Skocz do zawartości

KSikorski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 750
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KSikorski w dniu 9 Marca 2023

Użytkownicy przyznają KSikorski punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Kielno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika KSikorski

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

835

Reputacja

  1. Wspomaganie jest tylko do 25km/h, zatem w terenie typu "30% miasto/50%lasy" obowiązują podobne zasady doboru roweru...
  2. Jeśli to cargo, to zwracam honor! Prawdopodobnie najkorzystniej wyjdzie załadowanie jak największego balona na obręcz i niskiego ciśnienia.
  3. Proszę bardzo, policzyłem to za Ciebie: https://drive.google.com/file/d/14lrr_h5cfW3DnRZnMw2fP9pO7ismZ6HP/view?usp=drivesdk
  4. Sprzedać tę przyczepkę i kupić taką z amortyzacją. Wszystkie konstrukcje podlegają szeregowi weryfikacji i końcowej walidacji. Robi się testy związane z nadmiarowymi obciążeniami i rzadko występującymi scenariuszami. Są na to odpowiednie normy i doświadczenie z nich wynikające. Rzeźbę doraźną można sobie uprawiać na mało odpowiedzialnych projektach, gdzie najgorszym scenariuszem jest zgubienie sakwy, ale eksperymentowanie na własnych dzieciach i ryzykowanie ich obrażeniami - nie mieści mi się to w granicach rozsądku. Dedykowane rozwiązania są łatwo dostępne i niewiele droższe od tego co już masz. Gdyby nie były dostępne to jeszcze bym zrozumiał... policzyć kluczowe węzły na ścinanie i zginanie, zbudować dwa egzemplarze, rozwalić jeden statycznie i jeden dynamicznie by zweryfikować obliczenia, trzeci zbudować na gotowo.
  5. Sprzedam rower Scott Purgatory sprzed około 20 lat. Rower został odbudowany na nowych częściach, a następnie był używany przez 3 miesiące, podczas gdy mój "główny" rower przechodził przebudowę. Rozmiar 19", co przekłada się na współczesne "S". Mam 175cm wzrostu i uważam że to górny limit tej ramy. Koło 26", hamulce szczękowe, napęd 1x11. Masa roweru gotowego do jazdy (z koszykami na bidony, pedałami) 11,4 kg. Zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/5KDigVrWpX5L7uMx8 Geometria zmierzona "garażowo": Stack 515 Reach 425 TTH 565 CS 425 WB 1050 ST 475 STA 73,5 HTA 71 Części używane to oczywiście aluminiowa rama Scott Purgatory Biaxial, stery maszynowe FSA Orbit X oraz widelec Amprebic z stali Cro-Mo. Używane są też rogi marki Accent, chwyty Pro Race Lock-on oraz korba Shimano Deore FC-M540. (długość ramion 170mm, ramiona Hollowtech I) Części nowe: - sztyca Accent SP-408 - kierownica Accent profi 640mm - mostek Accent Forest 90mm - siodełko Romet - koła na obręczach Rodi Skorpion, nierdzewnych szprychach 2,0mm CN Spoke, aluminiowych nyplach DT Swiss. Piasta tył Novatec F162SB-135 (4 łożyska maszynowe), piasta przód Novatec A141SB (2 łożyska maszynowe). - opony Michelin Wild Race`R reinforced 26x2,25, założone bezdętkowo, na mleku. - suport octalink BB-ES300 113mm - zębatka n-w deckas 38T. - kaseta 11 rzędowa Shimano Deore CS-M5100 11-51 T - przerzutka Shimano Deore RD-M5100 SGS - manetka Shimano Deore SL-M5100-R - klamki hamulcowe Avid FR-5 - zaciski hamulcowe Accent Lite-XC z klockami Force on-off - pancerze i linka przerzutkowa Jagwire Lex-SL - pancerze i linki hamulcowe Clark`s pre lube carbon Cena 2000zł. Możliwy odbiór osobisty w Trójmieście i okolicach. Wysyłka możliwa po wpłacie zaliczki w wysokości dwukrotnych kosztów wysyłki.
  6. Zacznij się martwić jak już pękniesz tę ramę. Zamiana używanej na używaną to kiepski interes.
  7. Poprzeglądaj katalogi firm oferujących półprodukty do spawania ram. Columbus i tym podobne.
  8. Jeśli to ten rower: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-cross-country/x-caliber/x-caliber-8/p/35069/ To możesz go przerobić na 2x12. Kaseta do napędu 1x12 ma stopniowanie 10–12–14–16–18–21–24–28–33–39–45–51T. Kaseta do napędu 2x12 ma stopniowanie 10–12–14–16–18–21–24–28–32–36–40–45T. Zatem ciaśniej zaczyna się robić od 9 biegu. Pierwszych osiem biegów jest stopniowanych identycznie. Moim zdaniem nie ma sensu w to iść. 2x12 względem 1x12 daje większą rozpiętość, ale nie daje istotnie ciaśniejszego stopniowania. Musisz dokładnie zidentyfikować która "dziura" Cię męczy i wtedy można byłoby się konkretnie zastanowić co z tym zrobić. Największy sens ma zwiększenie mocy, by uciągnąć to twardsze przełożenie 😉
  9. Nowa rura podsiodłowa, zwiększony kąt rury podsiodłowej, nowe górne rurki tylnego trójkąta. Koszt około 600zł za prace spawalnicze + 400zł za nowy lakier. Wykonawca w Lublinie: https://www.facebook.com/Selfmadefreeride
  10. W tej cenie i do takiego zastosowania to może być sensowniejszy wybór: https://rower.com.pl/rower-elektryczny-r-raymon-hardray-e-1-0-2437764 W rzeczywistości (wbrew zdjęciom) ma kompletną grupę napędu tektro ed8.
  11. Subiektywnie: W jednym rowerze mam 26x2,25 z stalowym widelcem. W drugim 700x40c z paragonem gold. Na małych nierównościach typu odłupania warstwy ścieralnej asfaltu, nierówo ułożone płyty chodnika etc pracują porównywalnie. Gdy nierówności stają się większe to różnica w jakości jazdy staje się przepastna.
  12. Występuje chyba w komplecie z nakrętką.
  13. Nr 8 to ta grubsza, nr 7 to ta cieńsza. Nr 11 jest przyklejona, Nr 2 zatrzaśnięta na nakrętce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...