Skocz do zawartości

PJ4cK

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    J
  • Skąd

Ostatnie wizyty

450 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika PJ4cK

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

26

Reputacja

  1. Jeszcze amortyzator z mocowaniem hamulca tarczowego. Z tyłu jest miejsce ale oprócz kół musiałbyś mieć jeszcze adapter do mocowania zacisku bo z tego co widzę tam jest IS. Najtańsze hamulce Shimano to ~150 pln za komplet przód/tył. Najtańsze budżetowe koła to pewnie z 400-500, do tego tarcze pewnie koło 100 pln. A na koniec montaż, chyba że sam ogarniesz. Jak sam widzisz raczej średnio się to opłaca. Jak hamulce są dla Ciebie najważniejsze to te sugestie wyżej (typu Marin DSX) są bardzo dobre bo za tą samą kasę dostajesz rower, który ma zdecydowanie lepszy osprzęt niż gravel. Jak masz możliwość to wypożycz sobie chociażby z Decathlonu na jeden dzień rower z barankiem, zobaczysz czy Ci podpasuje. A 22-25 kmph to nie jest szybko.
  2. A skąd amator ma mieć tego "czuja"? Podawanie konkretnych kadencji może nie jest w 100% w porządku ale oddaje kierunek do którego się powinno dążyć i czego dobrze jest się na rowerze nauczyć - lepiej kręcić szybciej niż wolniej. A używanie w dyskusji odniesień do kolarzy zawodowych to jednak trochę przegięcie
  3. Nie weszła cała na rant. Czasem tak jest, możesz spróbować na mydło czy płyn do mycia naczyń założyć i pompować do maksymalnego ciśnienia a później upuścić do oczekiwanego.
  4. W każdym aspekcie ten rower jest lepszy. Rama, obręcze, opony, hamulce, napęd, amortyzator, wszystko. A co do używania napędu to chyba sobie nie zdajesz z tego sprawy ale spokojnie ponad polowa rowerzystów nie umie korzystać poprawnie z napędów wielorzędowych, nawet tacy co od lat jeżdżą na rowerze.
  5. Tak jak Ci kolega wyżej pisze - nie przechodź na 1x jeśli masz problemy z górkami, zmiana blatów na mniejsze z przodu to dobra sugestia.
  6. Na allegro widziałem jeszcze Eskera 5 na Apexie poniżej 5k pln. Jak ważysz 100 kg to jednak bym poważnie przemyślał hydraulikę zamiast hamulca na sznurek. Nowa kaseta kosztuje tyle, że nie warto mieć z tego powodu gorszej przerzutki. Wynalazki typu KRX jednak bym sobie odpuścił, to zwykły chinol jest.
  7. Nigdy tego nie robiłem z żadnym nowym łańcuchem i nigdy też nie miałem z tego powodu żadnych problemów. W Decathlonowych rowerach rama w miejscu gdzie może dotknąć ją łańcuch często jest oklejona a przerzutkę masz tam chyba ze sprzęgłem więc nie powinien aż tak bardzo latać. Z przydasiów to multitool, ogarniesz nim większość małych tematów. Łyżki do opon, mała pompka, łatki. Jak chcesz czyścić łańcuch to szczypce do spinek, nie są niezbędne ale bardzo ułatwiają pracę z łańcuchem. Dobry przymiar też warto mieć, ale nie tę blaszkę za 10 pln tylko coś co rzeczywiście mierzy wyciągnięcie. Później w miarę zużycia komponentów możesz kupować nowe razem z dedykowanym narzędziem, na zapas nie ma co.
  8. Jak masz brać coś na sprężynie na 70% utwardzonych to lepiej mieć sztywny wideł. Ten Riverside za 3,5k w porównaniu do tych dwóch to półka wyżej jeśli chodzi o jazdę w takich warunkach jak piszesz.
  9. +1 Endura Hummvee, kupiłem jedną parę na próbę a teraz mam już trzy.
  10. Złom, szkoda czasu i kasy na spawanie bo na 100% pęknie ponownie.
  11. igpsport bsc100s + czujnik prędkości
  12. A nie nawaliłeś za dużo smaru do bębenka?
  13. Ale co wychodzi? MT-200? Za circa 160 pln znajdziesz komplet przód/tył. Jak około 400 pln to może takie?
  14. Co jest dziwnego w 9x135? Zwykły samozamykacz pod tarcze. Pod obręczowe są 9x130, tarcze mają +5mm.
  15. Zrób eksperyment i poszukaj części do tego Fulcruma, chociażby szprychy. Kupisz tanio a później będzie klops. Poza tym 1760g za 1769 pln szału nie robi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...