Skocz do zawartości

filipog44

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    591
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

47 Dobra

3 obserwujących

O filipog44

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Filip
  • Skąd
    Glinojeck / Warszawa

Ostatnie wizyty

1 418 wyświetleń profilu
  1. Twój tylny hamulec jest zapowietrzony. Układ jest nieszczelny. Miałem to samo z przednim hamulcem Shimano M396, odpowietrzenie pomogło, ale na krótko, problem pojawiał się ponownie.
  2. Moim zdaniem, warto kupić nowy rower. Zgadzam się z przedmówcami, że nowe rowery w okolicach 1000 zł są zbudowane z najniższych grup osprzętu i często z przestarzałymi standardami, jednak w przypadku rekreacyjnej jazdy, nie ma to większego znaczenia, a jednocześnie rower jak i wszystkie podzespoły są fabrycznie nowe, co jest sporą zaletą, bo jeśli będziesz o niego dbać, to mimo to, powinien służyć bezawaryjnie przez długi czas. Oczywiście, kupując używkę, za tę samą cenę można kupić rower na nieco lepszych podzespołach, jednak pod znakiem zapytania jest wówczas stan takiego roweru, a osob
  3. Bzdura, klocki w SLX M7000 są mocowane za pomocą śruby, nie zawleczki.
  4. Od niecałych 5 lat, również mam pompkę Beto MP-002, dotychczas byłem z niej zadowolony, nie sprawiała problemów. Pozwalała na precyzyjne ustawienie ciśnienia. Osobno wkręcana szpilka zapobiegała ubytkom powietrza podczas podłączania czy odłączania pompki. Kilka miesięcy temu, pojawiały się trudności w podłączeniu pompki - mimo odpowiedniego dokręcenia głowicy pompki, podczas wkręcania czerwonej szpilki, powietrze uchodziło z amortyzatora, uniemożliwiając jego napompowanie. Przy ponownym przykręceniu pompki, była już szczelna, udawało się ustawić odpowiednie ciśnienie. Niestet
  5. filipog44

    Kask budżetowy

    Skrót słowa "tysiąc" we wpisie na blogu jest błędny.
  6. Nie ma za co Fajnie, że moja rozpiska na coś się przydała Sam zdecyduj, ale chociaż na próbę śmiało możesz wyjąć jedną i nawet z ciekawości sprawdzić. Wtedy sam ocenisz, jak lepiej
  7. Super! Cieszę się, że udało się pomóc, od tego w końcu jest forum Ja miałem dokładnie takie same odczucia po wyjęciu elastomera ze swojego Suntoura XCM, 4 lata temu Jak ten czas leci.. Miłej jazdy! P.S. Piszesz "sprężyny", czy Twój amortyzator ma zatem dwie sprężyny? Po jednej w każdej goleni? (Pytam, bo w zależności od wersji XCM-a może być jedna, a mogą być dwie. Mój miał jedną sprężynę, a w lewej goleni była tylko blokada. Jeśli masz dwie sprężyny, a amortyzator nadal jest dość sztywny, jedną z nich śmiało możesz na próbę wyjąć i sprawdzić, jak amortyzator będzie pracował z jedną
  8. Tutaj wyjaśniłem bardzo szczegółowo, jak w bardzo prosty sposób wyjąć elastomer Kiedy miałem jeszcze XCM-a w 2013 roku, również po wyjęciu elastomera amortyzator pracował lepiej, wykorzystywał więcej skoku i był bardziej czuły. Chyba jest problem z przekierowaniem do posta, bo link otwiera tylko pierwszą stronę tematu: https://www.forumrowerowe.org/topic/116200-rower-kross-level-a2-2012/?p=1288433 W razie problemu, post wklejam poniżej: ,,Wyjęcie elastomera jest bardzo proste. Sam bałem się to zrobić bo nie jestem specem od takich spraw ale w końcu zabrałem się do rzeczy. Po w
  9. Również gorąco polecam Serwis Bajka Grzegorza Lepszego serwisu w Warszawie nie znajdziesz, wszystkie swoje zlecenia wykonuje naprawdę na najwyższym możliwym poziomie, a na RockShoxach zna się jak mało kto. Ponadto wszystko relacjonuje szczegółowym opisem i zdjęciami, które otrzymasz w mali w dniu odbioru roweru, całość może także opublikować na swoim blogu, polecam na niego zajrzeć: serwisbajka.pl Ja korzystałem z jego usług, nawet aktualnie mój rower jest aktualnie u niego, między innymi właśnie na serwisie amortyzatora (RS Reba), lada moment odbieram rowerek
  10. Hamulec jest zatem uszkodzony (układ jest nieszczelny) lub jest mocno zapowietrzony. W takiej sytuacji powinieneś oddać rower na gwarancję lub zgłosić się do serwisu w celu zdiagnozowania problemu i/lub odpowietrzenia hamulca. Pierwsze rozwiązanie będzie bezpłatne, ale raczej potrwa jakiś czas, drugie natomiast będzie o wiele szybsze (jeśli hamulec jest tylko zapowietrzony, a nie uszkodzony), ale będziesz musiał ponieść koszt odpowietrzenia.
  11. Mógłbyś bardziej rozwinąć swoją wypowiedź? Oczywiście nie śmiem twierdzić, że to nieprawda, po prostu bardzo mnie to ciekawi (dlaczego tak jest i z jakiego powodu). Zee są zbyt mocne czy jak?
  12. Ja też robię w ten sposób, po każdej jeździe najpierw czyszczę golenie i uszczelki z kurzu suchą szmatką, a później lekko nasączam szmatkę Brunoxem Deo i przecieram golenie. Zajmuje to max 3 minuty a dzięki temu golenie i uszczelki zachowają się w dobrym stanie przez długi czas.
  13. Racja, za 700zł można się rozejrzeć za czymś innym, bo mniej więcej za tyle teraz chodzi ten widelec. Ceny stożkowych wersji 29" dochodzą nawet do 1000zł, trochę przesada. Czym może być spowodowany taki wzrost ceny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...