Skocz do zawartości

KNKS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    450
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    K...
  • Skąd
    Katowice

Ostatnie wizyty

1 593 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KNKS

Pro

Pro (9/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

280

Reputacja

  1. @skom25 Zgadzam się. Większość rzeczy do czyszczenia i pielęgnacji jest 10/10.
  2. Jeśli musi być aluminium i w zamierzeniach modyfikacje, to tylko Spec. Rama Trek'a to kowadło.
  3. No i czar prysł... A już myślałem że znalazłem cudowny, woskowy preparat i będę robił 567km na jednym smarowaniu... A tutaj wychodzi na to, że nie tylko muszę przesiąść się na elektryka, to jeszcze trzeba wymieniać łańcuch raz w miesiącu... ehhh... Chyba spróbuje tego cudownego wosku za 42$ i będę gotował w tym łańcuch przez 2 godziny... 😂🤣😂
  4. 576 km na jednym smarowaniu ? Mam nadzieję że zdradzisz szczegóły i technologię aplikacji. Brzmi to jak Święty Graal kolarstwa 😉
  5. Zdecydowanie za mało. Za bezpieczne można przyjąć 12Nm. A do zastosowań offroad odrobina niebieskiego Loctite nie zaszkodzi.
  6. Przejedziesz. Latałem tamtędy kilkanaście razy w stronę zalewu Dziećkowickiego. W obecnych warunkach będzie masa błota. Na wysokości bramek na A4, przejeżdża się przez fragment zrekultywowanej hałdy czy innego zakładu górniczego i kiedy jest mokro, można tam trafić na wyjątkowo lepkie błoto. Po drodze są dwa szlabany ale się nie przejmuj. Nikt tego nie pilnuje.
  7. @Dokumosa Brawo. Wreszcie ktoś to odpowiednio spuentował.
  8. @skom25 Nie znasz się. Jak się kręci duże waty to łańcuch może się poddać. No i korba może się rozkleić. 😉
  9. Do maratonów i lekkiego XC nie potrzeba szerokich opon i szerokich obręczy. Przy ciężkim i technicznym XCO mogą się przydać.
  10. Mam w swoim trekingu szosowe opony Specialized Roubaix 700x28C, które zostały mi z jakiejś szosówki. Wcześniej miałem tam trekingowe Schwalbe Maraton 700x35C. Zaleta opony szosowej jest możliwość zastosowania wysokiego ciśnienia, co przełoży się na mniejsze opory toczenia. Do tego szosowe dętki i człowiek jeżdzi trochę szybciej. Oczywiście tak zmodyfikowany treking niespecjalnie będzie się nadawał na zjazd utwardzonych dróg. Jeśli już zdecydujesz się na szosowe ogumienie, to wywal amortyzator. Ja mam taki wynalazek do jeżdżenia "po bułki" i jako tako to jedzie. Oczywiście do prędkości i precyzji współczesnej szosy taki wynalazek ma daleką drogę, ale na 100% będzie jeżdził szybciej niż typowy treking.
  11. Scott Addict Disc 30 kosztuje 11600, jest karbonowy, na pełnej 105, sztywnych osiach i hydraulicznych tarczach. Od tej ceny od ręki dostaniech 10% rabatu.
  12. Temat jest o lampce przedniej. Interesuje mnie czas pracy w trybie dziennym, czyli dużo mocniejsze "miganie" niż w nocnym. Podstawowym kryterium jest zapewnianie wyrażnego błysku w słonecznych warunkach. Tak czy owak jeśli ma to być coś około 4-5 godzin, to zdecydowanie zbyt krótko, bo musiałbym ładować praktycznie co jazdę. Obecny Knog PWR Road świeci coś około 30 godzin, ale jest stosunkowo duży i myślę o zmianie na coś mniejszego. @seba8121 Słyszałem kilka razy ze często trafiają do naprawy, ale KNOGowi również to się zdarza 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...