Skocz do zawartości

sznib

Mod Team
  • Liczba zawartości

    8 020
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    61

Ostatnia wygrana sznib w dniu 1 Lipca

Użytkownicy przyznają sznib punkty reputacji!

Reputacja

6 275 Doskonała

6 obserwujących

O sznib

  • Tytuł
    Emeryt

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Skąd
    Przemyśl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dlatego zamiast używać adapterów przelotowych, takich jak zastosowałeś, zdecydowanie lepiej zastosować taki typ: Wkręcasz go w mocowanie amora raz, a potem zacisk już w adapter, dzięki czemu gwint w mocowaniu amora jest bezpieczny.
  2. Ok, już usuwam jeden zbędny komentarz ;). BTW, offtop, zbędne komentarze proszę zgłaszać używając przycisku "zgłoś".
  3. To że czasami sądy wydają niesprawiedliwe wyroki nie znaczy że nie warto walczyć o swoje, podkulić ogon i cicho siedzieć. Poza tym od wyroku można się jeszcze odwołać.
  4. sznib

    [rama] Kona Stab 2004 damper

    Tam ma być damper 200mm.
  5. Przed nabiciem sterów powinno się posmarować cześć wchodzącą w główkę ramy smarem, wtedy późniejsze wybijanie pójdzie dość łatwo. Gorzej jak nie było posmarowane, wtedy mogą być problemy.
  6. sznib

    [rama] Kona Stab 2004 damper

    Nie ma czegoś takiego jak maksymalna długość montażowa. Rama jest przystosowana do jednej długości i montaż innej w najlepszym razie zaburzy geometrię, a jak będzie któraś część kolidować przy ugięciu to można uszkodzić ramę.
  7. Jasne że się da. Jest do tego specjalne narzędzie, podobnie jak do wprasowania sterów. Z domowych metod na wybicie sterów to większy płaski śrubokręt i młotek. Opierasz końcówkę śrubokręta na ściance miski sterów w główce ramy i stukasz młotkiem dość silno. Jak będzie widać ze miska trochę wyszła wtedy po drugiej stronie, i tak na zmianę aż wyjdzie całkiem.
  8. Sam wiesz jak mocno przywaliłeś w glebę. Można przywalić lekko i porysować jak na fotce. Wtedy śmiało można dalej używać. Można przywalić mocno i nie będzie widocznych śladów, wtedy dla bezpieczeństwa lepiej wymienić. Ale to musi być naprawdę mocna przywalenie w coś twardego.
  9. A to nie ma niby Boxxerów w wersji AIR?
  10. Hmm, piszą "zejdź z roweru i sprowadź". Jakiś srogi zjazd? Bo mostek.
  11. Można kupić sam wentyl: https://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/serwis-amortyzatorow/czesci-dampery/prod/rs-air-kit ale problem z tym żeby pozbyć się części która została w korpusie.
  12. Rozebrać, wyczyścić, nasmarować, złożyć. Rdza na goleni jak jest na wierzchu i nie ma wżerów puści jakimś odrdzewiaczem.
  13. W napędach 1xXX do jazdy w terenie (najczęściej DH) przed epoką zębatek NW stosowano napinacze łańcucha. Takie np: Nie każdy kto kupuje rower ma się znać na osprzęcie. A każdy ma prawo oczekiwać że kupi rower sprawny, działający jak trzeba. Napęd w tym modelu to wada konstrukcyjna, producent chciał przyoszczędzić i poskłądał bubla, który nie ma prawa poprawnie działać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...