Skocz do zawartości

MikeSkywalker

Organizator
  • Liczba zawartości

    10 219
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana MikeSkywalker w dniu 10 Stycznia 2017

Użytkownicy przyznają MikeSkywalker punkty reputacji!

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Podkarpacie

Ostatnie wizyty

9 723 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika MikeSkywalker

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Od roku
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1,9tys.

Reputacja

2

Trafne odpowiedzi

  1. Trzeba było wziąć stówkę i podziękować Jechać chodnikiem masz prawo tylko na specjalnych warunkach tj. wiatr, opady, podwyższona prędkość na drodze, dziecko pod opieką i coś jeszcze. A tiry i ciężarówki niestety nic nie usprawiedliwiają. Także, do mandatu możesz doliczyć sobie koszty sądowe.
  2. No to z Bobcatem póki co brak problemów - rama tańsza, na pewno mniej wylajtowana, więc kwestia pogodzenia się z brakiem sztywnej osi.
  3. Podpiszę się pod Bobcat Trail. Wrzucić mu na początek Rebę (z odpowiednimi sterami jest możliwe żeby trafił tam widelec tapered) a reszta na bieżąco - jeśli odczuwałbyś takie braki. Ja z tego roweru jestem zadowolony, jest właśnie taki jak miał być - uniwersalny i szybki, żeby się nie zamęczyć. Opony od razu śmietnik, Race Kingi, Bontrager XR3, coś w ten deseń. Team Marin to bardzo podobny sprzęt, więc również się nada, i nie trzeba nic modyfikować. Z szeroką kierownicą nie ma problemu na dłuższej trasie. Blokada widelca - wystarczy na goleni, czasem się przyda, ale dobrze ustawiony amortyzator z górnej półki aż tak nie buja.
  4. Ślimak daje radę! Bardzo uniwersalny napęd, w sam raz do takiego wozidła. Pozwolę sobie w temacie stallovym podpytać o Cotica Escapade - poziome haki, aktualnie jest tam piasta z osią przelotową 10mm i przerzutka. Pasuje mi nieco odsunąć koło do tyłu bo po zmianie przerzutki przedniej nie ma miejsca na błotnik. Obawiam się jednak że ta sztywna oś, na szybkozamykacz nie utrzyma koła w hakach. Idzie to ogarnąć jakąś podkładką czy czymś w ten deseń czy trzeba napinacze?
  5. I to jest dobry "stolik"! Te, których ja nie polecam to coś w tym stylu Aaa no i właśnie - bo to jeszcze nie padło. Pumptrack! Ponoć świetny do nauki, ale sam nie próbowałem - więc jeśli ktoś trenował to pewnie potwierdzi.
  6. Zaczynać od kretówek Nie wiem jak się to fachowo nazywa, ale to jest hopka wyglądająca jak przerośnięty próg zwalniający. "Stoliki" na tym etapie bym odradzał, przynajmniej te które mają najazd pod większym kątem, bo w momencie osiągania szczytu kierownica znajduje się nieco bliżej twarzy. No i dobry kask, też pomaga się przełamać.
  7. Aaa. Dobra, czyli jeden już masz. W takim razie nie pomogę
  8. A ile masz Waćpan wzrostu? Lada dzień będę swojego składał i wystawiał, ale Lkę.
  9. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-unibike-viva-3-CID767-IDTFJJT.html Rozczulił mnie opis Pachnie translatorem, ale ten fragment kupiłem rower, kupiłem żonę, jest dobry
  10. To propozycja ode mnie w wersji ekonomicznej: Jako baza np. Unibike Fusion 29, 3200zł. Do tego Raidon 29 1000zł. 4200 wychodzi w sumie, jakby za 1200 pogonić klamoty z obecnego roweru wychodzi 3000, biorąc pod uwagę że widelec z Fusiona do sprzedania jako nowy jeszcze parę stówek taniej. Nie jest to sprzęt z górnej półki, ale niedrogi, solidny góral. Jakby Alivio 9sp. pasowało nawet napędu nie trzeba ulepszać a zawsze można wrzucić czy starę Deorkę XT czy nową Deore na tył. Przesiadka na 29 będzie odczuwalna na plus.
  11. O ile masz fundusze to tak. Możesz oszczędzić na napędzie i przerzucić to co jest z 26 a to pozwala kupić Ci nawet niedrogiego górala i zmienić mu widelec na lepszy, i masz kompletny rower.
  12. Nienajgorsze. I nic lepszego nie kupisz w cenie ramy+przełożenia klamotów. Sensowny rower to właśnie te 5-6 tysięcy. Zysk z przesiadki na koło 29 jest bardzo duży i odczuwalny, ale właśnie - wiąże się ze sporym wydatkiem. Jeśli o mnie chodzi - nawet bym się nie zastanawiał. Amortyzator jak jest zadbany sprzedasz, koła też, pozostałe części (w sensie napęd) można wykorzystać do ulepszenia jakiegoś niedrogiego roweru 29. Pozostanie dokupić amortyzator i hamulce.
  13. Dobra, teraz widzę na spokojnie że i Lazaro ma chyba jakieś dekoracyjne otwory po zdjęciach sądząc. Najlepiej dopytać w sklepie, czy dolne otwory mocujące błotnik/bagażnik są dostępne. Jak planujesz jeździć do pracy do błotnik jest dobrym dodatkiem. Choć owszem, idzie zakombinować z jego mocowaniem przy tylnej osi. Ale z bagażnikiem jest już więcej zabawy.
  14. Faktycznie, wygląda na to że z tych dwóch tylko Lazaro ma na dole mocowanie bagażnika. Aż dziwne. Osprzętowo: Vellberg ma blokadę amortyzatora na kierownicy, Lazaro na goleni. Hamulce w Lazaro lepsze, średnia półka Shimano, w Vellberg jakieś no-name. Przerzutki na podobnym poziomie. Lepsza korba w Vellberg - ze sztywną osią. Więc trudno jednoznacznie powiedzieć, który jest lepszy. Ja bym postawił raczej na Lazaro, różnicę z lepszych hamulców odczujesz bardziej niż np. korbę, do tego możesz do roweru zamontować bagażnik - jeśli potrzebujesz. Przy 180cm wzrostu 19" jest idealne.
  15. Ciekawe obserwacja, ta związana z górami Ja jeszcze z czasów jak pracowałem w serwisie/sklepie rowerowym pamiętam skokowy wzrost zainteresowania rowerami, właśnie od czasu niedzieli niehandlowych. Ale, mam wrażenie że to ciągle za mało, zwłaszcza jeśli chodzi o młodsze pokolenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...