Skocz do zawartości

bzyk69

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur
  • Skąd
    Pszczyna

Osiągnięcia użytkownika bzyk69

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. 100km na rowerze od czerwca?? Patologia jak cholera.
  2. A tak BTW, to kwestia akumulatora, i ewentualnej prądożerności, była jednym z argumentów na NIE przy przesiadce z etrexa na Edge Explore 2. Jeżdżę czasami na tygodniowe wycieczki, z dala od gniazdek elektrycznych, i polegam tylko na powerbankach. No i tutaj bardzo pozytywnie się zaskoczyłem. Explore 2 jest dość energooszczędny. Co prawda bardzo wolno się ładuje, ale jedno ładowanie pozwala na spokojne dwa dni jazdy (po około 10godzin), i zżera około pół ogniwa 18650. Nie jest to co prawda mistrzostwo jakie prezentuje etrex x20/30, ale jest lepiej niż się spodziewałem.
  3. No ale sam napisałeś dwa posty wyżej: "Nie miałem do czynienia z rowerowymi licznikami Garmina" Co do obwiniania siebie o problemy z eTrexem - też byłem na tym etapie 😉 Ale w końcu stwierdziłem, że etrex na rowerze zajmuje mi zbyt dużo czasu, a ja chcę urządzenie które jest jak najbardziej bezobsługowe. Bo ja wolę jeździć, a nie grzebać w kabelkach i trzewiach etrexów Natomiast zgadzam się z tezą, że do turystyki pieszej etrex jest świetny.
  4. A to ciekawe co piszesz. Ja właśnie też będę modeenizowal napęd, z tym że myślałem o 2x10, ale zaciekawiła mnie Twoja opinia o tych przełożeniach. Na jakiej korbie (zębatki) odczuwałes tab różnicę? Co z z użyciem napędu? 11 nie jest zbyt delikatne?
  5. No tutaj chyba jest Twój problem. Weź w łapy Garmina explore 2,i większość kłopotów zniknie. Przynajmniej ja tak zrobiłem, i wiem już że do etrexa na rowerze nie wrócę.
  6. No to zostawię tutaj fix tego problemu, bo to nie było tak, że wcześniej nie googlałem rozwiązania - a google jakoś w tej kwestii milczało. Problemem był kabel usb. Problem o tyle dziwny, że "wadliwy" kabel pozwalał garminowi express na rozpoznanie urządzenia, wykonanie synchronizacji i odczytanie stanu map w nawigacji. Po zmianie na inny (krótszy) kabel aktualizacja odbyła się bezproblemowo - nie trzeba przenośić żadnych map. Tak więc: Uwaga na odpowiedni kabel przy aktualizacji.
  7. Witam. Próbuję za pomocą aplikacji garmin express zaktualizować mapy w Garminie Explore 2. Niestety, dostaję taki komunikat jak w załączniku. Czy komuś udało się zaktualizować mapy w tej nawigacji?
  8. Ale cues to chyba jeszcze nie jest do dostania? Sprawdzałem ostatnio allegro, i tam jest tego jak na lekarstwo. Też jestem na etapie zmiany napędu z 3x8 na coś lepszego. Wstępnie myślę o 2x10 Deore. Właśnie ze względu na to że cues jeszcze jest mało dostępne.
  9. Wiem, kontaktowałem się z daveo (tak tutaj polecanym), ale chyba trochę mnie olali, tak więc pozostało allegro Wolę allegro od olxa, bo jest smart, a jak kupię od supersprzedawcy, to nie ma problemu z ewentualnym zwrotem (gdyby coś nie pasowało).
  10. Witam. Jako że padła mi obręcz w tylnym kole, planuję zmodernizować koła w swoim trekkingu. Jest to Kross Trans o napędzie 3x8, ale zimą będzie modernizacja do 2x10. Proszę o pomoc w wyborze kół. Które z poniższych aukcji będą lepsze?: novatec d472 36szprych novatec d041/42 trzecia aukcja - novatec d042 32szprychy
  11. bzyk69

    [Majtki] do jazdy

    Ja mam dokładnie te same preferencje - też slipy i bokserki z Kalenji. Z tym że zauważyłem, iż slipy jednak trochę bardziej obcierają w kroku. W bokserkach wygodniej.
  12. Ja używam bikerouter.de - jest to co prawda jakaś wersja broutera, ale ma świetny IMO schemat: roadbike(minimized traffic). Dla mojego typu turystyki jest to idealny schemat, chyba do tej pory najmniej razy wyprowadził mnie w maliny (w porównaniu do koomota itp.). No i można tam nieźle sobie poustawiać własne warstwy. A co do koomota, to on potrafi nie tylko puścić Cię nieistniejącą drogą (bądź taką gdzie pokrzywy sięgają na 3 metry), ale też czasem na siłę prowadzić drogą okrężną choć szlak prowadzi o wiele ładniejszą trasą. Mnie swego czasu na siłę próbował "zepchnąć" z green velo, choć inne nawigacje (jak i heatmapa stravy), pokazywały że można przejechać.
  13. Ja tylko dodam, że istotną kwestią w tych rodzajach bagażników, jest widoczność oświetlenia i Twojej tablicy rejestracyjnej.
  14. Ja mam jeszcze jeden patent: Jak widzę że droga zaczyna prowadzić nieciekawie (czyli w zarosnięty las/bagno itp), to sprawdzam heatmapę Stravy. Ale nie przez przeglądarkę www, tylko w apce smartfonowej. Tam nawet w darmowej wersji jesteś w stanie wyświetlić heatmapę. Nieraz się to przydaje, bo może okazać się że ta nieciekawa trasa po kilkuset metrach jednak zamienia się w wygodną drogę.
  15. Sam jestem na etapie podobnej rozkminy jak Twoja. Jak zamontujesz już tego zefala, to napisz jak to wygląda i jakie były ewentualne problemy. Ja mam rock shox paragona gold - tam jest możliwość zaczepienia low ridera taka jak i w Twoim amorze - czyli żadna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...