Skocz do zawartości

fw66

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    770
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana fw66 w dniu 4 Października 2012

Użytkownicy przyznają fw66 punkty reputacji!

Reputacja

52 Dobra

O fw66

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Gerard
  • Skąd
    Kujawy

Ostatnie wizyty

2 403 wyświetleń profilu
  1. Pod względem mechaniki/fizyki nie ma to znaczenia. Ale ponieważ z tyłu zawsze jest od strony nienapędowej, to przyjeło się że aby było symetrycznie i "wizualnie poprawnie" - z przodu także jest z lewej.
  2. Dokładnie. Nawet najtanszy hydrauliczny powinien bez problemu blokować tył na najmniejszej tarczy. Klocki na noc wymoczyc w rozpuszczalniku. Później do piekarnika. Zacisk ustawić aby okładziny były równolegle do tarczy i w minimalnej odległości. I musi działać jednym palcem.
  3. Tarcze opisane "resin only" nie nadają się do metalików. One nie są hartowane i na długich zjazdach takie połączenie może być wręcz niebezpieczne. Ale do jeżdżenia wkoło warszawy nie ma to znaczenia :>) Tylko zakładanie takich klocków w taki "teren" nie ma sensu. Wcale nie będą mocniejsze. Jeśli żywiczne sprawiają kłopoty, to ewentualnie spróbować półmetaliki.
  4. fw66

    [hamulce] 2 czy 4 tłoczki ?

    Ja czekam aż ktoś na forum wreszcie kupi Trickstuff'y i potwierdzi czy rzeczywiscie są takie jak piszą. Ile można w kółko wałkować shimano, magury i reszte - nudy
  5. fw66

    [hamulce] 2 czy 4 tłoczki ?

    Za 1000zł to na pewno mocy nie braknie. MT7 mają jej chyba najwięcej.
  6. fw66

    [Zębatka przdnia] 44T

    Moja rama jest sprzed paru lat. Kiedyś, kiedyś takie korby się montowało fabrycznie. 29" to była rzadkość, telefony miały 4" ... ale ja już stary jestem
  7. fw66

    [Zębatka przdnia] 44T

    Wszystko zalezy gdzie się jeździ. Też na 29" mam 44/32/22 i kiedy spędzam urlop w karkonoszach i izerskich to ta patelnia się przydaje. Odległość od widełek to jakieś 3-4mm.
  8. fw66

    [rama] Accent Peak29

    Kiedy pare lat temu składałem rower, miałem do wyboru Peak'a i Author'a. Miały bardzo podobną specyfikacje. Ostatecznie wybrałem drugą bo bardziej pasował mi kolor :>) Przez te kilka sezonów jestem z niej 100% zadowolony. Później pare razy miałem okazje przejechać się Peakiem i miałem wrażenie że moja jest minimalnie sztywniejsza. Ale to były już starsze modele. Co ciekawe Author z powrotem wstawia dodatkowe wzmocnienie w tylnym trójkącie przy mocowaniu hamulca. Mój rocznik to ma, później były bez, a teraz widzę że wróciło. Widocznie przy tych lekkich cieniowanych profilach coś tam za
  9. Chodzi o to, że takie tarcze nie są odporne na wysokie temp. Ale przy twojej jeździe raczej to nie problem. Póki co to zdaje sie, że na tym rowerze jeszcze nawet nie siedziałeś. Pojeździj troche na fabrycznych. Będą "za słabe" to włożysz metaliczne. Byle ich nie katować na zjazdach ;>)
  10. Zgadza się. Wszystko zależy od tego, gdzie i jak będziesz jeździł. I pamiętać, że te niskie tarcze nie są hartowane. Dlatego mają ostrzeżenie o dozwolonych okładzinach.
  11. Niemcy jak już się do czegoś biorą, to na poważnie. Test w magazynie Enduro. Behind the scenes. Tak powinny wyglądać wszystkie testy sprzętu.
  12. fw66

    [XT M785] Twardnieje klamka

    Chcecie powiedzieć, że w zapowietrzonym xt klamka zamiast mięknąć ... twardnieje? Czy to w ogóle mozliwe. Raczej problem z membraną wyrównawczą, lub za dużo płynu w układzie.
  13. Kolega ma racje. Jesli nie smigasz po górach ani w wyścigach to zakładanie metalików nie ma sensu. Jeśli półmetaliki nie działają, to przyczyny szukaj w samych hamulcach.
  14. Dobrze sprawdza się czarna folia odblaskowa.
  15. W specyfikacji jest informacja, że siedzą tam klocki ceramiczne. Teoretycznie lepszych nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...