Skocz do zawartości

Punkxtr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 226
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Punkxtr w dniu 12 Listopada 2015

Użytkownicy przyznają Punkxtr punkty reputacji!

2 obserwujących

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://serwisbajka.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Skąd
    Warszawa/Starachowice

Ostatnie wizyty

4 259 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Punkxtr

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

507

Reputacja

1

Trafne odpowiedzi

  1. Ale jaka finezja, zastosowany został dłuższy nypel aby choć częściowo ukryć wystający gwint 😉 Sprawdziłbym też szprychy wewnątrz, czy nie wystają.
  2. Szukaj za granicą (ebay, sprzedażowe grupy dyskusyjne na fb) lub jednak dorób te elementy wysyłkowo w kraju u kogoś, komu będzie chciało się to zrobić. Myślę, że tokarze z Twojego miasta dobrze wiedzą, z czego są zrobione tylko nie chce im się bawić w tak małe zamówienie. Wątpię, aby elementy od Cube czy innych ram pasowały.
  3. Pomysł z dźwigienką do rozpychania ogniw genialny w swej prostocie. Wg mnie powinien być to tylko przymiar bez żadnych innych funkcji, które kojarzyłyby mi się ze starymi, wielofunkcyjnymi kluczami Rometu 😉 Za ładnie wycięte, dopracowane estetycznie narzędzie, które nie będzie ustępowało jakościowo Parkowi, dałbym ~200 zł. Raz, że przyrząd podoba mi się od strony pomysłu; dwa - uważam, że za fajne, rzemieślnicze rzeczy warto zapłacić nawet ciut więcej. Osobiście zrobiłbym jakąś partię dopracowanych wizualnie przymiarów i puścił na zagraniczny rynek. Wystarczą choćby tematyczne grupy dyskusyjne na fb dla mechaników rowerowych. To coś jak Abbey Tools i tytanowe narzędzia - mega drogie i specyficzne, ale sprzedają się jak ciepłe bułeczki 😉 Niestety w dobie wszechobecnych oszustw może być problem z tym, że w gruncie rzeczy jest to łatwe do skopiowania, a dobre w pomyśle. Także sam nie wiem, czy zaczynałbym od przedstawiania projektu ze zdjęciem 😕
  4. Bo wszędzie może być fajnie, nawet w Warszawie 😉
  5. To stare rozwiązanie jeszcze z czasów 26erów typu Jeep czy Christini. Wg opinii jeżdżących na nich rowerzystów, rzeczywiście pomagał na podjazdach. Jednak na zjazdach rower mocno zwalniał, system miał w sobie masę łożysk (serwis) i jak napisał Kolega wyżej, błoto było dla niego destrukcyjne.
  6. Bo nie zmieniałem cen, na siłę nie winduję jak niektórzy 😉 Ale zmienię datę (Y)
  7. Prawda, ale wbrew pozorom jak się na drodze ekspresowej z załadunkiem na dachu jedzie z maks. dopuszczalną prędkością, to pali raptem 12-14 litrów.
  8. Podczepiłem tylko na chwilę, bo szklany dach i się bałem robić całą trasę z takim ładunkiem 😉
  9. Rzutem na taśmę przed majówką kupiłem bagażnik TreeFrog na dwa rowery, bo nie chciało mi się męczyć z wrzucaniem ubłoconego sprzętu do środka 😉 Trzyma się dachu, spełnia swoją funkcję. Zobaczymy jak będzie z trwałością.
  10. Powinienem mieć oryginał. Tylko właśnie zaraz schodzę do garażu i jadę na majówkę. Jak możesz poczekać to po powrocie Ci wyślę.
  11. Układ shimów jest pokazany na rys. technicznym - te są w katalogach SRAM na dany rok innych niż manuale. Oczywiście nie wszystkie, bo niektóre fabrycznie tuningowane dampery pod konkretną ramę mogą nie być w nich ujęte. Wpisz sobie (nazwa amortyzatora, rok produkcji + ew. dodatkowe oznaczenie) shim stack w Google i być może pojawi się to czego szukasz. Jeśli nie, trzeba przejrzeć wspomniane katalogi. Też są dostępne on-line na konkretny rok. Więcej na odległość nie ma sensu pomóc nie widząc z czym ma się do czynienia.
  12. PS Shimy teżmogą być ułożone źle jak piszesz, ale wystarczy porównać to z oficjalnym rys. technicznym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...