Skocz do zawartości

KNKS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 987
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana KNKS w dniu 17 Marca 2023

Użytkownicy przyznają KNKS punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    K...
  • Skąd
    K🔺TO

Ostatnie wizyty

32 500 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KNKS

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1,5tys.

Reputacja

  1. Jak masz wymieniać Zaffiro na Ultra Sport III to lepiej nie wymieniać wcale. To wymiana słabego na beznadziejne. Lepiej zostaw to co jest. Szerokość też jest OK.
  2. KNKS

    [garmin] Edge MTB 2025

    Świat na to czekał 😄. Następny będzie komputer dedykowany grawelowcom. Będzie miał możliwość nawigowania bezpośrednio do najbliższych bulwarów, knajp z wegańskim ramenem i lokali oferujących kraftowe piwo 😉.
  3. @Jacekww Jeśli rozmiar pasuje, to możesz zaryzykować. Zwróć uwagę na "zawodniczy" napęd, czyli 53-39x12-23. Ciasne stopniowanie i twardy obrót. Dla mnie bomba, ale wypadało by spróbować, czy Tobie przypasuje. Tak czy owak, mimo że rower nie należy do nowości na rok 2025 😉, to na pewno da się nim szybko i efektywnie pojechać.
  4. CL są 10% lżejsze 😉.
  5. W takim razie, tak z ciekawości, ilu pracowników zatrudnia Komoot ?
  6. W takim razie, kosztem prędkości maksymalnej (dokręcania na zjazdach), powinieneś skłonić się ku kasecie 12-28.
  7. A więc, teoretycznie, Sensa z przełożeniem 50x11 będzie szybsza niż Romet z przełożeniem 52-12. Za to Romet ma ciaśniejsze stopniowanie kasety i na imprezach z małą deniwelacja będzie lepiej nadawał się do prób TT.
  8. Na TT, im sztywniej tym lepiej. Czyli szukaj bardziej 52-36 niż 50-34. Oczywiście jeśli forma pozwala 😉. Nie wiem @Jacekww skąd wziąłeś 11-23. Romet ma 12-28, a Sensa 11-34. z tym że Romet ma dużą korbę, a Sensa kompakt.
  9. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    @Maciorra https://www.sram.com/en/life/stories/all-about-sram-axs-batteries Czyli jedna bateria do zmieniarek, sztyc axs i Flight Attendant.
  10. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    Sram opatentował baterie wymienną pomiędzy zmieniarką przednią/tylną/sztycą.
  11. @kaido2 Dokładnie tak. Zawody to zawody, niezależnie od rangi. Zawsze trzeba dawać z siebie 100%. Kolega @chrismel zupełnie nie rozumie idei rywalizacji ani zagrożeń wynikających z obecności na zawodach sportowych wszelakiej maści szkodników spod znaku "nic nie muszę udowadniać", "jadę żeby dojechać" i "nie przyjechałem się tutaj ścigać". Zawody to rywalizacja, kurz, dym i zgrzytanie zębów i nikt kto nie przyjechał się ścigać, nie powinien w nich startować. Bo potem trzeba dublować takich patafianów, bo jedzie taki, trzaska zdjęcia, podziwia widoki itp. Mało masz @chrismel tematów gdzie możesz błysnąć swoją rozległą, jutubowo-tabelkową wiedzą ? Po co udzielasz się w tematach sportowych, skoro jest to dla Ciebie czarna magia ? Przejechałeś Wisłę 1200? To pochwal się jaki czas. Pewnie nie jechałeś, ale widziałeś na Jutubie i czułeś się zupełnie jakbyś tam był 😆.
  12. Sensa jest OK, jeśli rozważamy ją jako podstawowy "entry level". NA 110% będzie lepsza od tego na czym pedałujesz obecnie. Wiadomo, że lepsze było by coś na elektronice (pisał o tym @chrismel), ale na to jeszcze przyjdzie czas. Warto żebyś poświęcił wystarczająco dużo uwagi pozycji/ergonomii, która to bezpośrednio wpływa na efektywność i transfer mocy, oraz ustawieniu lemondki celem optymalizacji aerodynamiki. Temat z lemondką nie jest taki prosty, jak wydaje się na pierwszy rzut oka. Na początek dobrze żeby ktoś z TT/Tri pojechał z Tobą i obserwował pozycje podczas jazdy. Sam nie wyłapiesz drobnych, acz istotnych, niuansów. Kolejny, wymieniony już podpunkt to odpowiednie opony. Nie będziemy tutaj klepać o stożkach i dyskach, bo budżet nie pozwala, ale warto zainwestować w coś przyzwoitego (5000GP, P Zero, Corsa). No i buty/pedały. Na zdjęciach jesteś w butach biegowych +pedały z koszykami. Widywałem takie połączenie na zawodach , ale nijak ma się to do efektywności pedałowania. Weź to pod rozwagę 😎.
  13. No i znowu pseudonaukowy bełkot...Może zamiast oglądać w internecie kolejny, komercyjny filmik powinieneś po prostu wystartować w jakiś zawodach i zobaczyć jak to jest w realnym świecie 😅. A jeśli nie, to chociaż ruszyć 4 litery i popatrzyć na sprzęt zawodników. wszystko będzie jasne. Jazda na rowerze czasowym nie różni się jakoś strasznie od jazdy na jakimkolwiek innym rowerze szosowym, a i trasa jest zwyczajowo stosunkowo mało skomplikowana. Ranga zawodów nie ma znaczenia, bo chodzi o ducha rywalizacji (może ktoś Ci wyjaśni o co chodzi), ale myślę, że zawody o cyt. Puchar Sołtysa Wsi Pipidówek (piszemy dużymi literami, bo to nazwa własna) będą adekwatne do Twojego poziomu. Z drugiej strony pisałeś przecież że miałeś TT (pewnie 46/30😂), tak więc powinieneś wiedzieć co i jak, zamiast siać dezinformację i zamęt.
  14. Człowieku, to nie będzie różnica. To będzie PRZEPAŚĆ. Nawet nie ma się na czym zastanawiać. Całkowicie do poprawki. Zaczynając od wywalenia podkładek spod mostka. ...całkowicie niwecząc wszelkie korzyści wynikające z jej stosowania... Szkoda gadać 🙄. Ciebie to coraz bardziej ponosi. Bezpiecznie? To może weź wnuki, gaz na niedźwiedzie i idźcie na grzyby 😁. Wygodnie? To nie ma być wygodne, to ma być efektywne. A aerodynamika nie jest na końcu, jest na drugim miejscu, zaraz za efektywnym transferem mocy. To jest sport, zawody, ściganie a nie pitolenie o komforcie, wygodzie i temu podobnym bzdurom.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...