Skocz do zawartości

abdesign

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana abdesign w dniu 5 Lutego

Użytkownicy przyznają abdesign punkty reputacji!

Reputacja

686 Doskonała

O abdesign

  • Tytuł
    Stary wyjadacz

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

1 099 wyświetleń profilu
  1. Podrabianych tarcz nie widzieliście? Zaletą nacinanych tarcz trp jest ten ciemny rowek właśnie. Tworzy krawędzie na powierzchni ciernej czyszczące całą powierzchnię klocka. To wymaga jakiejś tam dodatkowej obrobki, bez tego to zwykła blaszana tarcza jakich chińskie ręce klepią miliony.
  2. Przerobiłem... nie mam pojęcia ile siodełek. Power nadaje się niemal wyłącznie do pochylonej pozycji - to nie jest siodło do "siedzenia" tylko bardziej do zapierania kości kulszowych, więc często jak ktoś na nim "siedzi" to ma problem powyższy. Oczywiście znajdzie się ktoś komu się wygodnie "siedzi" bo tyłków jest dużo i to bardzo różnych, ale to nie zmienia faktu, że to siodło ma specyficzną budowę. Mam 4 sztuki w domu... w zasadzie nie ja tylko dziewczyny - jeżdżą i są zachwycone - dla mnie to przeciętnie dopasowane siodło - wygodne zgoda ale wolę Romin'a lepiej mi tyłek "ugni
  3. Tyle co do napędu... Ale ja bym posłuchał kolegów sugerujących abyś nie składał fitnessa na ramie szosowej - to zawsze wyjdzie może nie cała dvpa ale jednak "półdupek zza krzaka". Jak już ma się taką ramę i modyfikuje bo komuś baranek nie pasuje - jasne oszczędność, sentyment różne względy - ale kupować chociaż istnieją lepsze dedykowane?
  4. Przerzutka tiagra fd-4700-GS ogarnia kasetę 11-34, a kaseta "tiagry" to po prostu hg500.
  5. Oj Panowie tu to już Ameryki nie odkrywajmy na nowo. Wiadomo że hydraulika w szosie się sprawdza i to nie tylko wśród ludzi co się z mtb przesiadają. Ja cenię, nie ślizgam opon po asfalcie bo są za mocne, nie mam niekontrolowanych przykurczy palców... Dobre obreczowki też są lepsze od mechaniki. Zostańmy na drodze - "co zrobić aby być zadowolonym z mechanicznych tarcz". Bo chyba o to Filipowi chodzi. A moim zdaniem dla gum pokroju 33-42c do jazdy po Mazowszu dla gościa takiego jak ja ~75kg (a co dopiero dla autora), to takie spyre da się ustawić zadowalająco... Ale nie na tarczach spod pr
  6. No to zacznij myśleć o 58... efektywnej długości górnej rury. Tylko nie bierz tego z tych tabel bo tabele które wkleiłeś sporządził człowiek z gatunku "Nie da się tyle wypić" bzdura na bzdurze... Edyta: AAAA to nie ramy szosowe, to nieźle ktoś je zilustrował rowerem z barankiem Tak czy inaczej Twój szosowy wyjściowy rozmiar to 58.
  7. Generalnie... to na początek podaj swój wzrost i swój przekrok... bo przekrok to ma człowiek a nie rower. Znaczy osiągasz bardzo dobre wyniki w koszykówce a przechodząc przez drzwi się schylasz? (To żartobliwe pytanie o Twój wzrost ...)
  8. Ja mam jedno spostrzeżenie z tymi hamulcami poza tym, że często w zestawie dostają kiepskie obłe tanie tarcze Shimano. Bardzo istotne jest bliskie naprawdę bliskie ustawienie klacków od tarczy. Filip, jakbyś miał 6 śrub to zalegają mi niemal nowe tarcze tpr 160... zupełnie inna bajka niż rt10-54.
  9. Z hurtownią to mnie rozbawiłeś obecnie mam ze 3 sztuki kierownic luzem (Na 6 rowerów z barankiem). Gmeram to w rowerach młodej. Tu już wszyscy wszystko napisali. Ja mam przeciętnie poziomo dropy i z 5% opuszczone łapy. Ale... Tak mam w jednym rowerze... inaczej mam w przelajce i inaczej w rowerze który targam w góry bo mają różne geometrię różne wysokości główki ramy.
  10. Akurat stormy na które sam nigdy nie narzekałem są dziurawe i to są świetne tarcze, a nawet ta ze zdjęcia która nie ma w ogóle otworów ma ostre krawędzie zbierające syf z klocka bo jest "falbanką" i klocek ciągle jest "obierany" przez brzeg tarczy - może słabiej ale jednak. A na tłoczonej tarczy klocek nie dotyka nigdzie ostrej krawędzi cały syf ciągle na nim siedzi i tyle.
  11. @uzurpator Nie ma co gadać - Shimano schrzaniło niektóre tarcze dokumentnie - robiąc je na prasie i nie poddając dalszej obróbce - to jest syf i już. Tanie podrabiane "avidy hs1" za 30zł na łeb biją pewnie nowe tłoczone XT'ki z Chin. Piszesz że miałeś w opór tarcz - no ja też pewnie kilka dziesiątek już zdarłem. Miałem obłe Shimano jeden komplet 160mm - zdaje się rt54. Raz w życiu - nigdy więcej! To się do niczego nie nadaje. To gówno nie chce dotrzeć klocków nawet. Masz nowe klocki to się tylko ślizgają po tym i szklą. Bo ostre krawędzie otworów nie zbierają pyłu - dlaczego? No bo bo nie
  12. No jak masz tarczę jak patelnia i hope'y to masz taki zapas... że daj Panie spokój. 4 worki po 50kg ziemniaków zatrzyma - z czym do ludzi? Ale jak masz hamulec ledwie ledwie i tarczę która nie czyści klocków i pył cały czas je przez to szkli to sytuacja wygląda inaczej.
  13. Masz rację wyłącznie w bardzo uproszczonym modelu teoretycznym. W rzeczywistości już tak różowo nie jest bo tanie tłoczone tarcze nie czyszczą klocków i wystarczy.
  14. Co do tych spyrów to mam mieszane uczucia, I wcale to nie są złe hamulce (jakoś bardzo dobre też nie ) ale... niestety kształt klocków powoduje to że są zestawiane najczęściej z gównianymi tarczami i to jest moim zdaniem ich główny mankament. Na oryginalnych dedykowanych tarczach tych ponacinanych tpr (one są na 6 śrub) jest dużo lepiej, na dobrych tarczach Shimano też jest ok, ale tu warunek też jest taki że muszą komuś wystarczać tarcze 140mm bo one mają powierzchnię hamującą która pasuje pod obie szerokości klocków. Jak to mówią tyłka nie urywają ale da się je zrobić dobrze...
  15. Normalny oldschoolowy samoróbny osłono/prowadnico/basho/napinacz DH. 20 lat temu co drugi bieda DH to miał. W sumie to leży u mnie w gratach w piwnicy "taki sam". https://www.pinkbike.com/news/11-retro-downhill-bikes-from-the-australian-state-downhill-championships.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...