Skocz do zawartości

seawolf688

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    233
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana seawolf688 w dniu 13 Maja 2018

Użytkownicy przyznają seawolf688 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

5 415 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika seawolf688

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka

Ostatnio zdobyte

162

Reputacja

  1. seawolf688

    [2025] XTR M9200

  2. seawolf688

    [2025] XTR M9200

    ale w tym bike mają burdel... deore znowu mi zniknęło ale mam fotki artykułu o xt zrobione telefonem. Wrzucać?
  3. seawolf688

    [2025] XTR M9200

    i wróciły: deore https://magazynbike.pl/2025/06/16/shimano-deore-m6200-di2-bezprzewodowy-naped-mtb/ xt https://magazynbike.pl/2025/06/16/shimano-deore-xt-m8200-di2-premiera/
  4. seawolf688

    [2025] XTR M9200

    chyba za chwilę będzie premiera bezprzewodowego XT i Deore bo magazyn bike wczoraj wrzucił o tym artykuły ale szybko je skasował - jak wpiszecie w wyszukiwarce google frazę RD-M626012 to będzie link to strony "Shimano DEORE M6200 Di2 – bezprzewodowa rewolucja ..." ale już nie działa bo jest 404. Z tego co zapamiętałem to deorka bezprzewodowo działa zarówno jako 12s i 11s.
  5. dla potomności - do grand canyona na spokojnie wchodzi 32T (już wypróbowane) a wygląda na to, że i 34T by weszła
  6. Witajcie! wiecie może jaka największa zębatka korby wejdzie do Grand Canyona z roku 2024? kolega chce zmienić na większą bo obecnie siedzi tam 30T i nie jest pewien czy zmieści się 34T. Ktoś ma i próbował wstawić coś większego?
  7. wg strony gianta jest tam pressfit 92mm wiec najpewniej siedzi tam SRAM DUB PressFit 41mm x 89,5/92mm
  8. https://magazynbike.pl/2025/02/08/shimano-di2-nowy-xtr-xt-i-deore-w-wersji-bezprzewodowej-nowe-patenty-zdradzaja-szczegoly/ niby zero przewodów
  9. No nie ma entuzjazmu bo wszyscy jesteśmy mniej lub bardziej zadowoleni z rowerowych tarcz hamulcowych w naszych rowerach...
  10. Tak jak darzę wielkim obrzydzeniem lasy państwowe i myśliwych to szczerze powiedziawszy ten bike park poręby to tak trochę teoretycznie był. Jestem z Mrągowa, obecnie mieszkam w innym mieście ale latem przyjeżdżam do rodziców. Wybrałem się do BP poręby i to była masakra - wszystko zarośnięte, zero tras i widać było że nikt tam nie jeździ. Na upartego przejechałem całą pętlę ale jedyne wspomnienie to pokrzywy, chaszcze i pajęczyny. Wycieli w pień i lasu szkoda jako takiego ale bike park to to był w czasach kiedy rozgrywano tam zawody - z doskoku to była dzicz.
  11. Mój kolega zamówił to koło. Jest tam bębenek HG i jest on na Ratchet LN. Dodatkowych bębenków nie ma zestawie.
  12. tu masz filmik omawiający kompatybilność - kaseta niby się da no ale niezupełnie
  13. Na centrum rowerowe nasz orbea alma h20 (w kolorze miętowym) za 3899 zł z darmową przesyłką. W orbea masz już wszystkie aktualne standardy jak taperowana główka, sztywne osie boost, koła tubeless ready a po zarejestrowaniu na ich stronie dożywotnia gwarancję na ramę - ten whistler nie ma tych cech. Wg mnie lepiej dołożyć do orbea.
  14. seawolf688

    [hamulce] sram level

    No to u mnie tak było i odpowietrzenie pomogło. Tylko polecam dużo cierpliwości i bez pośpiechu - u mnie bąbelki powietrza wychodziły i wychodziły... w większości się pozbyłem i różnica jest znaczna. Jeszcze trochę powinienem powalczyć ale już nie miałem już czasu niestety 😕
  15. seawolf688

    [hamulce] sram level

    A tył mniej więcej dociągasz klamkę do kierownicy tak jak przód? bo u mnie w level t fabrycznie miałem tak, że przód na maksa wciśnięty pozostawiał około 1,5 - 2 cm odległości pomiędzy klamką a kierownicą natomiast tył mogłem bez problemu wcisnąć tak, że klamka opierała się o kierownicę. W moim przypadku chodziło o odpowietrzenie tyłu i teraz jest praktycznie tak samo tył i przód (chociaż jeszcze powinienem trochę odpowietrzyć tył by było idealnie). Natomiast porównując level t z deore, które mam w drugim rowerze to mam wrażenie, że deore bardziej agresywnie i zdecydowanie łapią tarcze natomiast level t jest bardziej delikatny - przy czym levele i tak zablokują koło w każdych warunkach. Po prostu chyba taka ich charakterystyka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...