Skocz do zawartości

ACTIVIA

Sklep rowerowy
  • Liczba zawartości

    3 232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana ACTIVIA w dniu 10 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają ACTIVIA punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Gliwice

Ostatnie wizyty

9 039 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ACTIVIA

  1. Masz model NRX E-RL. Wymień sobie tlumik na taki który już ma regulację tłumienia
  2. Według producenta co się dowiedziałem na podstawie symbolu FEM362 posiadasz amorek NCX RL 28" Lite
  3. CZY MIAŁEŚ W STARYM MODELU REGULACJĘ TŁUMIENIA?? Podeślij tu zdjęcia twojego starego kartridża SRFUN043-15 to jest kartridż nierozbieralny bez regulacji tłumienia a do tego modelu amorka powinien być kartridż z regulacją. SRFUN043-15 możesz zamontować chodż nie polecam gdyż jest to kartridż który w środku oprócz oleju jest nabity dodatkowym gazem/powietrzem co nie działa swobodnie w porównaniu do tych z regulacją
  4. Tłumik nie dość że tłumii odbicie amorka to też działa jako tłumienie przy większym uderzeniu amorka o podłoże a brak tłumika może doprowadzić do uszkodzenia uszczelki tłoczyska komory powietrznej jak również brak tłumika może szybko doprowadzić do pęknięcia sprężyn komory negatywnej
  5. @bladawiec Jeżeli jesteś zadowolony teraz na oleju 15W to śmigaj. Gdyby ci się coś zdupczyło w tłumiku to wszystkie części mam na stanie
  6. @novis NIEZŁY agent z poprzedniego właściciela. Musisz mieć tłumik. Bez niego amorek nie dość że gwałtownie ci będzie odbijał to również przy odbijaniu będziesz słyszał stuki
  7. @Greg1 Nie wiem czy sobie dasz radę je sam zamontować. Poniżej masz link https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/tuleje/tuleje-lizgowe_tuleja-lizgowa-teflonowa-do-epixon-xc-z-goleniami-32mm/1889
  8. W XCR-ach są slizgi plastikowe. To są główne powody tego mulenia. Ja zazwyczaj wymieniam na takie od Epixona i amor płynnie zaczyna pracować
  9. @bladawiec Pisałeś wcześniej że jak go rozkręcałeś to miałeś mało oleju - 30ml. Jesli miałeś aż tak mało oleju tzn że uszczelka do wymiany. Czy wymieniłeś ją przy wymianie oleju?? Ponadto czy amorek ci teraz stuka ?? Ja pamiętam jak testowałem na oleju 15W to powodowało to nie dość że przegrzanie podczas pracy amorka to także szlak trafiał mechanizm co jest wewnatrz kartridża
  10. Tylko że przy oleju 15W to bardzo się przegrzewa tłumik. Miałem już takie przypadki gdzie klienci taki olej właśnie stosowali co skończyło się tragicznie dla kartridża gdyż rurki w nim po przegrzaniu sie zniekształcały Ty tam masz zwykły kartridż w Axonie czy już ten z systemem PCS ??
  11. @bladawiec Co miałeś na mysli że był w jednym i w drugim. Ja uzytkuje inny smar niz Eurobike. Co do kartridża to Jeśli po wylaniu miałeś za mało oleju, jak to piszesz 30ml to masz dolną uszczelkę do wymiany. Z tego co mierzyłem po odlaniu oleju z z nowego kartridża to tam wchodzi ponad 50ml
  12. Jeśli chcesz zmienić blokade z kierownicy na przy koronie to musiał byś także cały kartridż wymienic
  13. MOZLIWE ŻE MANETKA NIE JEST DOBRZE KOMPATYBILNA Z MECHANIZMEM. Zadzwoń 501260515
  14. NIE ZALECA SIĘ W TYM AMORKU WIĘKSZEGO SKOKU. Ponadto amorek ten pracuje na tulejach ślizgowych plastikowych a tłumik będzie już za krótki.
  15. @marekmarek CZEGO NIE ROZUMIESZ KOLEGO ?? Tak jestem Autoryzowany punkt Serwisowo Konsultacyjny. Stosowałem ten smar i nie byłem z niego zadowolony a ponadto cena spora. Użytkowałem ten smar kiedyś dla klientów serwisu i często narzekali właśnie na mulenie amorka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...