Skocz do zawartości

cervandes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 447
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana cervandes w dniu 5 Sierpnia 2020

Użytkownicy przyznają cervandes punkty reputacji!

Reputacja

969 Doskonała

2 obserwujących

O cervandes

  • Tytuł
    Stary wyjadacz

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

1 712 wyświetleń profilu
  1. Obserwowałem koronki na allegro, długo ceny miały 'znośne', ale została ostatnia sztuka w starej cenie, musiałem wziąć na zapas. Co ciekawe - kształt zębów jest po moich 16000km idealny. Na szerokość jednak lekko widać na używanej zębatce zużycie. Póki co kręcim dalej, żadnych objawów zużycia nie doświadczyłem. Widać przytarte krawędzie tych węższych ząbków głównie.
  2. Witamy w klubie Vittoria!
  3. Niebezpieczny złom. W poszukiwaniu lekkich SPD wybrałem bontragery, czyli ten sam pedał tylko robiony dla Treka. Śliczne, czerwone, lekki. I tak niebezpieczne, że głowa mała. Przez LATA SPD Shimano nie zawiodły mnie nigdy. Bontragery blokowały blok raz na tydzień, raz na dwa. Czasem się wypinasz, czujesz normalne kliknięcie a stopa jest trzymana przez pedał pod kątem. Problem występuje tak samo w fabrycznych blokach Bontragera jak i Shimano 51. https://www.facebook.com/groups/szajbajk/permalink/2135365253267539
  4. Kompletna bzdura z tym wałem i prostopadłą kasetą. Normalnie ile masz punktów podparcia łańcucha na zębach? 5-10-20. A ta 'kaseta' w ilu miejscach się opiera? Zawsze w jednym. Moim zdaniem to nie ma prawa nigdy wejść do produkcji.
  5. Ależ to idzie w parze, i łańcuch się wyciąga i koronki wycierają/wygniatają. Nawet jeśli łańcuch będzie się tak samo wyciągał na początku, to kaseta mu na to nie będzie pozwalała, bo będzie dłużej utrzymywała prawidłowy kształt zębów. To jak z zębatkami NW na korbie, trwałe są jak cholera, nieporównywalnie do klasycznych. A teraz czas na marudzenie. Kupiłbym. Komplet, ciach i jest. Ale ja nie chcę zmieniać napędu na 11-50, mam 11-42 i jest dla mnie idealnie zestopniowany. A 11-43 to tylko deore i 10 speed
  6. Ani do misek, ani do PF ani do Shimano. To praska do łożysk 9201. A czy wadliwa? Dzisiaj wsadziłem nią w 240tkę nowe łożyska i się nie zepsuła. Następna wymiana pewnie... nigdy, prędzej rower sprzedam albo koła zmienię.
  7. Ten albo lubi kłamać albo ma hobby polegające na szukaniu najdroższych możliwych ofert na dany produkt: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-mtb-27-5-accent-peak-rst-first-air-kola-xt-hamulce-xt-11-4kg-CID767-IDJtdFi.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=2 Z mojej strony dodatkowe punkty za: - zakup hamulców 3 lata temu za 1290pln (mój komplet XT M8000 kosztował niecałe 700!) - pedałki M520 po przebiegu 380km, które wyglądają na 25000km, cena też niezła - absolutny hit, wydając 8 klocków nie skrócił pancerzy, prowadzenie tylnego hamulca jest e_pic_kie
  8. https://pl.aliexpress.com/item/33054418793.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3ecd5c0fYtzHUt i do tego z oddzielnej aukcji drugi komplet adapterów 6902 bo zakładam, że jeden będzie pasował do wciskania pierwszego łożyska a żeby wcisnąć drugie trzeba to będzie zrobić razem z osią, która raczej ma większą średnicę niż otwór w adapterze... no i adapter z drugiego zestawu sobie rozwiercę albo roztoczę na większą średnicę https://pl.aliexpress.com/item/4001139921295.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3ecd5c0fYtzHUt wziąłem też 6802 do łożysk bębenka, ten co prawda nie wymaga pók
  9. Odkręcić metodą z kluczem i ramieniem nie dałem rady. Dopiero klucz w imadle i obrót kołem i cyk, poszło łatwo. Wybijasz łożyska pukając w ośkę, ja żeby nie walić w samą oś wziąłem śrubę z nakrętką która idealnie wchodziła w oś a nakrętka opierała się na niej. Puk puk i wypadają. Co do wciskania to póki co wziąłem po prostu szpilkę, podkładki i nasadki z zestawu kluczy. Ale to takie wciskanie 'pi razy oko'. Czekam na paczkę z praską z łożyskami i adapterami dedykowanymi dla 6902 żeby te nowe łożyska wcisnąć na cacy. Póki co wyszorowałem stare łożyska, wcisnąłem Shimano Premium Grease i trzaskó
  10. What? W 10 minut ogarniam wyjęcie łożysk i wsadzenie, wraz z odkręceniem ratcheta. Zdecydowanie więcej czasu traciłem na serwis 520tek, które to u mnie łapały luzy regularnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...