i maksymalna moc silnika więc tu jest pytanie może ktoś kupował podobne i wie jak się to odzwierciedla w rzeczywistości to tak jak z Ali express pisze 1 a jest 2
  23. Może jeszcze spróbuje inaczej zadać pytanie. Rower ma jakikolwiek SRAM AXS Z tego dokumentu: https://www.sram.com/globalassets/document-hierarchy/user-manuals/sram-road/electronic/wireless-blips-user-manual-eeu.pdf wynika, że to jakieś dodatkowe ustrojstwo i powinno działać, że wszystkimi rodzajami napędu. Moduł faktycznie jest do kupienia: https://www.google.pl/shopping/product/9468515552180868273?q=etap+axs+wireless+blips&biw=1266&bih=638&dpr=1.25&prds=eto:2391157605920808412_0,pid:3301074183671367859,rsk:PC_7105776402391427589&sa=X&ved=0ahUKEwib0YSZw9P4AhUXgosKHROSCeQQ8gIIgAkoAA ale tych guzików nie ma. Albo wstępnie nie mogę ich wygooglować. A to mi się cholernie podoba. Można te blipy wsadzić właśnie pod owijkę czy to kierownicy czy lemondki w ilości nawet 4par Jak ktoś coś to pisać odważnie
  24. Kompatybilność to jedno, masz tyle miejsca w ramie, że wejdzie zębatka ponad 40T? Nie wiem jaki to dokładnie model korby, ale sprawdź czy nie ma możliwości odkręcenia pająka i zastosowania zębatki DM.
  25. Cześć! Potrzebujesz sakwy z usztywnieniem od wewnątrz by zminimalizować ryzyko tarcia o koło. Z uwagi na nośność 10 kg zapewne niewielkiej. Crosso Dry 30l albo Sport Arsenal 312 to najtańsze sensowne rozwiązania. Pytanie czy uda się do tego bagażnika zamontować odciągi. Jeśli nie to zostaje Crosso Dry z systemem Click. Nie kupuj połączonych sakiew na rzepy. Mam taką i czekam aż umrze - ściąganie i zakładanie jej czy nawet pakowanie w domu jest mocno problematyczne. Sam worek jakimiś pasami pewnie przymocujesz, pytanie co ze sztywnością. Może ten film jakoś pomoże: pozdrower
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...