Skocz do zawartości

KrissDeValnor

Mod Team
  • Liczba zawartości

    7 503
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana KrissDeValnor w dniu 21 Listopada

Użytkownicy przyznają KrissDeValnor punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Thorgal

Ostatnie wizyty

12 563 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KrissDeValnor

  1. Kebab dobra rzecz - na pewno lepsza i bardziej opłacalna od byle chińczyka (tych to już poniosła fantazja z cenami w trakcie/po pandemii).
  2. @Mandoleran Dizajn to już sobie każdy sam ocenia, choć przyznaję, że taki Ixon Space średnio by mi pasował wizualnie, nawet w MTB @Brukiew_Niepospolity Podstawy do zwracania uwagi byłyby kiepskie, gdybyś jechał z górki, a nie pod nią Z dwojga złego, to lepiej kogoś niechcący na chwilę oślepić, niż na niego wjechać w ciemności. Kilka lat temu dojechałem do lasu, i po ominięciu szlabanu usłyszałem reklamację, że oślepiam - OK, gdyby pieszy idący z psem z przeciwka jeszcze był widoczny... Podobnie po omijaniu ogrodzenia, a właściwie przejechaniu między dwoma (góra 1.5 m szerokości, pieszy z rowerzystą się nie zmieszczą, dwa rowery tym bardziej, chyba że z kierownicami 40 cm i z odpowiednim skill'em), po chwili usłyszałem uwagę, że oślepiam, ale znowu - lepsze to niż bycie batmanem (w tamtym miejscu mogłoby się to źle skończyć, bo ludzie chodzą z psami), a takich nie brakuje... Od roku używam podwójnego zestawu, tzn. mocna lampka bez odcięcia + druga z odcięciem, i staram się przełączać w razie aktualnej potrzeby, choć miesiąc temu po zjeździe ze skarpy nie wyszło, i mogłem niechcący dać po oczach kilku osobom na wąskiej części polnej, bo trzymałem kierownicę, i średnio miałem możliwość przełączania, kiedy musiałem ich omijać w trzech miejscach na krótkim dystansie. W terenie jest to bardziej problematyczne jak widać (być może z pilotem byłoby łatwiej - nawet mam jedną taką lampkę, tyle że akurat to ta z odcięciem, więc to średnio przydatne).
  3. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  4. Masa taka se @Turysta05 Drogi Turysto, widzisz, są dwa, no dobra - 3 punkty widzenia : 1. ciężkokrętek Stefan z nogą o sile niedźwiedzia, która zrywa łańcuchy jak sparciałe gumki recepturki, otóż twierdzi on, że blaty 30, 32, 34, 36 to za mało, bo przy kadencji 70 brakuje mu prędkości na zjazdach - oczywiście asfaltowych, bo od tego jest przecież MTB na semi-slick'ach 2. łikendowo - świąteczny casual, ćwierć - pro - amator płaskopolski (to m.in. ja ), używa najczęściej zakresu powiedzmy 5 -10 na kasecie (czyli do 14 zębów, przy blatach 32, 34, 36), ale w terenie schodzi do 45 i 51, a zdarza się, że i na 51 zabraknie, bo za stromo, albo błąd techniczno - taktyczny, te korzenie takie śliskie, kamienie takie luźne, buks na ściółce, i do tego wszystkiego jeszcze pod górę... 12, a tym bardziej 10 zębów używam rzadko, bo nie interesuje mnie prędkość sama w sobie, oraz nie szukam takich miejsc, żeby jeździć >40, czy >50 km/h (gdybym mieszkał w górach, to może bym dołączył do sekty Stefana ) 3. konie maratonowe lubią po starcie dać ogień w korby, i piłują najmniejsze koronki, nawet jeśli niezbyt długo, to jest im to potrzebne do życia, i zawodniczego szczęścia - w pogoni za sołtysowymi kalesonami rozpędzają się do 55 km/h na 32/10, i wtedy robi się zauważalnie trudno (info w postaci ustnego przekazu, być może okraszone materiałem dowodowym video z pierwszego sektora, ale nie od @TheJW'a )
  5. Ja już ponad 2 lata temu zarejestrowałem zniknięcie ze statystyk na segmencie za KJ, a potem nieco zaintrygowany sprawdziłem Pedalarza, i bingo @Przecietny To słowo jak każde inne - np. blachosmrodziarz A poważniej, to już się chyba z nim nieco oswoiliśmy, i czasami używamy w konwersacji w tonie zdystansowanie żartobliwym
  6. Może mało widziałem, ale B&M Ixon Space robi robotę, choć szerokość świecenia raczej przeciętna : , tyle że cena +/- 7 stów...
  7. Mam trzy karbonowe ramy, i tylko jedna jest oklejona od spodu (już taka była, kiedy kupowałem). Jak się nie jeździ non stop po strzelających spod kół kamieniach - grubym tłuczniu, to nie ma się co obsrywać, ale dolną rurę można dla spokojności okleić (są też osłony z tworzywa), przynajmniej od spodu (choć przy dużej szerokości profilu może wtedy wyłapać strzała z boku - jak u mnie na pierwszej jeździe). Jeśli nie rzucasz i nie opierasz roweru byle gdzie i jak popadnie, albo nie wciskasz między inne sprzęty, to nie ma się co stresować, choć niby przezorny zawsze ubezpieczony. Większe ryzyko jest związane z kontaktem klamek i manetek z górną rurą (nie zawsze jest ten problem, ale może się zdarzyć), kiedy wyglebisz, a nie masz sterów z blokadą skrętu - można się przy tym nawet zaplątać w rower (miałem problem ze wstaniem, bo obrócona kierownica przycisnęła mi nogę do ramy) Warto sprawdzić, czy pancerze nie trą o główkę ramy podczas skrętu - po fakcie i przetarciu lakieru, nakleiłem kawałek zwykłej taśmy (to jeszcze w ramie alu). PS @TheJW Powiedz koledze @Przecietny jaki masz nick na Stravie A propos : jak się go zmienia ?
  8. Ja się zdziwiłem ze 2 lata temu, kiedy po zimie i wpierniczaniu nerkowców na miski zrobiło się + 3 -4 kg... Ogólnie mam problem ze słodyczami, ale od nich nie tyję Plus jest taki, że jak dobrze nawrzucam w dni poprzedzające jazdę, to czasem np. na czczo, albo po jednym bananie jadę 2 -4 g., i kolejny raz jem nawet po 8 g., i żyję bez większego bólu (nie wypijając podczas jazdy więcej niż 500 -700 ml wody - wysiłkowo jest to rodzaj mocniejszej rekreacji). Oczywiście nikomu tego nie polecam
  9. Myślicie, że karbonowy MTB na AXS, z dożywotnią gwarancją na ramę (dla pierwszego właściciela) jest dobrą okazją za 8 k ? Ja myślę, że niezłą, ale oczywiście mogę się mylić (@michalr75 spokojnie, nie kupię ) : https://szybkierowery.pl/produkt/mmr-rakish-00-carbon-sram-gx-axs/ (geometria może niezbyt współczesna)
  10. Gdybyś był niższy (co by było gdyby , choć XL jest podobno do 190 cm, ale geometrycznie to raczej mały model) i nie chciał baranka, to budżetowo z zapasem, i technicznie na granicy jest Polygon Path F4 - korba 48, więc nieco zwiększasz obroty, i będzie trochę szybciej Może coś w stylu Cube Nulane, albo Nuroad (korba 50-34, a mniejszej zębatki przecież nikt nie karze używać ) ?
  11. Panowie, uważajcie na te uprzejmości względem siebie, już wystarczy. Chyba, że chcecie za to zostać nagrodzeni, wtedy kontynuujcie @marvelo Ciebie też to dotyczy, bo próbujesz dolać oliwy do ognia.
  12. A jesteś gotowy na szosę ? Jeździłeś chociaż chwilę, i wiesz że się w miarę bez problemu na niej odnajdziesz (kierownica typu baranek i bardziej pochylona pozycja) ? Nawet MTB na asfalcie w tym przedziale prędkości to spokojna jazda. Jaki masz styl jazdy ? Na jakich przełożeniach jeździsz ? To były pytania dodatkowe A może grawel byłby bardziej uniwersalny (zakładając, że z asfaltu też czasem zjeżdżasz) ? Dokładasz do 7 k, i masz +/- 9 kg karbon z dożywotnią gwarancją na ramę : https://szybkierowery.pl/produkt/mmr-x-tour-50-carbon-gravel/
  13. https://www.focus.pl/artykul/opona-zleen-racerunner-radical Opona ma bardzo niski profil, oraz większą powierzchnię styku z podłożem, nawet przy zwiększeniu ciśnienia. Jednocześnie mniej pracuje na boki, czyli żegnamy podwijanie w zakrętach. Przynajmniej takie są zapowiedzi w tej chwili (premiera się opóźnia). Wątpliwości budzi stosunkowo miękka mieszanka, która teoretycznie stoi w sprzeczności z deklarowanymi mniejszymi oporami toczenia. Na plus niższa masa. Na minus wyższa cena. Niestety obręcz będzie bardziej narażona na uszkodzenia/zarysowania - przy wyższym profilu opona część "atakujących" kamieni i korzeni wyłapie, a przy niższym niekoniecznie...
  14. Tak na szybko, bo idę spać i nawet wszystkiego nie widziałem : https://www.cyclingabout.com/new-32-mtb-gravel-bikes-32-inch-wheels/ - jest i grawel z bezkolizyjnym Lefty'm (nie ma podkowy), jest i enduro mullet PS tu jest fajne porównanie rozmiarów kół i np. zdolności pokonywania przeszkód (im większe koło, tym bardziej "wypłaszcza" przeszkody) : https://www.cyclingabout.com/29-vs-32-wheels-whats-the-fastest-wheel-size-science/
  15. https://www.cda.pl/video/18275822b7/vfilm Widziałem już nieco treści na tym kanale (na YT), ale tego się nie spodziewałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...