Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Mam tego Turno od jakiegos czasu, i jest to super cichy sprzet, przesiadlem sie na niego z Turbo Muina i ku mojemu zaskoczeniu, jest cichszy. W sumie to faktycznie slychac tylko naped roweru. Przejechaelm juz pare setek km... i jeste zadowolony.... Jedyne co w nim jest nie tak, to mam wrazenei ze brakuje mu sztywnosci ... gdybym mial cwiczyc na nim jakies ostre zrywy, np 30sec cała para w korby, to nie weim czy ten wynalazek przetrwałby to w jednym kawałku. Nie wiem czy to nie po czesci wina roweru ktory tam siedzi i jest pod QR, mzoe inny rower na sztywnych osiach działby tam lepiej... ale z
  3. Ja poleciłbym opony Panracer Gravelking SS ale pewnie za drogie , a to jedna z najlepszych opon. Budżetowo to polecę Panracera Pasela na której śmigałem cały zeszłoroczny sezon po asfalcie jak i po lesie. https://www.bicyclerollingresistance.com/tour-reviews/panaracer-pasela-pt
  4. Srednie tetno 130bpm (jesli dobrze widze) to wcale nie jest wysokie tentno tylko niskie, Chyba ze masz 70lat. NIe napisales ile masz lat, ale mozna przyjac z grubsza ze max tetno to 220 - wiek (darujmy sobei jzu dokladnosc co do 1bpm, nie o to tu chodz, szacowanie z grubsza wystarczyi). Zatem jakies 130bpm z tych 100km nie mowi za wiele w jakiej jestes formie, bo jak sie turlałeś przez ostatnie 30km po odcince, to srednio wyjdzie nisko... Byc moze sprawa kiepskiej formy wynika z tego ze w kołko powielasz te same błedy, jezdzisz w niskich strefach tetna i nei idziesz do przezodu, bo w Twoich
  5. Dzisiaj
  6. Co to za rower jest ? jakis aluminowy grzmot ? Juz bez jajec, 700x28C w wydnaiu Conti 4season uzzywalem przez ostante 1800km na moim aluminowym miejskim pociskaczu ktory jezzdzi tylko po gownianych drogach gdzei szkoda mi lepszego sprzetu, i ... nie wiem co robisz nie tak, ale moze jadnak powinienes wrocic do MTB, najlepiej fulla, bo zaczynasz opowiadac dziwne rzeczy.
  7. A jeździłeś na naprawdę dobrych oponach? Z doświadczenia powiem Ci, że nawet pomiędzy średnią oponą a premium jest duża różnica. Według mnie niepotrzebnie pchasz się w tak duży balon. 32/35 w zupełności Ci wystarczy. Ja miałem w Gravelu 42c i zdjąłem na rzecz znacznie mniejszego ( objętość) 40c, a i tak uważam że na asfalt i szutry to minimalnie za dużo.
  8. Ja ostatnio ważyłem swojego i myślałem że trochę zbiję z wagi po konwersji napędu z 2x10 na 1x11 bo odeszło kilka gratów. Ale zapomniałem że dołożyłem myk myka i wyszło dokładnie 14.56. Trance 3 2014 ale mocno przebudowany.
  9. Typ trenażera: Smart z bezpośrednią transmisją danych, technologia fluid resistance, wbudowany czujnik Misuro B+ Źródło centrumrowerowe.pl gdzie w tytule mają wpisane interaktywny i wprowadzają ludzi w błąd. Suito jest rzeczywiście interaktywne
  10. Wczoraj
  11. To ja zdecydowanie wybrałbym interaktywny. Na zwykłym rolkowym zanudzisz się na śmierć, nawet jak będziesz oglądał ciekawy serial. Mam zwykły rolkowy i nigdy nie przejechałem na nim więcej niż 50km. Na szczęście mogę jeździć na zewnątrz.
  12. Podobnie jak koledzy wyżej, stawiłbym na poprawienie kadencji. To naprawdę pomaga. Sam zaczynałem z 60-70rpm i wydawało mi się że jest dobrze. I to prawda, wydawało mi się . Teraz jeżdżę z 90-100rpm. Przy 200km średnią mam powyżej 70rpm i nawet po 200km nie mam problemów z mięśniami. Mógłbym pedałować jeszcze długo. Bardziej zmęczony jestem od siedzenia na rowerze przez kilka godzin, niż zmęczony od pedałowania. Jedzenie to sprawa indywidualna. Do 100km to ja zabieram tylko wodę i nie dbam co i czy jadłem wcześniej. Także zdecydowania polecam ćwiczenie kadencji, jestem prawie pewien że
  13. No właśnie są interaktywne ze zmianą nachylenia i bez. Np. ELITE Turno bez zmiany nachylenia vs. ELITE Suito-T ze zmianą nachylenia.
  14. To SID z roku 2000. Może być mizeria w środku.
  15. kiedys jezdzilem na schwalbe kojak 26 x 2.0 pakowalem do tego 5 bar, drogi w 2014 2015 byly raczej tylko gorsze niz obecnie, pamietam ze nie bylo takich problemow jak teraz na 700x28 na ok 6 bar, no i wazylem troche wiecej mtb na sztywnym widelcu, z wymiana opon pewnie i tak bede czekac juz do wiosny, generalnie chodzi o to ze waska opona tak napr nie ma sensu, wystarczy stary chropowaty asfalt by juz bylo zle, na kostce to juz w ogóle dramat, niedawno czyms takim jechalem, predkosc spadla do 20 kmh + ogromne wibracje na mtb i prz 40 kmh nic bym nie poczul, takie oponki 40c jak na 3 bar bedzi
  16. @grissley Na początku przygody rowerowej tak jest, że każdy wypad na rower to jazda do odciny, ale z czasem nauczysz się oceniać intensywność i odpowiednio rozkładać siły. Widzę że masz już pulsometr, więc możesz pomyśleć o wyznaczeniu sobie stref tętna. Wtedy wystarczy pilnować żeby nie przekraczać tętna dla 2 strefy i możesz być pewien że wytrzymasz kilka godzin. W przypadku całodniowych wypadów będzie to raczej dolna granica tej strefy. Weź tylko poprawkę że jeśli wolno pedałujesz, to tętno też będzie na początku niższe i można się trochę na tym trochę oszukać. Co do jedzenia, to
  17. Dokładnie, skrzywił, wziął w łapę i na oko prostował. Z resztą to nieważne jak bo tego wyprostowac idealnie to niemal niemożliwe. Tym, bardziej, że jest to chyba najgorsza przerzutka 9 sp ever do tego shadow z ciągiem linki 1:2 gdzie cokolwiek nie halo z hakiem, przerzutką , nawet zużytym napedem, brudnymi linkami i to nie działa jak powinno. Dlatego cwaniak podjął próbę wyprostowania, nie działa i wystawił na sprzedaż.
  18. trenażery się dzielą na Zwykłe (Dumb) - nie sterują niczym nie wyświetlają żadnych informacji, w zależności od typu trenażera będziesz miał tylko manetkę do zmiany oporu lub tylko i wyłącznie biegi w rowerze Smart - nie sterują zmiany nachylenia a jedynie wyświetlają jakieś podstawowe informacje o prędkości i szacowaną moc (najczęściej z kosmosu) i znów sterujesz manetką oporu albo biegami Interaktywne - zmieniają nachylenie, mają ERG o którym pisałem wyżej wyświetlają informacje o prędkości i najczęściej mają prawdziwy pomiar mocy lub szacowany ale ten jest zwykle dokładniejsz
  19. Najnowsze info jest takie że bolt plus (edycja 2022) ma być dopiero w grudniu. Niestety ceny poszły do góry(wersja podstawowa z 522wh będzie za 10k!). Teraz będę musiał dać 13k zamiast 12k za wersję z 1.5 kWh Aku. Plus jest taki że wreszcie będzie kolorowy wyświetlacz w możliwością ładowania telefonu czy latarki przez USB. Mam 39 lat , 187cm wzrostu i ważę 67 kg(taki mam metabolizm,szybko chudnę,wolno tyję) Nie wiem jakim wymoczkiem trzeba być aby nie dać rady wyciągnąć 20kg ebika z piwnicy. Zwłaszcza że jest tryb walk! W robocie często tacham 22kg europalety na jedną łapę i żyję.
  20. OLX - Trance 2. Nie nowy ale jak nowy 😃przebieg max 150km w chwili zakupu. Kupiony za rekomendacją dobrego, zaprzyjaźnionego sklepu/serwisu.
  21. Nie wyobrażam sobie wyjścia rano bez śniadania. Dużo gadania a nie napisałeś w jakim wieku jesteś? Śniadanie, trochę czasu na trawienie, rower, woda, woda, woda. Do jedzenia ja preferuję batony. O obiedzie można myśleć jak ktoś robi naprawdę duży dystans np. 150-200. Trzeba się nauczyć jeść za wcześniej niż później. Odpowiednia kadencja. Przestań patrzeć na średnią prędkość!! Droga, wiatr, przewyższenie czy spadek. Już lepiej się sugerować tętnem/kadencją.
  22. Mam dokładnie takie same odczucia. Z dość lekkiego FSa Xc ważącego 11,5kg i skoku 100/90, przesiadłem się na Traila (down country) z małym skokiem 130/115 ale - waga okolo 13,8 kg. Dla mnie dużo większy fun z jazdy. Tez tereny TPK, i okolice. Inna geo, daje komfort, ale i poczucie bezpieczeństwa. Niestety te 2,3 kg , inne koła oraz ciut inaczej zestrojone zawieszenie, i dojazdy do miejscówek to już nie taka efektywność jak rasowe XC. Ale ścigać się nim nie ścigam, a do każdej innej jazdy jednak po prostu trial down country mi daje większy fun. Ideał łączący te dwa światy
  23. @grissley nie znam Twoich warunków fizycznych, więc i możliwości w tym zakresie. I tak Ci powiem, że wszystko siedzi w głowie .
  24. Po aktualizacji listy najlepszych szlaków rowerowych w Polsce - aktualizacja listy najlepszych przejechanych przez nas szlaków rowerowych w Niemczech. W tym roku do zestawienia dołączyła trasa pokolejowa w Hesji i szlak Hohenzollernów we Frankonii. Tak wygląda aktualne zestawienie: Droga Rowerowa Menu (Main-Radweg) - Frankonia (Bawaria) Trasa Rowerowa Wybrzeża Morza Bałtyckiego (Ostseeküsten-Radweg) - Niemcy północne Kolejowy Szlak Rowerowy Hesji (BahnRadweg Hessen) - Hesja Szlak rowerowy Rudaw (Sächsische Mittelgebirge) - Saksonia Droga Rowerowa Wezery (Weser-R
  25. Z kadencją to chyba nie jest tak, że jak sobie postanowię, to od zaraz zamiast 75 zacznę kręcić 90 - jak na razie, młynkowanie 90+ momentalnie mnie męczy. Przestawiam się powoli, tak, jak pisałem - zaczynałem od 60~65, teraz mam 75~80 i staram się po trochu zwiększać. Fuxi - carbo to element poszukiwań czegoś, co pomoże na kryzys. Fakt, różnicy nie widzę, więc pewnie ślepa uliczka. Mogę też spróbować zwolnić na początku, aczkolwiek mam jakiś tam "odruchowy" poziom wysiłku który od początku trzymam i on jest w miarę stały. W sensie, nie spinam się jakoś bardzo na pierwszych kilometrach tyl
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...