Skocz do zawartości

djwiocha

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    536
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

42 Dobra

1 obserwujący

O djwiocha

  • Tytuł
    Maniak

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://bike4-life.blogspot.com/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Szymon
  • Skąd
    Lubanie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. djwiocha

    [Elixir 5] problem

    A w piątce nie ma tej "pozycji serwisowej/awaryjnej". W juicy było i jak ktoś za bardzo polubił to klikanie to potem już nie klikało, a latało samo
  2. I przedni przed koroną. Tak żeby dopiero pod podkową przechodził na tył amora. Nie wyciera wtedy korony. No i moim zdaniem ładniej. Tylko trzeba zdjąć albo klamkę albo zacisk i przełożyć między kołem a golenią. Ale w sumie jak lubisz.
  3. Jak najmocniejsze to zdecydowanie Saint i do tego tarcze 203. Te hamulce zabijają swoją mocą. Tylko po co?
  4. Dziwi mnie dyskusja na temat tego czy warto zakładać kask. Oczywiście że warto nawet dla tego 1% szans na mniejsze obrażenia. A oczywiście jest więcej. Mówię o szansach bo oczywiście gwarancji nie ma. Ja tak jak jestem przyzwyczajony do FF często z kamerą, czyli grubo ponad kilogram na głowie i praktycznie zero wentylacji (oczywiście w teren). Tak nie rozumiem spiny o łupinkę poniżej 300 gram w której jest taki przewiew że podejrzewam że nawet go nie czuć. Jak do FF na długich włosach idzie się przyzwyczaić nawet jak musiałem w nim jechać na miejscówę 20 km w upale. To jak bajecznie musi być w
  5. Tylko trzeba mieć dobry klucz U mnie z tym słabo tak więc nie dokręcam zbyt mocno. Jeszcze nigdy się nie odkręciły same, tak więc chyba nie ma potrzeby kręcenia na chama. A, i jak będziesz przykręcał to przesmaruj gwint.
  6. Po to żeby nie brać plecaka albo nie wieźć w jakiejś torebce albo w kasku. A po za tym to pancerz i linka już docięte Tak więc zostaje tylko przykręcić zacisk i tarczę pod sklepem, wyregulować i jazda na miejscówę Pomaga? Pomaga
  7. No to teraz czas na prawdziwe druciarstwo: To jest oczywiście tylko na dojechanie do sklepu ze śrubami i do kolegi który ma właścicielowi tego sprzęta sprzedać tarczę A to też z jego roweru: Ale to już w pełni użytkowe
  8. Nawet na błocie i w ogólnie słabych warunkach wolę hamować przednim. W razie czego po prostu wcisnę go słabiej.
  9. Mogą podpasować inne golenie na taką samą średnicę goleni np.: od Duro albo też nawet od Tory. Chociaż prędzej znajdziesz golenie lub całe tanie duro.
  10. djwiocha

    [Rdza na goleniach]

    Dziwne że rdza nie wydała się na bieżąco od samej pracy amorka. Mam wielu znajomych którzy mają takie wyroby amortyzatoro-podobne z tą małą różnicą że nie serwisowane nigdy i takich kwiatków nie ma. A wiem bo cześć z nich po tym czasie bez serwisu w końcu rozebrałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...