Skocz do zawartości

MikeSkywalker

Organizator
  • Liczba zawartości

    8 135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana MikeSkywalker w dniu 10 Stycznia 2017

Użytkownicy przyznają MikeSkywalker punkty reputacji!

Reputacja

1 300 Doskonała

3 obserwujących

O MikeSkywalker

  • Tytuł
    Emeryt

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Podkarpacie

Ostatnie wizyty

3 943 wyświetleń profilu
  1. Faktycznie, tyle "na śruby" przerobiłem że nawet nie zwróciłem uwagi że mają i CL. Co do zaplatania - grubość wspomniałem, zwykłe niecieniowane to 2mm, długości, rodzaj dobierasz do obręczy/piasty, są do tego kalkulatory, trzeba policzyć. Ja założyłem że to oczywiste, jak poprzednik.
  2. Jak chcesz piastę Centerlock to albo Shimano albo DT Ci zostaje. Szprychy - nierdzewne, zwykłe niecieniowane wystarczą, np. Sapim Leader. Do tego nyple mosiężne, są w zestawie.
  3. Ośmielę się zaryzykować twierdzenie że taki rower nie istnieje - tzn. istnieje ale nie w takim budżecie. Cross za 3 tysiące będzie drogi, tutaj żeby iść w lekki rower trzeba by amortyzator powietrzny, lekkie koła, opony, napęd 1x10. A teraz 3 tysiące wystarczają na prostego crossa. Ja bym szedł w tzw. fitnessa, czyli szosówkę której nie chcecie. W tym budżecie można mieć już zestaw alu rama + widelec karbon, waga niższa, widelec coś już tłumi z nierówności, a do tego pakowałbym gładkie opony, tak szerokie jak wejdą, ideałem byłoby 700x47c. Jeśli taki rower miałby ciężką korbę 3x to
  4. Szukaj roweru crossowego/fitness. Nada się do jazdy o której mówisz. Modeli jest masa, kwestia tego co Ci się spodoba i co jest dostępne. Podobnych tematów też jest sporo. Szosowy/gravel też byłby okej, ale w tym budżecie to tylko podstawowe modele z Decathlonu się łapią.
  5. Będzie za mały, miałem ostatnio przymiarkę do M-ki właśnie i czuć że krótka (wzrost 180). Można z mostkami kombinować itd ale to ciągle rower rozmiar mały jak na Ciebie. I widać że sporo zmienione i rower po taniości "ulepiony".
  6. Tarcze Hayesa sporo osób chwali (z tego co wyczytałem), nie używałem ale wiem że te z kompletu z hamulców CX sprzedałem bardzo drogo. Ja do tych CX dałem RT66, tylko trzeba nieco podnieść na podkładkach zacisk żeby wyżej łapały.
  7. Sam się czaję na Instinct (i po tym co piszesz chyba dobrze że odpuściłem Watch GT2) a co do wersji Solar - głosy są różne, jedni mówią że nie warto dopłacać, drudzy że tak - bo nie tylko dorzucili ogniwo do ładowania ale też sporo się zmieniło w samym zegarku, tyle na Pepperze znalazłem https://spidersweb.pl/2020/08/garmin-instinct-solar-opinie-recenzja.html jest też coś tutaj
  8. Kusicie! Jak dla mnie to może stalowe spotkanie wrócić do krainy puszek od paprykarza - tylko czemu to musi być drugi koniec Polski Z drugiej strony - tak sobie myślę, jeśli traktuje się to w kategorii weekendowego wyjazdu to tak właśnie jest, gdyby zrobić imprezę 3-4 dniową to przestaje się tak kalkulować, tylko żeby urlopy nam się zgrały. Może jakiś stały termin to dobra opcja, np. okolice przedostatniego weekendu sierpnia, jak ktoś kiedyś pisał, żeby uniknąć powakacyjnego tłoku?
  9. Planujcie planujcie, ale może kiedyś jakiś wschód? Też piękne tereny Tak BTW jakieś ustalenia co do terminu Stallovego zapadły?
  10. Są 74 ale na 5 śrub. To na pewno 76, standardów mocowania jest kilka, nikt co dwa milimetry tego nie robi.
  11. Podkarpacie pagórkowate, a spokojnie za całoroczny rower robi mi singiel I to z hamulcami v-brake. Owszem, obręcz znika ale wolę to niż zardzewiałą od stania na zewnątrz tarczę. Sytuacji żeby hamulce nie działały nie doświadczyłem. Owszem, prędkości na płaskim nie są oszałamiające ale nie oszukujmy się - Kowalski nie jeździ ze średnią 30km/h. A jak widzę codziennie ludzi którzy pomimo posiadania przerzutek wcale z nich nie korzystają to dziwie się po co im one. I tak, temu samemu Kowalskiemu na górkach nie uda się na jednym biegu jeździć po górkach, ale w dużych miastach z reguły jest p
  12. Trzeba odkręcić dwie śrubki, wypiąć linkę - co owszem, nie jest szczególnie trudne ale trzeba się trochę z tym pobawić. Do tego koło z Alśfinką jest ciężkie, więc nawet samo zakładanie bywa upierdliwe, jak podkładki ustalające oś w tym przeszkadzają. Przyznam że dawno tego nie robiłem ale pamiętam dobrze że jest to dużo bardziej skomplikowane niż w przypadku Nexusa 3, S-RK3 a już nie wspominając nawet o zwykłej piaście na szybkozamykacz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...