Skocz do zawartości

mess

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 450
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana mess w dniu 28 Lutego 2020

Użytkownicy przyznają mess punkty reputacji!

Reputacja

604 Doskonała

5 obserwujących

O mess

  • Tytuł
    Stały bywalec

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jarek
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

6 601 wyświetleń profilu
  1. masakra, tylko gratów na taka jazde od razu mi ciężko patrząc na sam rower
  2. 5s - jest jakie jest, źle nie jest i tu za wiele nie zmienisz o ile te wyniki nie są spowodowane jakimś błędem technicznym 30s - nie jest źle 1min - tu już trochę gorzej 5min - tu najsłabiej moim zdaniem 20min - 357W to już fajne waty, szczególnie przy wadze 77kg
  3. z ta krzywą płaską to ja nie wiem co za kosmosy wkg rozpowszechnia
  4. albo nie jesteś wytrenowany wystarczająco. Słaba to metoda na test. Za dużo "albo"
  5. na początek jest ok, pozniej 20 minutówki lepiej
  6. to, że robisz lekkie i długie treningi, nie wyklucza krótszych i intensywnych. Ale ważne są ich charakter i proporocje. U takiego chlopaczka co to sobie jezdził, miał 220FTP przy wadze 63kg i zaczeliśmy czesać, to wyglądało tak: teraz po zimie labolatorium mu wyznaczyło 308.
  7. tutaj zaczeliśmy, wcześniej coś jeździł(bez wnikania w detale). Wiesz, vo2max/beztlen leci pierwsze, ale i też najszybciej się to w sumie buduje (o ile nie mówimy o kolarstwie torowym). Wytrzymałość buduje się znacznie dłużej, ale też dłużej spada.
  8. nie, to zawodnik, który od kilku grubych lat zgarnia pudła. Pamiętaj, że to nie jest cały rok -> 21 tydzień to raptem maj, sezon się zakończył we wrześniu może? tydzień czy dwa przed MP, pojechał kontrolnie maraton i na rondo przy szybkim starcie za szybko wjechał. Najważniejsze co mu zostało z kondycji po miesiącu lizania ran. Pamiętaj, że to są testy na maxa. 44 tydzień 2020 to juz po wylizaniu ranu, po tej długiej przerwie i tak, to początek bazy.
  9. Wklejam Ci wyniki jednego z zawodników, który drugi sezon trenuje. Tydzień oznacza tydzień kalendarzowy testu(czyli masz w 19/20 zime i początek sezonu, a w 20/21 zimę do teraz) -> Poszukaj zależności . Czas jest wpisany z "~" bo liczony jest w sekundach i może być dłuższy lub krótszy, ale nie podaje takich detali już do tego pytanie w jakim stanie będziesz na koniec sezonu? odpowiadając na Twoje pytanie to "ma istotne".
  10. no ba system edycji na tym forum jest dość kłopotliwy hehe
  11. To nie są moje wyniki. Tak wychodzi z interpretacji labu. Najblizej temu do klasycznej periodyzacji. Podstawą oczywiście jest wytrzymałość + ćwiczenia kadencyjne, do tego ćwiczenia siłowe w domu lub/i na rowerze. Różni ludzie, różne plany, zależnie od znajomości danego ludka. Ale jak chcesz mieć dobry sezon na dobrej "bazie", to ze ściganiem na zwift trzeba ostrożnie. ale w skrócie odpowiadając na pytanie: ciężko jest odpowiedzieć jak, bo to zależy od tego gdzie jesteś i czego potrzebujesz. I tutaj wchodzi wszystko inne co towarzyszy treningom o charakterze wytrzymałościowym, w odpowiednic
  12. całe książki są na ten temat pytaj, bo tak to można pisać kolejną
  13. spójrz na zakwaszenie na poszczególnych watach, pierwsze z listopada, drugie z początku marca
×
×
  • Dodaj nową pozycję...