Skocz do zawartości

PJ4cK

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    J
  • Skąd

Ostatnie wizyty

117 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika PJ4cK

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Przecież tam jest 36 z przodu i 11 z tyłu, jeździ ponad 40 kmph że jej czegoś brakuje?
  2. Żadna z tych ram nie wygląda żeby był problem z montażem bazy do fotelika. Szybkie przekładanie wymaga zakupienia oddzielnie drugiej bazy, inaczej umęczysz się z przekładaniem (taki Hamax ma 4 śruby imbusowe). Foteliki osobiście przerobiłem dwa, Hamax Buddy oraz Hamax Siesta, ten drugi miał opcję pochylania fotelika i jeśli miałbym wybierać to brałbym po raz kolejny Siestę, łatwiej było go dopasować do roweru. Weź pod uwagę, że 15kg szkrab to już jest co wozić, nie wiem czy miałeś okazję wozić w ten sposób ale prowadzenie roweru mocno się zmienia, głupi podjazd pod krawężnik może być problematyczny, Ty sobie raczej poradzisz ale zanim kupisz drugą bazę to niech żona najpierw spróbuje.
  3. Ta lampka ma 81mm długości, 18650 ma 65,3mm więc na 15mm musiałbyś pomieścić szkło+odbłyśnik+obudowa.
  4. Dorzuć w tytule w klamrach widełki cenowe bo mod może usunąć Tak nie do końca bym powiedział. Cross to taki MTB na węższych oponach i wygodniejszą pozycją. gravel to taka szosa z szerszymi oponami i może troszkę wygodniejszą pozycją (w zależności od modelu). Jak umiesz jeździć to raczej nie, tylko to nie podróż z tyłkiem na siodełku cały czas. Innymi słowy - da się przejechać tam gdzie większość crossów ale może być trudniej. Eee... Rowerem nie jeździ się pomiędzy ludźmi na chodniku. Jest węższy niż cross ale precyzja raczej mniejsza (przy czym jw, zależy do modelu roweru) Podstawowym chwytem jest ten górny więc niekoniecznie musisz być bardzo pochylony, bez problemu możesz jechać i rozmawiać spokojnie obok partnerki. Słuszne założenie. Komfort to możesz ocenić jak przejedziesz kilkanaście/dziesiąt kilometrów a nie rundkę pod sklepem ;). Hamulce mechaniczne nawet jak się "dotrą" to nadal będą bardzo średnie. Nie wiem też w którym chwycie hamowałeś, w dolnym działają trochę lepiej. Ile ważysz?
  5. To tak żeby kij w mrowisko wsadzić, myślicie że hamulce mechaniczne bez problemu zatrzymają 145kg? Ważę połowę kolegi, jeżdżę na mechanicznych i są co najwyżej średnie.
  6. Nie znam firmy Amulet, z tego co poczytałem to czeska (podobnie jak Superior), pytanie czy montownia czy producent. Przy wyborze zwróć uwagę na klamki (dobrze jakby były dziecięce - są krótsze i "niższe", łatwiej je złapać palcami) oraz manetkę zmiany biegów (najczęściej jest w grip'ie ale zdarzają się też cyngle - takie ma Riverside). Czy warto dokładać 50% więcej to jest ciężki temat, osprzęt wszędzie jest podobny, waga również (chociaż 2kg rożnicy pomiędzy M_bike a Superior to dość dużo). Jeśli będziesz chciał sprzedać to na pewno lepiej wziąć coś bardziej znanej marki, sprzedasz szybciej i z małą (mniejszą) utratą wartości (nie dotyczy rowerów z Deca, utrata wartości jest duża).
  7. Decathlon wreszcie poszedł po rozum do głowy i zrobił lekki rower dla dzieci bez amortyzatora, oglądałem go w sklepie i jest całkiem niezły a już na pewno biorąc pod uwagę cenę, tylko czekam aż młodszy syn wyrośnie z 16 W zeszłym roku miałem podobny dylemat i udało mi się upolować Superior Fly 20, fajny bo niezły zakres wzrostu: 100-130cm, niestety z tego co widzę tegoroczny już 2k 😕 Jeśli to nie problem dla Was to szukaj używki, najczęściej to tylko gripy do wymiany i można śmigać, jeszcze nie widziałem zajechanego napędu w rowerze dla dziecka
  8. Jak jest gdzieś w Twoim rozmiarze to też dobry wybór, przyjemności
  9. Na złożenie na nowych częściach nie ma żadnych szans w tym budżecie. Nic lepszego w stosunku cena/osprzęt niż XC100 raczej też nie znajdziesz, kiedyś można było liczyć na rowery z roczników dwa/trzy lata do tyłu albo wyprzedaże posezonowe. Niestety ostatnie dwa lata wymiotły praktycznie wszystko Jeśli nie przeszkadza Ci napis ROCKRIDER na ramie i nie myślisz o sprzedaży w najbliższym czasie to się nie zastanawiaj. Na plus obsługa gwarancyjna, serwis różnie - zależy od sklepu.
  10. Pod jakimi względami będzie fajniejszy?
  11. Jaki to rower? "Damka" niewiele mówi.
  12. Przecież już Ci koledzy napisali rozwiązanie problemu: 1. Naucz się hamować 2. Przestaw klamki A Ty dalej się upierasz, że chcesz osłabiać hamulce to masz rady typu "głupie pytanie - głupia odpowiedź" użyj WD40.
  13. Na stronie Deca pojawiły się XC100S w rozmiarze L (niestety XL niedostępna). Do tego roweru mógłbyś się przymierzyć bo każdy Deca w Poznaniu ma ekspozycyjną sztukę w tym rozmiarze, w przeciwieństwie do AM50S czy AM100S. Jest lżejszy niż AM i ma blokadę dampera, zresztą wszystko masz na stronie.
  14. Ale gravel bo chcesz mieć baranka czy po prostu jako rower powiedzmy "uniwersalny"? Bo jeśli na kierownicy Ci nie zależy to masz jeszcze twór pt. "gravel z prostą kierownicą" np. Marin DSX 1 czy 2. Przy Twojej wadze to nie wiem czy jeżdżenie z dzieckiem w foteliku jest dobrym pomysłem (pytanie jeszcze jak duże jest dziecko ;))
  15. Innymi prędkościami przy tej samej kadencji. Na 50 zębach z przodu i 11 z tyłu przy kadencji 90 pojedziesz 49,5 km/h a przy 46 z przodu i 11 z tyłu pojedziesz 45,6 km/h (przy oponach 700x23)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...