Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. U mnie znów jest takie coś, że składając koło na obręczy dt swiss R470 opona która lekko wchodziła na obręczy mavic to teraz ta sama opona wchodzi już dużo ciężej. Trzeba się na gimnastykować żeby to zdjąć i założyć. Nie wiem co oni teraz za obręcze robią że takie dziadostwo produkują. Przednie koło takiego problemu nie ma samo założenie i zdjęcie to sama przyjemność może 10 min i gotowe w raz z napompowaniem.
  3. Czesc ja dziś próbowałem bezskutecznie założyć oponę pathfinder pro gr 42 mm na obręcz DT Swiss 531. Poddałem się. Wymieniałem opony wiele razy. Teraz obejrzałem i przeczytałem multum porad i jestem głupi. W ostatniej fazie zakładania na obręcz mam wrażenie że jest za mała. Lyzki nie pomagają, smarowanie mydłem też. Jak z jednej strony wskakuje podważona to z drugiej wyskakuje. Tego ostatniego „odcinka” do włożenia jest bardzo dużo. Nie wiem co robić, bo zarówno obręcze, jak i opony nowe. Jakieś rady? pozdr
  4. Dzisiaj
  5. Oddałem tego focusa, w zamian dostałem white'a do naprawy, chłop handluje na Gorzowskiej giełdzie, mówi, mogę Ci sprzedać za 800 zł, mówię piernicz się, odpowiada , dobra zrób ten aparat z tyłu, rower jest pierwej sort, lecim na giełdę w niedzielę, niech będzie sprawny. Miałem "aparat" Altus'a, to żem dał, łańcuch był bez spinki to trza było wózek "odblokować", instaluję, pacze, hak krzywy jak wieża w Pizie, ło matko mówię w duszy ale nie poddaję się. Po godzinie rower jest prima sort, gotowy do jazdy. Mimoto hamulec reaguje i blokuje koło Mostek ma trochę nierówno pod sufitem Altus incumming Dobra nasza, tył odpięty bo hak wygięty. prosto w Anię Gotowy, sprawny inaczej, łatwy pinionżek.🫠 Pozdrow'er😘
  6. Cześć A nie lepiej skoro i tak już zabawy sporo po prostu rozkręcić zaciski, wyjąć przeczyścić tłoczki przy okazji sprawdzić czy nie ma uszkodzeń? Mi nigdy samo czyszczenie tłoczków bez rozbierania nie dawało zadowalającego efektu, zawsze później jeden pracował lepiej od drugiego.
  7. W tej wersji rama nie ma żadnych mocowań pod bidon? Tak na oko by się tam zmieścił.
  8. Nie twierdzę że powodem wycieku jest olej tylko same uszczelki. A być może nawet nie one. Albo jakość wykonania uszczelek. Dwa lata temu kupiłem smar eze slide który został polecony do shimano. Wszystkie nowe montowane zaciski rozbieram i smaruję uszczelki, żaden zacisk który tak zaimpregnowałem nie wrócił zsiurany. Nie wiem czy na zsiurany by to zadziałało bo heble nie są moje i nie bawię się wtedy w eksperymenty.
  9. Jeszcze jedno pytanie odnośnie piasty z linku powyżej - wydaje mi się że flansza do montażu szprych od strony mocowania tarczy hamulcowej jest większa niż od strony bębenka czyli otwory do szprych są wyżej, w dc22 są na tej samej wysokości, więc co za tym idzie nie trzeba będzie zamontować krótszych szprych?
  10. @Mihau_ https://www.bikestacja.pl/zebatka-garbaruk-36t-owalna-104-bcd-czarna-p-19995.html <- Taka? Warta swojej ceny? Ogólnie Garbaruki zna tylko z kaset 11-51 12s i były trochę drogie, ale miały nie wiem czemu dobre opinie. Widzę, że owalna - no cóż, przetestuję. I jeszcze pytania - jak się zużywa? Pytam, bo nie mam problemu dopłacić, jeśli żywotność rzeczywiście się wydłuży (nie lubię zdejmować korby). @NerfMe Nada się do trailówki wg. Ciebie? Cena rzeczywiście niska, ale jak zużycie?
  11. Różowy i czerwony, a później na odwrót, ale zdjęcie zgubiłem...
  12. Takie marki jak Pivot czy np Transition bierzesz pod uwagę? Na 1enduro był ost artykuł z zestawiniem fulli z pogranicza d-c / trail, może Ci coś pomoże
  13. Cześć Jestem posiadaczem full'a o skoku ramy 130mm (przód+tył), w ktorym fabrycznie mam zamontowany taki damper: Rock Shox Deluxe Select, 190/45 mm, hardware: 25 x 8mm, custom tune to podstawowy Deluxe, bez mozliwości blokady (na czym mi zalezy, bo często jezdze po szutrach - i nie, nie chce gravela;) Czy ktoś moglby mi objaśnić, jeśli chciałbym kupić nowy damper z blokadą, co to są za info w tym moim obecnym "hardware" i "custom tune". Jeśli chciałbym zamowić sobie nowy damper, np RS Deluxe Ultimate RCT DebonAir+, jak mam wybrać te w/w info, jesli do wyboru w sklepie są tylko wymiary? A może ktoś poleciłby jakis inny damper?
  14. Ja w moim poprzednim przełaju miałem leciwy model FSA K-Force 44-29 na osi 24 mm.
  15. @MentosWidocznie twoje ciężkie enduro jest za lekkie abyś był w stanie zósemkować tarczę po 1 sezonie.
  16. Cześć, No dobra, już wiem o co chodzi 😉 Dzisiaj rozebrałem jeszcze raz całe dolne lagi. Okazało się, że tuleje ślizgowe mają na zewnątrz małą wypustkę, a lagi mają wewnątrz małe zagłębienie. Wypustka musi trafić w zagłębienie 😉 Jeżeli tak się nie stanie, to odrobinę zmniejsza się średnica otworu i lagi nie chcą dobrze chodzić. Nauczka na przyszłość. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  17. Spindrift. Torque giętki bocznie i to już stara konstrukcja.
  18. A coś o sobie? Waga, sposób jazdy? Ja mam canyona z foxem 36, ale to Spectral. I jest OK bo jestem chudy i nie skaczę wysoko, ale do mocniejszych zjazdów sugeruję foxa 38 - obecne Torqi mają właśnie 38 albo zeba. Z drugiej strony ten Canyon powinien być lżejszy - więc to też może mieć wpływ, zaś przed wprowadzeniem 38, to właśnie 36 był modelem do enduro - ale już raczej nie do FR. A do tego XO to drogie zabawki. Za samą kasetę można kupić dwa rowery w markecie więc stan techniczny to temat krytyczny - te 500 euro różnicy może się wyrównać na samym remoncie napędu lub serwisie zawieszenia. Czyli jak nie jesteś niedźwiedziem i jeździsz pod górę to z powodu widelca i masy raczej Canyon, a jak jesteś odważny i silny do raczej Propain a w obu wypadkach ten zdrowszy.
  19. Hej, Lada moment na rowerowej mapie Warszawy (ul. Gandhi 27 - tuż przy stacji metra Imielin) pojawi się nowy punkt. Przygotowywałem się do tego od wielu lat starając się, aby całość była jak najbardziej przemyślana i oddawała moją pasję do MTB (choć nie tylko). W zw. z tym, iż pozostał nam jeszcze jeden wakat do obsadzenia, poszukujemy samodzielnego mechanika do naszego zespołu. Sądzę, że dla osoby lubiącej taki klimat jak i wiążącej swoją przyszłość w branży, jest to oferta jaką nieczęsto się spotyka. Nie ukrywam, że zależy mi na czasie także możliwość spotkania w najbliższym czasie jak i podjęcia współpracy jest ważna. Zatem: Kim jesteśmy? Serwis Bajka jest tworzony przez grupę przyjaciół, których rowerowe życie toczy się głównie wokół MTB (ale nie tylko, o czym za chwilę). Serwisujemy wyłącznie topowe rowery przy użyciu najlepszych narzędzi na rynku, co od początku było naszym wyznacznikiem - najniższa półka, jakiej używamy to Park Tool. Kończymy tworzyć nowe miejsce na mapie Warszawy (ul. Gandhi 27, nieopodal stacji metra Imielin), do czego długo się przygotowywaliśmy. Będzie to punkt, w którym nie zabraknie na wystawie kultowego sprzętu w najlepszym możliwym wydaniu. 1 z 17 sztuk na świecie konceptu MTB z lat 90 - Biria Unplugged, przerzutki Paul, amortyzator Lawwill Leader, mini grupa EGS z przerzutką Up Cage na czele, hydrauliczne zestawy manetek i przerzutek Acros A-GE we wszystkich wersjach. Będzie również dużo tytanu, topowych zawodniczych rowerów i części oraz prasy z minionych lat. Całość jest przemyślana w formie salonu, w którym można usiąść na kanapie, napić się kawy z najlepszego ekspresu o kolarskim rodowodzie (Rocket) i poza kupowaniem oraz serwisowaniem dotykać, oglądać, rozmawiać. Prowadzimy zamknięte szkolenia serwisowe, oraz spotkania tematyczne dla szerszej grupy odbiorców. Obracamy się głównie w świecie rowerów MTB, szosowych, gravelowych. Nie zajmujemy się holendrami, rowerami miejskimi czy BMX. Serwis i sklep są od siebie oddzielone. Lokal jest wysoki (niecałe 6 metrów) i przeszklony od dołu, do góry. Z tego powodu nie pracujemy w bunkrze, tylko praktycznie przez cały czas przy świetle dziennym (jest to budynek oddalony od pozostałych i nic go nie zasłania z obu stron) Serwis jest wyposażony w osobne pomieszczenie będące myjnią rowerową. Zimą nie serwisujemy nart, tylko zajmujemy się tym samym, co przez resztę sezonu. Nie sprzedajemy i nie będziemy sprzedawać rowerów. Reasumując - jeśli ktoś lubi taki klimat i pracę w tej branży to dostanie niemal wszystko, co można sobie wymarzyć aby nie pojawiać się codziennie z grymasem niechęci na twarzy 😉 Kogo szukamy? - samodzielnego mechanika z doświadczeniem, który doskonale czuje się w klimatach MTB, szosowych, gravelowych, triathlonowych - dobrze, abyś potrafił serwisować najbardziej popularne amortyzatory przynajmniej w podst. zakresie (pełnego zawsze możemy nauczyć) - serwis i budowa kół to jeden z filarów naszej pracy (współpracujemy z wieloma znanymi markami w tym zakresie). Toteż warto, abyś również czuł się w tym dobrze - powinieneś schludnie się prezentować, być pogodny i nie bać (oraz lubić) rozmów z ludźmi - to pod kątem wspomagania pracy części sklepowej, wspomnianych szkoleń i spotkań. Nasi Klienci cenią sobie możliwość porozmawiania o sprzęcie i nie tylko - większość traktujemy jak rodzinę 🙂 - musisz umieć dbać nie tylko o jakość swojej pracy, ale i o niezbędne detale (ułożenie napisów na oponie, nawijanie owijki, etc.) - najważniesze - szanujesz powierzony Ci sprzęt i narzędzia, a gdy czegoś nie wiesz to nie boisz się o tym powiedzieć, a także potrafisz przyznać do błędów (wszak popełnia je każdy) Co oferujemy? - umowę o pracę i wynagrodzenie zależne od Twoich umiejętności 4000 - 7000 zł netto (na rękę) - premię uzależnioną od jakości Twojej pracy - zakupy pracownicze (w swym portfolio posiadamy m.in. takie marki jak Tune, Hopp Carbon Parts, Silca) - pracę w niezwykle komfortowych warunkach stworzonych przez ludzi siedzących w branży i rozumiejących ją od lat, nie korporację - rozwój umiejętności - kilka innych dodatkowych "bonusów", o których opowiemy na spotkaniu 🙂 Jeśli o czymś zapomniałem, czegoś nie dopisałem - zajrzyjcie na naszą stronę: https://serwisbajka.pl/szukamy-mechanika-rowerowego/ Pozostał nam ostatni wakat do obsadzenia i nie ukrywam, że możliwość szybkiego spotkania oraz podjęcia pracy są istotne. W razie pytań proszę o prywatne wiadomości lub mail: kontakt@serwisbajka.pl
  20. "Przejechane 250km. Póki co działa bez zarzutu." No dobra, ale to byś ze 2000km zrobił, a nie że byłem 5 razy na rowerze i nadal działa Trochę się czepiasz jednego zdania -mój wpis to jest ocena , którą można by określić jako "wrażenia z jazdy" a nie test długotrwały . Jak Spec wypuści nowy model i daje go do testowania to ile myślisz testerzy zrobili na nim "tysięcy kilometrów" gdy piszą recenzję? Ale spokojnie chętnie napiszę coś więcej jak zrobię 2000km . Bafang się już dorobił czujnika nacisku na pedały? Te którymi jeździłem go nie miały i dało się z tym żyć ale jednak jakieś Bosche czy Yamahy działały znacznie przyjemniej. Bafang stosuje takie czujniki już od początku we wszystkich modelach przeznaczonych do specjalizowanych ram (serie M600, M500, M800) . Chyba pomyliłeś z modelami doczepianym do gotowych rowerów - to jest inna klasa silników. Czujnik siły nacisku ( i oprogramowanie do niego ) w Bafangu M510 to tak jak napisałem, to poziom Shimano i Brose..
  21. Ja nie polecam, potrafią pęknąć. Fakt że po kilkunastu latach ale jednak niesmak pozostaje.
  22. 1. Istnieją dobre gravele dla krasnali ale twój budżet jest za niski. 2. Nie każdy producent robiący gravele robi rozmiary dla krasnali. 3. Nie każdy producent, który robi rozmiary dla krasnali sprzedaje je stacjonarnie i to jeszcze w Łodzi.
  23. Jak kolagen to tylko Geloren - żelki dla koni. Nie wiem czy bardziej pomogły mi też żelki, rolowanie czy rozciągnięcie "czwórki", ale jak problem z kolanem minął, tak nie wrócił już nigdy.
  24. Lewe ramię musi być oparte na wielowpuście, tutaj nie ma co ryzykować. Jeżeli przednia przerzutka od 105tki działa to zostaw ją, jeśli nie to rozważ 1x11.
  25. Arcadex za 7k z kodem SCINN5 https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/bianchi-arcadex-grx600-rd-rx812-2023-rowery-elektryczne-mtb/139803186/p Ale zdaje się tylko XL.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...