Skocz do zawartości

JaniXX127

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał

Osiągnięcia użytkownika JaniXX127

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Domainy ciekły nawet po serwisach. Z tego co wyczytałem na forach to z tym cieknięciem wygląda tak, że raz ciekną raz nie. Część poleca olać problem lub zmienić śrubę na taką bez otworu na regulator. Problem można powiedzieć że rozwiązałem. Chodziło mi tylko żeby uzupełnić (jak uzupełnić) poziom oleju, który wyciekł żeby tłumik nie pracował bez oleju. Odkręciłem górny korek i oleju nie wyciekło dużo także wlałem go z powrotem. Aktualnie amor nie cieknie. Dzięki za pomoc.
  2. Amor jest 100% sprawny. Problemem jest ta śruba, wiele użytkowników tych amorów tak miało.
  3. Cieknie ze środka śruby czyli z tłumika. Nie wystarczy odkręcić górnego korka, wylać resztkę oleju i zalać na nowo? Chodzi mi tylko o usupełnienie oleju. Wyciek naprawia się zmieniając śrubę z regulacją na zwykłą.
  4. Witam. Posiadam amortyzator RS Domain 302. Cierpi on na częstą przypadłość cieknięcia ze śruby do regulowania odbicia. Jeździłem na tym ostatnio i nie wiem ile oleju wyciekło. Czy trzeba go jakoś uzupełnić? Wiem już jak pozbyć się cieknięcia. Tylko z tym uzupełnieniem oleju nie wiem do końca co i jak. Z tego co wywnioskowałem z instrukcji z serwisowania amora trzeba by było odkręcić górny korek, wylać stary olej i zalać nowym (200 ml 5w). Czy mój to rozumowania jest dobry czy nie jest to takie łatwe? Amor był niedawno serwisowany i nie chcę rozbierać go całego.
  5. Dzięki za pomoc. Zrezygnuję z tych hamulców i kupię coś nowego. Jeszcze jedno pytanie. Czy opłaca się kupić wyżej wymienione Deore teraz, a na wiosnę kupić koła i dopiero je założyć? Kolega chce teraz zamawiać i zamówiłbym z nim i by przez zimę poleżały na półce a teraz jest fajna cena. Zaciskane są one z obu stron tarczy czy tylko z jednej?
  6. A takie coś http://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/serwis-hamulcow/avid/prod/zestawuszczjuicy? A jak na szybko bez rozbierania hamulca mogę sprawdzić czy wszystko jest ok?
  7. Pooglądam te hamulce, najwyżej zbiję z ceny a uszczelki wymienię.
  8. Chce ok 400 - 450 zł za zestaw (koła + hamulce) czyli liczmy 200 koła i 200 hamulce. Wiem, że są dosyć stare ale chyba nadadzą się do jazdy po lesie coś typu enduro? Na razie mam vbrake.
  9. Kolega mówił że w serwisie powiedzieli mu że tłoki są w idealnym stanie. Trzeba tylko klocki wymienić.
  10. Jeszcze nie widziałem tych hamulców. Kolega ma cały rower do sprzedania i będę brał koła i zastanawiam się właśnie nad hamulcami. Jest to jakiś rower do dirtu ale kolega używał go do normalnej jazdy, nie wiem jak poprzedni właściciel. Jak pojadę zobaczyć rower to zwrócę uwagę na te punkty i napiszę jak to wygląda. A taka naprawa uszczelek, to duży wydatek? I czy można to zrobić samemu? Jestem trochę zielony w temacie, nigdy nie bawiłem się hydraulikami.
  11. Witam. Mam możliwość kupna używanych hamulców hydraulicznych Avid juicy 5. Czy ogólnie są dobrym sprzętem? Jakiej ceny się trzymać przy ich zakupie?
  12. Nie jest za twardy, jak nic się nie da zrobić to spokojnie może tak zostać jak jest. Amortyzator jest super i jestem z niego zadowolony fajnym bajerem byłaby regulacja po jednej stronie a po drugiej blokada ale nie jest mi to bardzo potrzebne.
  13. Witam. Czy jest możliwa zmiana regulatora do twardości amortyzatora? Posiadam regulację z 2 stron, czy jest możliwa zmiana na regulację po jednej stronie, a blokadę/wyłączenie go po drugiej? Amortyzator to Suntour XCR.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...