Skocz do zawartości

PenigroX

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralna

O PenigroX

  • Tytuł
    Amator

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Pomorze
  1. https://www.szybkiplik.pl/j2MBFW7rz8 - Filmik tutaj wybaczcie za jakość itp Zauważyłem, że im większą siłę przekładam z jednej strony kierownicy na drugą tym bardziej strzela. Jak ciągnąłem mocno kierownice do siebie oraz w różne strony powodując właśnie obciążenie tych miejsc jak rura sterowa, korona widelca itp było słychać najwięcej dźwięków.
  2. Niestety przeczytałem chyba wszystkie tematy jakie są możliwe + różne filmy na yt itp i nie udało mi się rozwiązać tego problemu. Podejrzewam, że to może być coś związane z odcinkiem korona widelca - rura sterowa, amortyzator, rama(jakieś pęknięcie).Sprawdzałem również linki które bezpośrednio dotykają koronę widelca lecz mam wrażenie, że to raczej niemożliwe aby one to powodowały. Mogę ewentualnie nagrać jeszcze jakiś filmik podczas jazdy gdy to strzela jeżeli ktoś byłby zainteresowany. Tak czy inaczej po sezonie udam się prawdopodobnie z tym do serwisu aby sprawdzili to co napisałem wcześnie
  3. Czy możliwe są takie dźwięki przy lekkim luzie na przednim kole? Po wymianie kulek w piaście nie udało mi się tak ustawić konusów żeby nie było w ogóle luzu tak jak to było fabrycznie. Teraz trzymając hamulec i dociskając rower do dołu wydobywa się chwilowy dźwięk jakby coś o coś ocierało albo coś zardzewiałego nagle chwilowo się poruszyło. Nie umiem inaczej określić tego dźwięku. Chyba że to korona widelca która jest zardzewiała, ale nie wiem czy coś da się z tym zrobić i ma to jakikolwiek wpływ?
  4. Więc wyczyściłem dokładnie sztyce, obejme przedniej przerzutki, cały suport + korbe i po krótkiej jeździe odnoszę wrażenie, że jest lepiej. Aczkolwiek pewnie trochę pojeżdżę po piasku i będzie to samo. Mogę sprawdzić jeszcze pedały które wymieniałem niedawno ale wątpie żeby coś tam było. Co prawda miałem tam osadzany insert w jednym gwincie bo mi się wyjechał lecz nie sądze żeby to było to. Ciekawe jest to że teraz prawie w ogóle nie strzelało na nierównościach, ale za każdym razem był pojedynczy strzał jeżeli zjeżdżałem z jakiegoś wzniesienia na równą powierzchnie. Tak jakby pod naciskiem moj
  5. Patrząc po tym jak pracują serwisy w sezonie wole już samemu pogrzebać na tyle ile dam rade ^ ^
  6. W sensie zawsze czyszczę wszystko przed ponownym montażem. Bardziej chodziło o fakt czy to normalne, że tam gromadzi się tyle piasku. Odnośnie ocierania łańcucha to raczej niemożliwe bo sprawdzałem na różnych blatach oraz przełożeniach. Spróbuje na dniach to rozebrać po raz 4.... wyczyścić i nie wiem pomodlę się może 😆
  7. Sprawdziłem teraz dokładnie i wychodzi na to że strzela tylko i wyłącznie podczas pedałowania na siedząco i stojąco. Spawy wszystkie powierzchownie posprawdzałem nigdzie nie zauważyłem żadnego pęknięcia tym bardziej że stosunkowo z 2 miesiące lekko z tym jeżdżę. Może blaty alivio tak strzelają ? pedały ostatnio były wymieniane więc też raczej odpadają. Nie wiem czy to planowanie mufy by coś dało. Może przez nierówny nacisk jakiś nie mam pojęcia
  8. Nie mam takich możliwości. Ogólnie po krótkiej obserwacji odnoszę wrażenie im bardziej nieregularnie pedałuje [ na siedząco] tym bardziej strzela. Podczas np jechania [ bez pedałowania] na stojąco mocno dociskając/skacząc wręcz na pedały oraz dociskając amortyzator nic nie strzela. Tak samo dzieje się właśnie po rozpędzeniu się na siedząco i zdjęciu nóg z pedałów. Wygląda na to że dzieje się tak tylko podczas mocniejsze pedałowania aczkolwiek 100% nie mam. Tylko co tam może strzelać ? korba? suport który został wymieniony? Nacisk rury podsiodłowej ?
  9. Witam od dłuższego czasu zmagam się z ciągłym strzelaniem podczas jazdy. Do tego czasu zdążyłem wymienić kulki w piastach, wkład suportu, stery w kierownicy, pedały / sprawdziłem tylny hak przerzutki, szprychy, sztyce, siodło, kierownice, mostek oraz chyba wszystkie możliwe śrubki w rowerze. Największe strzelanie dostrzegam podczas jazdy po nierównościach. Jest to na tyle irytujące, ze praktycznie bez słuchawek nie da się jechać ponieważ czuje się jakby ktoś do mnie strzelał w rzeczywistości. Nie ma sekundy żeby to nie strzelało chyba że jade po wybitnie prostych asfalcie równym tempem. Jedyn
  10. Kurczę nie chce mi się tego rozbierać po raz kolejny m.in z racji, że nie mam zbytnio miejsca. Strzela mi coś tam ostro na nierównościach więc kupiłem same łożyska kulkowe 1/8 lecz po wymianie nic to nie dało. Więc stwierdzam, że to będą wyrobione miski? Wygłupiony totalnie już tym jestem O ile pamiętam wygląda to tak jak na poniższych filmach
  11. Rower to romet orkan 5.0 z 2015 roku. Prócz tego, że to stery zintegrowane nic więcej nie mogłem poszukać. Fabrycznie są łożyska kulkowe, ale rozumiem że nie ma przeszkody w zamianie na maszynowe?
  12. Witam muszę wymienić stery takie jak na zdjęciu. Jedyne co wiem to że to prawdopodobnie ZS44 aczkolwiek nie wiem czy każde tego typu będą pasowały. Nie ogarniam czemu są różne rodzaje pod względem wysokości. Może ktoś coś polecić/podpowiedzieć ? https://zapodaj.net/6b0288d52e0f1.jpg.html
  13. https://allegro.pl/oferta/rower-crossowy-kross-evado-8-0-rozmiar-m-9619268287 Potarguj się
  14. Jeżeli ma amor powietrzny tak jak pisze to raczej nic lepszego nie znajdziesz w tej cenie
  15. Jeszcze dłuższej wyprawy nie zrobiłem, ale te dźwięki to prawdopodobnie pedały.... a ja pół roweru wymieniłem. Jeden pedał lekko się odkręcił natomiast drugi do końca musiałem odkręcać praktycznie całą siłą (coś z gwintem jest nie tak). Wyczyściłem wszystko i jak na razie po krótkiej jeździe nie dostrzegłem tych dźwięków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...