Skocz do zawartości

KrissDeValnor

Mod Team
  • Liczba zawartości

    7 261
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KrissDeValnor w dniu 1 Lipca 2017

Użytkownicy przyznają KrissDeValnor punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Thorgal

Ostatnie wizyty

11 772 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KrissDeValnor

  1. Ale że niby co ? Nawet bez patrzenia w tabelki wydaje się to podejrzane...
  2. Gdybym się chciał podroczyć z tym sprzedawcą, to powiedziałbym, że te 27.5" z grubymi oponami są porównywalne wielkością do 28" na cienkich oponach, a prędkość będzie podobna przy odpowiednio dobranym napędzie Ten nowy FX będzie ze zmienioną geometrią ? Odnośnie różnicy masy między amortyzatorem, a sztywnym widelcem, to 1 kg jest raczej minimum, a częściej może to być 1.5 - 2 kg w takim przedziale budżetu i osprzętu. Nie testowałem Specowego FutureShock'a, ale pewnie lepiej z nim niż bez, co może być jakimś pół, czy tam ćwierć środkiem pomiędzy jazdą z amorkiem, a bez (czyli plus dla komfortu). Plusem na rzecz komfortu przy sztywnym widelcu, będą nieco szersze opony z niższym ciśnieniem.
  3. Głos jak słowik - wbrew pozorom, to też jest sztuka (wydobywać takie dźwięki i nie zedrzeć przy tym gardła). Tu w klasyku Sepultury "Territory"
  4. Temat został usunięty na prośbę autora.
  5. Mój ma ponad 2.3 k przebiegu, i pracuje dobrze - chyba trudno mu coś zarzucić, skoro ludzie się na nim całkiem konkretnie ścigają (może niewielu, ale jednak), ja co prawda nie, ale po bułki też nie jeżdżę. Dobrze zrobiłeś nie wybierając Reby - może jest tania w serwisie, ale nie ma podejścia do DT jeśli chodzi o pracę (zresztą nawet do podstawowego Fox Rhythm też nie). Ogólnie ludzie lubią sprawdzać, czy producent nie poskąpił oleju, i chyba nie dotyczy to tylko Rock Shox'a.
  6. Tymczasem w Polsce Chłopaki ogarnięci, nie zginą. PS @Greg1, @RabbitHoodprzypadkowo wyszło też pod powyższą Żabkę
  7. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  8. Znajdź dłuższą ramę z niższą główką, do tego szerszą kierownicę (tu dochodzą niuanse typu kątów gięcia i mostka na tzw. minus). Chyba, że chcesz nadal możliwie komfortowej/bardziej wyprostowanej pozycji, ale z mniejszym odsunięciem siodełka - jak masz szczególne wymagania, to może fitting pomoże. Komfort rzecz względna - nie każdy szuka tego samego, a liczy się też efektywność, która w przypadku sportu będzie bardziej istotna, a którą bardziej komfortowa pozycja znacznie by upośledziła... Poza tym, to co oznaczają te długie dystanse ? Odczuwasz dyskomfort, i czym się on objawia ?
  9. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  10. Ostatnio oglądam gościa "Koniu Obieżyświat" na yt, który niedawno wyruszył w podróż dookoła świata. Wydaje się pozytywny - oprócz tego, że używa słowa bynajmniej w sensie twierdzącym, i zamiast alerty mówi altery
  11. Ja tylko jeden bidon wody, ale bez batonika
  12. Artysta Też coś miałem z drutem, ale nie aż tak. Grunt, że wszyscy żyją, i nie ma strat w sprzęcie. Dzisiaj ok. 68 km w 3:10, i na 24 km przez las żadnego roweru - chętnych na jazdę krętymi i pofałdowanymi singlami z piachem i korzeniami zbyt wielu ogólnie nie ma, co mnie akurat cieszy (okolice Emowa i Zagórza) Bez napinki, ale i bez opindalania, bo PR'y znikąd się nie wzięły.
  13. Kiedyś uznałem, że idealny napęd byłby w wersji z blatami 34-24 (wtedy jeszcze chyba 2x11, albo 2x10 z kasetą 11-42), i chyba się dużo nie pomyliłem - przynajmniej licząc pode mnie.
  14. Odpowiedź masz w 4 podpunkcie - Head tube diameter, czyli żeby było zgodnie ze sztuką, to powinna być taperowana sterówka amortyzatora (rura sterowa). Od biedy mogłaby być prosta, ale przy użyciu adaptera - rama ma taperowaną główkę, która jest szersza na dole.
  15. Co do blatów 32 i 36, to akurat mam obie zębatki (w układach 1x12, 10-51), ale nawet przy 32 zdarzyło się zsiadać w terenie, a na płaskim z wiatrem na 10 zębach z tyłu trochę mi brakowało siły (albo wyższej kadencji, albo różnicy o ząbek akurat w tym konkretnym momencie) przy 40 -45 km/h, także tego... Oczywiście komuś początkującemu i jeżdżącemu z niską kadencją może się wydawać, że brakuje szybszych przełożeń. W praktyce blat 36 wymusza jazdę na o oczko niższych przełożeniach - np. na 1/9 tam, gdzie przy blacie 32 jadę na 1/10 (dlatego nie założę do niego kasety 10-45, która w moim przypadku jest dopuszczalna pod blat 32).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...