Skocz do zawartości

ACTIVIA

Sklep rowerowy
  • Liczba zawartości

    3 247
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana ACTIVIA w dniu 10 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają ACTIVIA punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Gliwice

Ostatnie wizyty

9 849 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ACTIVIA

  1. ACTIVIA

    [cena serwisu] Raidon

    Żadnym sprayem nie psikaj bezpośrednio na rury goleniowe. Jedynie na szmatke i wycieramy do sucha. Jeśli psikałem bezpośrednio na rury to spodziewaj sie bagna w środku co doprowadza do zatarcia rur goleniowych i ślizgów co powoduje potem spore luzy
  2. ACTIVIA

    [cena serwisu] Raidon

    @spiwor Ślizgi do wymiany. Czy robiłeś przegląd zerowy zaraz po zakupie czy jeżdziłes, gdyż fabrycznie składają je na sucho,
  3. @pawlo234 Musiałbyś sobie dodatkowo na stałe dorobić adapter z zaworkiem tak jak zamontowane w przodzie dampera
  4. W Raidonach jest fabrycznie pompowane maszynowo , Niczym innym nie napompujesz gdyż tam nie ma żadnego zaworka. Musiałbyś sobie dodatkowo na stałe dorobić adapter z zaworkiem tak jak zamontowane w przodzie dampera
  5. W Raidonie to nie ma zaworu. Pompowane jest maszynowo. Żaden adapter ci nie pomoże no chyba że z montażem na stałe
  6. @chudzinki Dzwoń 501260515
  7. Masz zatarte rury goleniowe. Co to masz za amorek,
  8. Da się ale koszt to ok 350-400zł, bo musisz cały kartridz wymienic, manetke i mechanizm blokady, gdyz z blokada przy kierownicy jest inny układ blokowania w porównaniu do blokady przy koronie
  9. Tak, Jest mozliwość ale koszt tej przeróbki to ok 350-400zł. Trzeba wymienić cały kartridż
  10. @tenib2156 W pierwszym poście napisałeś że twój amorek tego nie posiada. Nie posiada wogóle żadnej blokady czy masz blokade przy koronie. Chcąc przejść na blokade na manetce to koszt ok 300-400zł
  11. ACTIVIA

    [SR Suntour] Problem

    @pijok Zacznijmy od tego czy ty wogóle zrobiłeś jakiś przegląd zerowy po zakupie roweru czy jeżdzisz z nim na sucho. Trzeba rozebrać całkowicie amorek i zrobić mu porządny serwis. Możliwe że w kartridżu ci stuka, różne mogą być przyczyny
  12. wymiary do SF19 będą takie same co w SF20. Różnią sie tylko komponentami: np. NEX projektowo do 2019 miał pokrętła regulacji naprężenia wstepnego sprężyny na imbus + Pokrywa korka a teraz nie ma pokrywy tylko jest korek tak jak w XCT/XCM
  13. https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/korki/blokady-skoku_korek-blokady-skoku-amortyzatorlw-xct-i-xcm-hlo/516
  14. Standardowe tuleje montazowe jakie producenci dają do nowych damperów to 22,2x8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...