Skocz do zawartości

mrmorty

Mod Team
  • Liczba zawartości

    5 662
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana mrmorty w dniu 27 Stycznia 2015

Użytkownicy przyznają mrmorty punkty reputacji!

Reputacja

714 Doskonała

O mrmorty

  • Tytuł
    Emeryt

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Józek
  • Skąd
    z kątowni

Ostatnie wizyty

7 855 wyświetleń profilu
  1. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  2. zmierz długość sprężyny, średnicę drutu oraz średnicę zewnętrzną i napisz do kolegi Activia tu na forum.
  3. to znaczy gdzie? Bo jakoś nie kojarzę ani takiego miasta ani kraju?!
  4. Trochę mnie ten cyrk przestaje już bawić. Albo kolega Arturo przestaje jojczyć albo pożegnamy się. Proszę pamiętać że kto ma zmieniaczkę ten ma władzę. P.S. czy jestem tym złym modem - tak, jestem i to bardzo. Jestem bardzo zdeprawowany władzą którą tu mam i nie omieszkam z niej skorzystać. To jest ostatnie z najostatniejszych ostrzeżeń. Temat zamykam bo mam dość jojków... Tak jakby czyjeś życie zostało złamane...
  5. mrmorty

    [machete] robić serwis zerowy?

    hej, serwis zerowy warto zrobić - mówię to z mojego doświadczenia z fabrycznymi widelcami. Ostatnio trafił do mnie nowy RS Lyric - suchutki i niby taki wypasiony RS ZEB i też suchutki. Z mańkami raczej nie było problemów ale lepiej chuchać na zimne. Do serwisu dolnych goleni(serwis podstawowy) potrzebujesz w zasadzie po 10-15 ml na goleń jakiegoś oleju do amortyzatorów 15W(10 W też się nada tak samo jak awaryjnie 7,5W). Co do interwałów serwisowych - ludzie często mylnie rozumieją te 50/100/200 godzin. Chodzi o czas pracy zgodnie z przeznaczeniem. Jeśli jedziesz po bułki i zajmie Ci to
  6. dobra, zamykam bo szkoda waszego czasu Panowie skoro autor wie lepiej.
  7. olej odpada - tam musi być smar stały. Token możesz zrobić z czegokolwiek ale lepiej żeby były przymocowane do korka od góry. Serwisuję widelce i nieraz trafia do mnie pacjent w którym coś stuka i często jest to właśnie odkręcony token. Szkód żaden jak do tej pory nie narobił, ale lepiej żeby anoda wewnątrz goleni nie była narażona na przetarcie czy rysy. tak naprawdę to tokeny są po 15-20 zł, a za stówę widziałem kiedyś całego aircap'a z zestawem tokenów i korkiem komory powietrznej więc nie ma co dziadować
  8. ja pierdziu, warsztacik to Ci się ładnie rozwinął, nie pogadasz
  9. sam zacząłeś... Ja wiem że ty tu piszesz tylko dla poprawienia zasięgów więc albo bierz udział w tych dyskusjach które sam zacząłeś albo wstawiaj suche wpisy.
  10. ależ proszę bardzo - musiałbym mocno zniedołężnieć żeby kupić jebajka... No ale wy blogery musicie... Nawet niezłomny Kruku się złamał...
  11. Dodam nieskromnie że zasłużyłem, bo specjalnie wróciłem się do salonu, zdjąłem ze ściany obydwie szosówki by sprawdzić jak to jest rozwiązane i w węglu i w aluminium Owszem Ty masz na wcisk ale te ślizgi są tak ukryte, że nikt nie zauważy że nie ma tam litery "C"
  12. spokojnie zamontujesz taki na wkrętkę. Ramę masz aluminiową, więc otwór pod mufą suportu będzie gwintowany. Jeśli nie masz w szpargałach śrubki to ustaw sobie tak żeby pasowało pod linki i przyklej jakimś klejem lub np lakierem do szponów
  13. dawno już chciałem wywalić(po raz kolejny) ale naprawdę dobrze się bawię czytając jego wpisy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...