Skocz do zawartości

MarcinGoluch

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana MarcinGoluch w dniu 8 Grudnia 2010

Użytkownicy przyznają MarcinGoluch punkty reputacji!

Reputacja

116 Bardzo dobra

9 obserwujących

O MarcinGoluch

  • Tytuł
    Master

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Lubin

Ostatnie wizyty

12 180 wyświetleń profilu
  1. Witam. W okolicach marca będę chciał kupić nowego Reigna 2 i mam pytanie do Ciebie, czy jest możliwość dostać go gdzieś poniżej 10k ?

  2. Przepraszam bardzo. Oddam za 3500zl z dodatkami lub 3200zl sam sam rower.
  3. Witam, Dziś pod młotek idzie Merida BIG nine 600 w rozmiarze XXL (22"), stan oceniam na SALONOWY (przejechane ma może ze 100km, stan NIE zużytej w najmniejszym stopniu kasety i opon powinien to potwierdzać). Opis roweru: -Merida BIG nine 600 XXL, model 2018 -WIDELEC: Manitou Machete Comp 29, sk.100mm, oś 15x100 tapered, blokada skoku -PRZERZUTKA TYŁ: SLX Shadow -MANETKA TYŁ: Shimano SLX SL-M7000 -KORBA: Shimano XT M8000 -KASETA: Sunrace CSMX80.EA5R.OS0 11-50 -HAMULCE: Shimano M315 -KOŁA: Merida Big N
  4. Jestem obecnie na urlopie więc stan na koniec lipca wyglądał następująco. Skończył się okres 14dni na rozpatrzenie reklamacji, wybierałem się na urlop więc zagotowany zadzowniłem do Scott Polska. Pan stwierdził, że gdzieś się nie zastosowałem do procedury i jedna reklamacja została wstrzymana. Chodziło m.in z chceli na adres reklamacje@..... zamiast na serwis@.... który to sami umiescili w swoim protokole. Chodziło też o pojemność zdjęć które przesłałem tj 2MB i, że nie mogą na takich pojemonsciach pracować - k...a Win95 czy jaki kij! Jak zaczełem podnosić głos, że adres zgodny z ich
  5. Ja to wyjaśniłem w hmmm minutę co też pisałem w temacie 5 lipca. Na tekst o bebechach rozumiem wpadł sklep?
  6. Scott Polska ma wywalone. Może Szwajcaria coś ruszy. O Giancie mogę mówić godzinami bo kilka lat z nimi współpracowałem i nie jest najgorzej. Ale Scott może na tym polu dawać wykłady jak wku....ić klienta.
  7. Idziesz w złą stronę. Po 13 dniach od złożenia czterech reklamacji Scott Polska pozytywnie rozpatrzyl JEDNĄ. Pozostałe reklamacje dotyczące dokładnie takich samych usterek, w 100% identycznej sytuacji nadal w zawieszeniu i czekamy. Czyli paranoji ciąg dalszy!
  8. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółowym opisem w moim ogłoszeniu. Cena do solidnej negocjacji :). https://www.olx.pl/oferta/piekna-szosa-cinelli-experience-56cm-widelec-carbon-campa-chorus-2x1-CID767-IDAN8nU.html
  9. Thejw za każdym rogiem widzisz spisek? Twoje ostatnie zdanie jest lekko nie na miejscu. M. A. J idź do sklepu w którym kupiłeś i przedstaw spokojnie temat. Jeżeli ekipa go zna to dla nich żaden koszt. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź na pierwszą reklamację i jest pozytywnie rozpatrzona. Scott z nami się rozliczy (kwota jeszcze nie znana), a my zapewniamy gumy klientowi. Dodam tylko, że jak klient przyjeżdżał z tyłem to reklamacja szła oczywiście na obie gumy. Zrobiliśmy szum na forach i fb. Sprawa pomału ruszyła.
  10. Sytuacja toczy się nijak. Scott ma wywalone i każe robić pełna procedurę w sumie z 6 zdjęciami zaznaczając że mają 14dni na odpowiedź. My składamy zgłoszenia oficjalne ale oficjalnie nie dostaliśmy odpowiedzi. Liczyliśmy że nasze zgłoszenie to formalność ale jak już widzimy tak nie jest.
  11. To, że pojawił się temat rozwiercania to pikuś bo dla większości klientów obsługa samochodowych jest bardziej przyjazna niż presta. W bierze bo Scott znał temat i wiedział że problem jest gdzie indziej a nawiercanie nic nie da. A wymieniać trzeba finalnie nie tylko detke ale i oponę bo oba była źródlem. Co do laurki z opisem to temat puszczamy w eter. W tym co trafia do nas wymienimy na swój koszt bo nie wyobrażam sobie żeby trzymać klientowi rower na reklamacji opony /dętki.
  12. Problemem są obcinanie przez obręcz wentyl dętki. Tylko że źródlem problemu jest opona. W momencie umieszczenia wątku na Fb nie wiedzieliśmy jeszcze ze to wina opon ani że Scott zna temat. Kontakt uzyskaliśmy dopiero po zamieszczeniu wątku. Co do Kendy to myślimy żeby ich wciągnąć w temat ale stroną jest Scott i jeżeli PL nie rozwiąże tematu uderzymy do Szwajcarii.
  13. Temat wyszedł na wierzch z końcem ubiegłego tygodnia i potwierdzoną mamy zagrywkę w krajowej dystrybucji.
  14. Witam Wszystkich! Długo myślałem w którym dziale umieścić ostrzeżenie i z góry przepraszam jeśli nie trafiłem. Temat dotyczy krajowej dystrybucji Scott'a i ich PRLowskich metod działania. Tematy podejścia rodzimej dystrybucji do tematów ze sprzedawcami to temat rzeka. Ale zastanawiam się czy świadome ukrywanie znanych sobie wad w sprzedawanych rowerach nie podciągnąć już pod jakiś paragraf?! Chodzi o popularną serię Aspekt i zastosowane w nich ogumienie Kenda z rocznika modelowego 2018 (ten mam potwierdzony). W ubiegłym roku z różnych względów p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...