Skocz do zawartości

tobo

Elita
  • Liczba zawartości

    17 687
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    30

Ostatnia wygrana tobo w dniu 22 Stycznia 2017

Użytkownicy przyznają tobo punkty reputacji!

Reputacja

1 821 Doskonała

O tobo

  • Tytuł
    Stary wyjadacz

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek

Ostatnie wizyty

15 794 wyświetleń profilu
  1. Wczoraj zrobiłem 120 km, pc 1110, łańcuch po jednej aplikacji squirta. Dziś 60 km, w sumie 180. W ultra ciszy.
  2. Jeżdżę 25 lat, problemów ze słuchem nie mam żadnych. Nie toleruję żadnych dodatków dźwiękowych pracy roweru. Uzywam squirta w rowerach klientów. Bez reklamacji. Cichy oznacza: niepiszczący, nieszeleszczący i nieterkoczący na kasecie i korbie łańcuch, również na skrajnych przekosach.
  3. Nie zatrybiłeś. To wyjaśniam. Kolega ma ból zadu z użyciem momum. Wiele osób ma podobnie ze squirtem. Wśród wielu opinii podobnych w przesłaniu że jest źle są opinie o długich przebiegach i cichej pracy. Napisałem że tego nie oczekiwałem od squirta, miało być czysto I tego chciałem a cichą pracę przez setki km dostałem w gratisie. Napisałem też że mam ten sam efekt bez względu na kasety, łańcuchy (co podobno ma znaczenie) i ilosc rzędów. Więc może jestem wybrany. Zasugerowałem ŻARTOBLIWIE że być może na momum miałbym dokładnie tak samo. I to wszystko. Jak dla mn
  4. Kupiłem coś co miało pracować głośno i krótko. Miało oferować czystość więc głośno i krótko było w zakresie akceptacji. Okazało się że jest cicho i ultra długo, z jakiegokolwiek powodu. Głuchy nie jestem więc cisza nie jest zasługą uposledzenia mojego słuchu, oczywiście mogę to zwalić na głośną pracę silnika który zagłusza krzyk łańcucha o litość. Jednak w szosie gdzie zakłóceń brak tez jest cisza. Czytałem że różnice wynikają komponentów napędu, producentów łańcuchów na przykład. Ale jeździłem na shimano 11sp, kmc 11 sp, kilku modelach oraz na kmc 10 sp, na kasetach shimano i sram.
  5. A uzyskałeś aprobatę twojej pracy doktorskiej i ktoś przyznał ci stopień doktorski? Ja nie rozwijam się naukowo w żadnej kwestii rowerowej, a łańcuch obrzucam czymś do smarowania (czytaj squirt) a mimo złamania zasad wszelakich sugerowanych latam na "siku" setki km w ciszy jak w zakonie mnichów milczących. Mam pokusę kupić momum i zaeksperymentować i moja babska intuicja szepcze że na nim też jeździłbym w ultraciszy setki km Ma jeden wielki plus: zapach. Ostatnio jechałem z funflem który posmarował łańcuch na trasę 150 km. Ćwierkał mu od pierwszego do ostatniego k
  6. tobo

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Jako eks serwisant sklepu Treka i użyszkodnik Trekòw, dwóch, odpowiem: produkt który lakierniczo nie grzeszy trwałością ani pomyślunkiem malarskim. Na moim wypasionym starszym madone napisy mogę zdrapać moim niezbyt twardym paznokciem dlatego że są ostatnią warstwą lakieru. Mam wrażenie że Treka podrapać łatwiej niż produkty innych marek.
  7. To zależy od roweru i od sprytu grzebiącego. Trafił mi się ostatnio taki zany Cervelo. To raczej kwestia czystej bezmózgowości. Trek Madone ma wewnętrzne prowadzenie ale stery da się wymienić bez grzebania przy kablach. Ile godzin zajęło wykonanie całości serwisu?
  8. tobo

    [Tarcze] RT30 vs RT54

    Większość moich klientów ma kilka rowerów. Jeżdżą, wielu z nich 3-5 razy w tygodniu. Posiadacze bajkòw na tych spyre jak wspomniałem ważą pół tony. Ludzie dla których pieniądze nie są jakimś argumentem za lub przeciw. A miejsce gdzie mieszkam jest dalekie od nizin, w promieniu 50 km są tysiące zjazdów i podjazdów o nachyleniu 10-20%, sporo jest też mocniejszych. Ja nie używam tych hebli, jedyne co mam to opinie użytkowników. Gdyby ktoś zapytał co zrobić to zaproponowałbym np bb7.
  9. tobo

    [Tarcze] RT30 vs RT54

    Nie chodzi o kwestie podobania się. Osoby o których wspomniałem ważą tyle co ciężarówki, warunki użytkowania delikatnie mówiąc ciężkie. Ludzie którzy mogą kupić dowolną rzecz w razie chęci- jednak takie pytanie co można zrobić (a uznają mnie za pewnego rodzaju autorytet) nie padło. A wielu tych ludzi ma kilka rowerów, również w wersji tarcz hydro, porównanie mają. Nie mam żadnego osobistego doświadczenia w kwestii spyre i, gdybym użył, to na pewno wyrok byłby skazujący, ale to dlatego że punktem odniesienia byłoby to czego sam używam. Miałem pytania odnośnie mechanicznych tarczówek
  10. Kosztuje nadal. na metry płaciłem drogo, 8 zł/m, mam całego boxa i na metry wychodzi po 4zł.
  11. tobo

    [Tarcze] RT30 vs RT54

    Mam 3 klientów z rowerami na spyre, są u mnie regularnie. Rowery nie wiedzą co to "dbanie", zaciski nie mialy grama serwisu. Zarośnięte syfem, zapyziałe a mimo to pracują bez zastrzeżeń. Regularnie trzeba ruszyć imbusem regulacje obu klocków ale to drobiazg. Co do siły hamowania: dwóch właścicieli waży z rowerem po 130 kilogramów, tarcze 160/140 teren wiecej niż górzysty, dla slabych hebli wybitnie ciężki. Obaj klienci mają inne rowery więc mają porównanie. Ani razu nie zapytali czy można jakoś poprawić działanie hamulców. Stylu jazdy nie nazwałbym asekuracyjnym.
  12. Wątek skierowany do użyszkodników midów bbs02B. Szukam kogoś "doświadczonego" tym sprzętem Mieliście jakieś problemy z tym systemem? Jeśli tak to jakie?
  13. Bateria musi mieć bms który obsłuży natężenie prądu wymagane przez silnik przy mocnych obciążeniach.
  14. Ale reanimacja tego zacisku to koszt wyższy niż nowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...