Skocz do zawartości

ACTIVIA

Sklep rowerowy
  • Liczba zawartości

    3 109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana ACTIVIA w dniu 10 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają ACTIVIA punkty reputacji!

Reputacja

418 Doskonała

O ACTIVIA

  • Tytuł
    Stary wyjadacz

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.activia.sgl.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Gliwice

Ostatnie wizyty

5 855 wyświetleń profilu
  1. Jeśli masz te maleństwo włożone pomiędzy tymi dwoma białymi podkładkami to masz X-ring https://activia.sgl.pl/czesci/czaci-zamienne/kartridze-i-podzespoy/uszczelki/357 Co do gąbek to zmieści ci się albo jedna gąbka piankowa albo dwie gabki filcowe https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/gabki/gabki-piankowe_gabka-olejowa-aion-auron-axon-34mm/1951 albo https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/gabki/gabki-filcowe_gabka-filcowa-do-amortyzatorlw-auron-i-aion-pod-rury-goleniowe-34mm/1353 Co do oringa końcówki to ten będzie odpowiedni https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/orin
  2. Musiał bys wymienić uszczelkę w tym elemencie , Tylko nie wiem czy masz x-ring czy v-ring Jesli x-ring to mam dostępny https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/kartridze-i-podzespoy/uszczelki_x-ring-do-miski-kartridza-aion-i-auron/2182
  3. Sprawdż teraz czy gładko będzie ci pracował ten wkład w tej rurce która chytałeś
  4. Ja do chwytania kartridża w imadle otrzymałem od Suntoura taki oto zestaw, A co do odkręcenia to dorobiłem sobie nasadkę sześciokątną wewnątrz-przelotową. Teraz co do odkręcania kartridży to nie mam żadnych problemów
  5. @Arek6973 https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_specjalistyczny-smar-do-amortyzatorlw/1858
  6. jest to siorkanie w tłumiku, czym bardziej będziesz podkręcał tłumienie tym głośniejszy będzie amorek
  7. To jeśli fabrycznie w amorkach jest połyskowa tzn. że jest miękka, tak dajesz to do zrozumienia. Rury goleniowe muszą być połyskowe żeby miały dobry ślizg na tulejach. Matowe ci będą tylko niszczyć tuleje ślizgowe Pojeździj a potem się pochwal jakie są efekty
  8. Tylko żebys posmarował odpowiednim smarem, a nie jak to niektórzy robią, stosują smar do łożysk a potem jak filip z konopii opisują o przestrogach danego modelu amorka bo felerne.
  9. Powłoki teflonowe sa położone na tulejach aluminiowych
  10. @rafal87 Kolego to ty chyba nie wiesz jak wygląda anodowanie. Żeby położyć nową anodę to trzeba starą usunąć, a to powoduje podebranie warstwy aluminium, przez co nałożenie potem nowej warstwy anody nie da już takiej samej średnicy jaka była przed anodowaniem co wiąże się skutkiem sporych luzów na ślizgach. Ponadto anoda musi być twarda i to sporo twarda żeby się szybko nie zdzierała na ślizgach
  11. To teraz zmierz mikrometrem średnicę zewnętrzną rur przed i po. Ponadto te twoje czarne rury sa po zwykłym anodowaniu, a gdzie elektropolerowanie Takich rur do anodowania to mnóstwo poniszczyłem, Niestety lecz żadna firma w Polsce nie była mi w stanie położyć tak grubej anody z elektropolerowaniem żeby potem pasowała średnica zewnętrzną do starych rur, co skutkuje duzymi luzami na ślizgach
  12. Mogę tobie załatwić nowe golenie z epixona, lecz przez tego wirusa to ceny są zbyt wysokie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...