Skocz do zawartości

piotrmocko

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika piotrmocko

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Cześć! Posiadam oryginalne tarcze hamulcowe SRAM Centerline w Canyon Grizl z hamulcami Rival AXS i postanowiłem takie założyć też do Giant Trance z hamulcami Deore M615. Pojedyncza tarcza w sklepach rowerowych w zależności od rozmiaru i mocowania kosztuje od około 150 zł w górę. Natomiast na AliExpress można znaleźć komplet dwóch tarcz za 70 zł, a na Allegro komplet za 140 zł. Postanowiłem zaryzykować zakup na Allegro i sprawdzić co otrzymam. Tak jak się można było spodziewać otrzymałem podróbkę. Tarcze zwróciłem i otrzymałem zwrot. Jak rozpoznać podróbki tarcz SRAM Centerline? Podróbki można poznać po kilku cechach: przede wszystkim krawędź tarczy jest czarna, ostra i niewypolerowana data produkcji jest stara, najczęściej jedna z tych: TA 16 JUL 14 (160mm), TA13AUG20 (180mm), TC13DEC16 (203mm) śruby są załączone w woreczku zamiast sztywnym opakowaniu plastikowym śruby mają gwint do samej główki zamiast około 1-2 mm bez gwintu przy samej główce na pudełku nie ma naklejki producenta, jest tylko puste miejsce na klapce Krawędź oryginalnej tarczy poniżej Krawędź podróbki poniżej Podróbka 180 mm poniżej Podróbka 203 mm poniżej Film przedstawiający wymienione różnice
  2. Cześć! Od kilku tygodni testuję nowe koła Evanlite New Gravel na piastach DT Swiss 240, a ponieważ jak na razie jestem bardzo zadowolony, to postanowiłem się podzielić swoją opinią Nie miałem żadnych problemów z pompowaniem opon bezdętkowych Schwalbe G-One Bite przy pomocy zwykłej pompki podłogowej. Zgodnie z oczekiwaniem nie wpływają one w żaden odczuwalny sposób na tłumienie, ale ciężko tego oczekiwać od karbonowych obręczy kiedy osadzona jest na nich opona 45 mm z ciśnieniem 1,8 bara. Na pewno lepiej rozpędzają sią od moich poprzednich ciężkich aluminiowych kół DT Swiss G1800 Spline. Piasty DT Swiss 240 toczą się gładko. Wg moich indywidualnych odczuć, system Ratchet generuje mniej przyjemny dźwięk niż jakikolwiek system zapadkowy. Podczas pierwszych kilku kilometrów jazdy bębenek był bardzo głośny i nieprzyjemny. Po dłuższej jeździe i pewnie równomiernym rozprowadzeniu smaru hałas nieco się zmniejszył. Mimo to, Ratchet nie brzmi najlepiej (moim ideałem jest mój drugi zestaw kół Newmen z piastami Newmen Fade z zapadkami, które są prawie bezgłośne). Z pozytywów koła Evanlite nie potrzebowały żadnego "dotarcia", aby szprych się ułożyły. Nic nie strzelało od samego początku, a wszystkie szprychy w dotyku wydają się mocno naciągnięte. Koła nie mają bicia bocznego, a w pionie jest minimalne. Po kilku jazdach po bezdrożach i leśnych ścieżkach, kamieniach i korzeniach, po pierwszym odprysku, koła nadal zachowują swoją geometrię. Zdecydowanie mogę polecić zakup kół Evanlite New Gravel Jedyne uwagi do kół to niechlujnie przycięta taśma uszczelniająca, która popsuła pierwsze wrażenia po rozpakowaniu świetnie zapakowanych kół. Na szczęście później było już tylko lepiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...