Żadnym sprayem nie psikaj bezpośrednio na rury goleniowe. Jedynie na szmatke i wycieramy do sucha. Jeśli psikałem bezpośrednio na rury to spodziewaj sie bagna w środku co doprowadza do zatarcia rur goleniowych i ślizgów co powoduje potem spore luzy
W Raidonach jest fabrycznie pompowane maszynowo , Niczym innym nie napompujesz gdyż tam nie ma żadnego zaworka. Musiałbyś sobie dodatkowo na stałe dorobić adapter z zaworkiem tak jak zamontowane w przodzie dampera
Da się ale koszt to ok 350-400zł, bo musisz cały kartridz wymienic, manetke i mechanizm blokady, gdyz z blokada przy kierownicy jest inny układ blokowania w porównaniu do blokady przy koronie
@tenib2156 W pierwszym poście napisałeś że twój amorek tego nie posiada. Nie posiada wogóle żadnej blokady czy masz blokade przy koronie. Chcąc przejść na blokade na manetce to koszt ok 300-400zł
@pijok Zacznijmy od tego czy ty wogóle zrobiłeś jakiś przegląd zerowy po zakupie roweru czy jeżdzisz z nim na sucho. Trzeba rozebrać całkowicie amorek i zrobić mu porządny serwis. Możliwe że w kartridżu ci stuka, różne mogą być przyczyny
wymiary do SF19 będą takie same co w SF20. Różnią sie tylko komponentami: np. NEX projektowo do 2019 miał pokrętła regulacji naprężenia wstepnego sprężyny na imbus + Pokrywa korka a teraz nie ma pokrywy tylko jest korek tak jak w XCT/XCM