Skocz do zawartości

Rumcajs.

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    509
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Rumcajs.

  1. Zrób serwis 0 Marcoka jeśli jeszcze nie robiłeś. Serwisy gwarancyjne... ech... naciąganie na kasę, kiedy to się wreszcie skończy
  2. Ech... Na obrazku masz SLDX 2023+ w wersji z liniową puszką, Tu masz obie puszki, dla porównania, różnią się objętością komór negatywnych. Dobierasz sobie w zależności co chcesz, do jakiej ramy to chcesz itd. Wczesniej była tylko jedna puszka, coś pomiędzy tymi dwoma, następnie wporwadzono MegNeg upgreade kit, Czyli puszkę którą opcjonalnie mogłeś sobie dokupić do wersji SLDX przed 2023r. W duzym uproszczeniu dla ram o progresji większej od 20% wsadzał bym liniową, jeśli ma mniej 20% dałbym progresywną puszkę, będzie większe wsparcie w środku. Sam stopień progresji całkowitej to też nie wszystko, bo jest jeszcze progresja efektywna, czyli ta od sagu do końca, ramy z taką samą całkowitą, mogą mieć różną efektywną. DebonAir to tylko nazwa marketingowa, nie ma co się uczepiać jej i szukać na siłe dampera z debonem, bo te bez są be. A vivid to w takim razie co jest? Debon air max, ultra, ultimate, turbo? No własnie, tak sobie nazwali kiedyś i tak to mają. A ty ciągle widzę mylisz dampery, bo piszesz coś o pierwszej gen SLDX, wrzucasz fotki drugiej gen. Powyżej fotka vivida (nowego, którego może istnienia nie jesteś jeszcze świadom ;)), tu masz super wielką puchę i nigdzie nie napisali magicznego napisu DebonAir? To znaczy że jest zły? No raczej nie A żeby jeszcze bardziej Ci namieszać w głowie, ten damper który wg ciebie nie ma debona (czyli puszka liniowa) ma bardziej zbliżoną krzywą do vivida niż ten drugi. Czemu? Stosunki międzykomorowe
  3. https://www.facebook.com/share/v/7ndRgzo6tck5d2AU/?mibextid=WC7FNe Co to za kretyn? Od czasu do czasu mi się pojawia ten profil na fb, i to właśnie przez takich się nie cierpi rowerów na drodze
  4. Drugi komplet kół to w twoim wypadku nie jest zły pomysł, tym bardziej, że w takim rowerze jeździ się na tubeless co utrudnia przekładkę opon co chwilę. O tym kołach nic ci nie wiem, bo nie wiem, ja bym klasycznie kupił piasty na aliespress za 250zł, jakieś niedrogie szprychy, też niedrogie obręcze ale w miarę lekkie, założył na to komplet szybkich opon a seryjne koła zostawił tak jak są.
  5. Właśnie zamontowałem Mallet E - pierwsze wrażenie dziwne, ciężko się wypiąć, nieco inny ruch. Ale przejechałem się po osiedlu i wsparcie podeszwy to niebo a ziemia, w shimano but pływa (mimo, że mam pedały z klatką ale ona w zasadzie nic nie daje) i trzyma go w zasadzie jedynie zatrzask, tutaj mamy solidne podparcie przez platformę.
  6. Spectral jak najbardziej, pod twój wzrost rozmiar M, niech cię Bóg broni myśleć o L. Ten rower bardzo fajnie jedzie po płaskim i pod górkę. https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/rowery-trailowe/spectral/al/spectral-6/3633.html?dwvar_3633_pv_rahmenfarbe=M114_P06&dwvar_3633_pv_rahmengroesse=M Temu w zasadzie nic nie brakuje w tej cenie.
  7. Co do fidlocka - sprawa osobista ale mnie drażni - telepie się to jak cholera, jeśli lubisz mieć cichy rower to nie tędy droga. Oprócz tego rozwiązanie dla mnie nie ma wad.
  8. Jest sens kupowania buttera, bo dynamic seal średnio nadaje się na kurzówki, jest za gęsty. I nie podobno zaleca tylko zaleca ;). Ale wcześniej zalecał samego buttera, jedno i drugie jest dobre.
  9. Kiedyś moim specem z baterią 700wh zrobiłem turystycznie 70km, wykorzystując 60% baterii od pełnego naładowania. Tryb Eco, jazda głównie po płaskim. Tylko, że to inny silnik, inna bateria. W bardzo sprzyjających warunkach, dodatkowo zmniejszając moc w trybie eco do jakichś 15% (domyslnie jest 25 u mnie), dało by się wycisnąć 150km.
  10. Tak, ten zestaw @Dokumosa jest do wersji z tłumikami charger RC. Powiem szczerze, że niezła kaszanka. Nawet w katalogu części widnieją tylko 2 kity i są to ten który kupiłeś oraz ten podany przed Dokumosę. Moim zdaniem zrób tak, wymień te uszczelki które masz, a te na tłoku sprężyny o które pytałeś bym sobie darował jak wszystko jest ok i trzyma ciśnienie, to się aż tak nie zużywa. Ewentualnie dobrać oringi z wymiarów.
  11. To, oznaczone „?” o co pytasz jest do shaftu solo air, nawet jest napisane na opakowaniu a twój tłok to jest Debon air „C1” Zestaw który kupiłeś jest do A1, nie do A2 Jak możesz to podaj numer seryjny i wklej fotkę całego amorka, więcej wtedy będę mógł powiedzieć.
  12. Rumcajs.

    [2024] Rockrider

    Wygląd sprawa indywidualna - dla mnie porażka. Problem jest z rozmiarami bo tabela rozmiarów sugerowanych jest oderwana od ziemi i wiele ludzi kupi o dużo za duży rower. To decathlon więc biorę pod uwagę, ze klient będzie raczej mało ogarnięty w temacie i polegnie na sugestii sprzedawcy, który tylko będzie podpierał się zapewne tabelka ze strony.
  13. @tobo, nie ma sensu, oni się śmieją z twojego „serwisiku” a ja się śmieje z takich ludzi co oddają swoje szosy na „rowerowe spa” do wycackanych „serwisikow” i płacą za to 1000zł. Na pewno wiesz o czym mowie. Ciekawe co tacy ludzie by powiedzieli jakby zobaczyli Shigurę, to już by chyba był zamach na życie użytkownika.
  14. Ten rozmiar jest dla ciebie dobry, musisz się do niego przyzwyczaić, kiedyś rowery były malutkie. Race king? To gdzie chcesz tym jeździć? Opony na których wyjechał to dosyć standardowy zestaw w tej kategorii.
  15. @marekdam1Możesz sobie zamówić na AliExpress, zębatki do tych korb pewnie są po 35-40zl, albo i mniej, nawet kilka na próbę, owalne itp, popróbować, zostawić tą która ci siadzie najlepiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...