Skocz do zawartości

cervandes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 436
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana cervandes w dniu 8 Marca 2023

Użytkownicy przyznają cervandes punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

5 029 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika cervandes

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1,5tys.

Reputacja

  1. Miałem trzaski. Przysiągłbym, że z suportu. Rozbierałem, czyściłem, skręcałem, wymieniałem, smarowałem, kombinowałem, prawie oszalałem. Potem inne miejsca analizowałem aż w końcu odkrycia dokonałem. W moim przypadku trzeszczały endcapy z piasty, konkretnie to połączenie ośki z endcapem. Smarowanie ośki nie dawało efektu, ale podważenie uszczelki jaka tam u mnie siedziała, wyczyszczenie wszystkiego i złożenie na smarze przyniosło oczekiwany rezultat.
  2. 🙆‍♂️🙃 nic o tym nie ma na bicyclesidegutsresistance.com?
  3. A to jest makrokesz za 500pln czy Bianchi z Di2 za dwie dychy? Bo jeśli cena jest odpowiednia, to tylko Ty możesz określić czy jest warta ryzyka. Uwzględniasz padnięcie osprzętu, pęknięcie ramy itp i kalkulujesz biorąc na swoje barki ewentualne problemy. Swoją drogą ciekawy scenariusz - rower nowy, karton, ale brak gwarancji? Ale jak to?
  4. Prosty test - rozgrzej. Suszarka na 5 minut i ogrzej kasetę, bębenek. Wsiądź i przejedź się. Jeśli nadal będzie się kleiło - to moim zdaniem brak podkładek. Jeśli nie będzie - przyczyną będzie zbyt gęsty smar, który w temperaturze około zera klei bardziej niż potrzebujesz.
  5. Albo jeszcze jedna opcja - pogubione podkładki, przez co zlikwidowany luz do tego stopnia, że bębenek zakleszcza się na kulkach i nie kręci przez opór.
  6. Myślę, że ten rowerzysta to najmądrzejszy nie jest, ale tobie do niego pod względem inteligencji to kilka klas brakuje.
  7. Wiosna idzie, pora zacząć wydawać szmal Sos, dozownik do sosu i posypka do sosu. I bagażnik oraz hangar na drona.
  8. Ja SKFy wcisnąłem w 240tkę, dwa lata za nami, zero uwag. Tylko prasować należy do pierwszego, najmniejszego oporu.
  9. A jakby on się tu ujawnił, to by wyszło, że ma normalnie długie spodnie MTB a piasta to DT czy inny Soul Kozak i 'ten typ tak ma'. Kolejna bezsensowna wojenka i to we własnym plemieniu. Beznadzieja.
  10. U dzieciaka też Kraken siedział na obręczy okrutnie, 'najtwardszy' tubeless jakiego miałem okazję rozbierać i składać. Stanięcie na oponie z boku rozwiązało problem. Oczywiście na trawniku. Potem złożenie koła bezproblemowe - z wykorzystaniem rowka w obręczy.
  11. Jeśli wykona się dolewkę oleju w trakcie zużywania się hamulca, to wypada pamiętać o tej dolewce przy późniejszej wymianie klocków czy zabiegach z cofaniem tłoczków. Nadmiar oleju w układzie może spowodować uszkodzenie klamek. Dobrą praktyką jest wkręcanie lejków w klamki zawsze, gdy prowadzi się jakieś prace związane z wciskaniem tłoczków.
  12. Potwierdzam, sam mam taki, data produkcji 1670r. I nadal chodzi na oryginalnej baterii.
  13. Napiszę jedynie, że z tym zdaniem nie sposób się zgodzić. Czujniki jako rozszerzenie licznika GPS wyłącznie poprawiają jakość informacji zbieranych przez komputerek.
  14. Kurde! Mi Garmin nie dał magnesu w komplecie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...