Skocz do zawartości

bioly87

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 Neutralna

O bioly87

  • Tytuł
    Pro

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Szczawnica

Ostatnie wizyty

283 wyświetleń profilu
  1. Jaka jest różnica pomiędzy rocznikiem 2015 a 16, bo ilość oleju jest na odwrót https://mtbhowto.com/oil-volume-marzocchi-350-r-150mm-2015/ https://mtbhowto.com/oil-volume-marzocchi-350-r-160mm-2016/
  2. To rower fabryczny z taką kierownicą i sztywnym widelcem co to za model?
  3. Tak właśnie myślałem. A ilość do prawej 150mm, to chyba suma oleju w tłumiku i dolnej ladze? To jak nie rozbieram tłumika, to wystarczy po 25ml do dolnych lag?
  4. Według zaleceń producenta powinienem wlać RH 150cc i LH 25cc, ale RH to ta z tłumikiem, a LH ze sprężyną powietrzną?
  5. bioly87

    [upgrade] Marin Muirwoods 2021

    Nie wiem czy tam wejdzie Ci opona 2.2" na tył
  6. bioly87

    [upgrade] Marin Muirwoods 2021

    @remover Faktycznie na pierwszym zdjęciu z garażu twoja pozycja jest dość wyprostowana. Doczytałem i ta kierownica w XL ma 700mm w L ma 680mm. To raczej nie jest dużo jak na koło 29" Zrób tak jak już pisałem same opony i zacznij jeździć z czasem będziesz wiedział czego potrzebujesz
  7. bioly87

    [upgrade] Marin Muirwoods 2021

    Można jeszcze pomyśleć nad mostkiem regulowanym
  8. bioly87

    [upgrade] Marin Muirwoods 2021

    Zmień tylko opony. Jak napęd się zużyje to wtedy będziesz najwyżej myślał nad zmianą na 1x ale to są już koszty no chyba że nie zależy Ci na lekkich i ciężkich biegach to wystarczy zębatka NW Odnośnie wysokości kierownicy to podkładek nie da się chyba że kupisz adapter do przedłużenia rury sterowej https://allegro.pl/oferta/adapter-przedluzka-rury-sterowej-ahead-1-1-8-alu-7396942743, ale możesz też kupić kierownice z dużym wzniosem i ewentualnie krótszy mostek
  9. No ale co miałem zrobić jak nakrętka się rozkręciła zrobił się luz na tyle że manetka nie wrzucała w górę i ta spirala wyskoczyła z zaczepu, trzeba było to założyć na nowo w poradniku od 3:35 do tego miejsca ją rozłożyłem tylko, a tłumaczy o tych blaszkach jak mają być w 6:08, tylko nie rozumiem po Rosyjsku
  10. Złożyłem tak jak było, czyli blaszki prawie dotykają nakrętki i nie wiem, czy przez to się nie poluzowała na tyle że przestała wrzucać biegi w górę (ogólnie do czego te 4 blaszki w koło nakrętki?), a rozebrałem ją tylko do sprężynki/spirali luzu już nie ma i wrzuca biegi
  11. Ogólnie już ją skręciłem i działa, tylko jak nakrętkę za mocno dokręcę, to sprężynka nie odbija i te 4 blaszki w koło nakrętki mam dużo bardziej zagięte niż na tym poradniku: On coś tam tłumaczy, ale nie znam Rosyjskiego, te 4 blaszki mają stykać się z nakrętką, czy rozgięte tak jak na wideo?
  12. Sprawdziłem na poprzednich ramionach Altus też to tak wygląda, podkładka nic nie daje, tak jakby pivot był za długi o 2-3mm
  13. Dokręcone mocno. Hamulec w tą szczelinę wepchnąć się nie da nie ma luzu
  14. Kupiłem LX M560 obręcze i klocki przeleciałem papierem ściernym i już nie piszczą i siła hamowania lepsza, tylko jeszcze mnie zastanawia to:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...