Skocz do zawartości

mess

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 459
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana mess w dniu 28 Lutego 2020

Użytkownicy przyznają mess punkty reputacji!

Reputacja

608 Doskonała

5 obserwujących

O mess

  • Tytuł
    Stały bywalec

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jarek
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

7 212 wyświetleń profilu
  1. Zdecydowanie interaktywny, erg to świetna sprawa bez względu na to, czy chcesz symulację wzniesień czy precyzyjny trening.
  2. rolkowy jest dużo głośniejszy. Interaktywny tak, na symulacje % wzniesień bym nie patrzył. Z tych tańszych zarówno suito jak i flux s są bardzo ok.
  3. mess

    Jesienna Przejacha

    Dji osmo + mocowanie na kierownicy
  4. bardziej test kamery i ustawień, ale przejacha też zaliczona
  5. Spokojnie. Wcale nie wygląda jakbyś jechał jakoś specjalnie za słabo patrząc na znormalizowaną.
  6. pisz proszę konkretniej, 270W jakiej mocy? jeżeli bezwzględnej to jakie było NP? I ile czasu dokładnie. W ogóle to śmierdzi mi tu jakimś trolingiem troche.
  7. no ok dodałbym, że testy muszą być rzetelne, regularne w odstępach czasu nie dłuższych niż 6 tygodni, i zależnie od tego co było wcześniej jest potrzebny odpowiedni okres aby CTL zaczął odzwierciedlać rzeczywistość. Materiał fajny. Znormalizowana nie może być niższa niż bezwzględna, a poniżej 20min z założenia jest niepoprawna. Powiedz mi co to za wyścig MTB 20-minutowy? Jeżeli trwał dłużej to ile, i jaka była średnia bezwzględna i znormalizowana?
  8. jaki to nieprawidłowy tapering, a jaki prawidłowy? Jakie muszą być spełnione niezbędne warunki aby w ogóle móc zacząć sugerować się ATL/CTL/TSB? pytam całkowicie poważnie i bez złośliwości (!) @Zazi z czego wniosek "końskie waty na treningu, a na zawodach my little pony", rzucisz jakieś przykłady konkretne?
  9. taki a nie inny układ jest dlatego, że mowa o 3 treningach tygodniowo, które nigdy nie pozwolą rozwinąć w pełni możliwości zawodnika, ale regeneracja musi "mieć co robić". No to znaczy, że brakuje Ci skrupulatności i systematyczności w dążeniu do celu, nie każdy to ma. Można sobie to tłumaczyć na różne sposoby, np tak jak Ty to robisz i może to być całkowita prawda, którą trzeba uszanować. Z niewolnika nie ma zawodnika a to co robiłaś, to zawsze jakieś interwały/powtórzenia, które gdzieś tam efekt przyniosą (zależnie od aktualnego poziomu), ale przewidywalności ani jakośc
  10. masakra, tylko gratów na taka jazde od razu mi ciężko patrząc na sam rower
  11. 5s - jest jakie jest, źle nie jest i tu za wiele nie zmienisz o ile te wyniki nie są spowodowane jakimś błędem technicznym 30s - nie jest źle 1min - tu już trochę gorzej 5min - tu najsłabiej moim zdaniem 20min - 357W to już fajne waty, szczególnie przy wadze 77kg
  12. z ta krzywą płaską to ja nie wiem co za kosmosy wkg rozpowszechnia
  13. albo nie jesteś wytrenowany wystarczająco. Słaba to metoda na test. Za dużo "albo"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...