Skocz do zawartości

Kaniowaty

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Kaniowaty

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Dzięki za dosyć szczegółowe objaśnienie Nigdy nie rozmyślałem nad tym że przedni jest istotny aż tak. Wiedziałem że przy zjazdach i ostrej jeździe to na pewno ;p Zrobiłbym jak piszecie że przedni, ale jest różnica między mną a wami (chyba) mieszkam w terenach płaskich zero gór lasów a jak jeżdżę to hamuje by się zatrzymać po prostu, a nie by stać po muśnięciu klamki . Dwa sezony temu jeździłem z przód i tył, przód używałem "do zabawy" Sezon temu z tyłem tylko bo brak mocowania tarczy w piaście było ok lecz brakło siły bo to mechaniczny shimano czyli wiadomo. Gdybym miał kasę kupiłbym dwa i nic nie pisał, ale nie mam. Jak kupie sam przód to będzie jak dla mnie mało komfortowo, jak sam tył będzie ok lecz siły na ostre sytuacje za mało, Jak kupie dwa tanie będę marudził że kupiłem szmelc, i szkoda mi trochę pchać toporne hamulce do roweru za 2,5 tyś.
  2. Nie do końca rozumiem co ma mi to przedstawić. Jakbyś mógł w prost ? I z twojego doświadczenia częściej używasz przedniego ? Mowa o jeździe w mieście i terenach płaskich
  3. To powiedzmy że awaryjnie muszę zrezygnować ;p Czemu lepiej przód ? W sytuacji gdzie jadę z prędkością 30km i zza rogu wyskoczy mi pieszy to jak zahamuje tyłem to się zatrzymam, może później ale zatrzymam.. a jak przodem to jest możliwość że wylecę przez kierownicę i ucierpi pieszy ja no i rower Chyba że źle rozumuje. Bardziej jestem chyba przekonany za kupnem jednego lepszego i w przyszłym sezonie dokupić drugi niż kupna dwóch słabszych, też patrząc że często jeżdżę nocą i bywa zimno oraz w deszcz to te tańsze mogą być kłopotliwe.
  4. Co do przodu to go praktycznie nie używam, widocznie taki styl jazdy ;p Ale uważam że zawsze lepiej mieć niż nie mieć. Poprzedni sezon jeździłem z tylko tylnym i nie było problemów, choć czasem chciało by się przodem pod hamować. Co do tarczy to ewentualnie kupie nową jeśli by były problemy, co polecicie najtańsze a dobre ? Obecnie posiadam http://www.bikeserwis.pl/298,shimano-tarcza-hamulcowa-sm-rt51-6-srub-160mm.html. Właśnie koszta koszta a ja pieniędzy nie mam A długość jak pisałem mierzyłem starą linką tylko mam wątpliwości, a jak skracać to odpowiednio. Nie mogę porównać ze starą bo nowa rama jak i cały rower.
  5. Zastanawiam się nad kupnem hamulców, budżet 200zł plus 25zł na adapter i dodatkowo wysyłka. Znalazłem : http://allegro.pl/zestaw-hamulcow-shimano-br-m395-p-t-tarcze-i4447087587.html?source=mlt Cena idealna jak na dwa z tarczami i adapterami, ale nie jest to cudo techniki zapewne. W grę wchodzi też kupno jednego a mianowicie :http://virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarczowy-Shimano-Deore-615-zestaw-tyl/1571 I wyjdzie 200zł z skróceniem, od razu na raz bym kupił tu adapter i łańcuch więc zaoszczędzę na wysyłkach, tarczę mam chodź jest już wyrobiona i to tani model za 30zł. Wada drugiej opcji brak hamulca przedniego, co przeboleje bo i tak zazwyczaj służy mi do stawania na kole lub gwałtownego zatrzymania "bo tak" Pytanie czy warto zrezygnować z przedniego hamulca na rzecz lepszego tylnego, czy kupić dwa toporne po taniość, albo jakieś inne opcje Jeżdżę zazwyczaj w terenach płaskich (miasto,piaskowe ścieżki itp) duża siła nie jest potrzebna. I jaką długość przewodu do kierownicy 750mm ? Oczywiście mierzyłem starą linką ile potrzeba na ramę (około +/- 1 metr) ale ile do główki do mocowania nie mogę oszacować obstawiam 40cm ale nwm czy nie będzie za mało, a też nie chcę za dużo kabla.. może ktoś potrafi oszacować lub ma taką szerokość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...