Skocz do zawartości

KSikorski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KSikorski w dniu 9 Marca

Użytkownicy przyznają KSikorski punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Kielno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika KSikorski

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

611

Reputacja

  1. Di2 ma osobną baterię, ale w wersji 1x12 jest tylko do e-bików. Chcąc zachować 1x12 masz tylko opcję sram axs.
  2. Te artykuły mówią o zgłoszeniu patentowym shimano na montaż przerzutki bez haka. Zalinkowany produkt z wheels mfg to po prostu rezygnacja z łącznika w starych przerzutkach shimano sprzed ery 1x12, o ile ktoś będzie chciał je pakować do nowych ram z hakiem UDH. Jedno nie ma nic wspólnego z drugim.
  3. Jeśli rower ma hak przerzutki to lepszym wyborem będzie napinacz CT-S500. Niemniej w tym rowerze na 90% masz mimośrodowy suport i to tak powinno być realizowane napięcie łańcucha. Napinacz jest zbędny. Jeśli suport się luzuje to należy poszukać źródła problemu i naprawić zamiast maskować to napinaczem...
  4. To chyba nie kwestia wagi, ale manualnego dospawywania wstawki do ramy wcześniej spawanej robotem. Ma sens jednostkowo, nie ma sensu seryjnie. Koniec dygresji.
  5. Marin dsx FS (skok z przodu 60mm). To jest jedna z najlżejszych ram aluminiowych na rynku... więc na ich miejscu też bym nic z tym nie robił póki reklamacje nie przekroczą 1% populacji.
  6. Miałem koła na trypach 30 i leaderach. Dwa lata upalania na singlach i zero problemów. Obręcze były po 75zł a szprychy po 1zł 😄
  7. Ja tam nie znam się tak dobrze, ale wszystkie JB jakie widziałem urwane pękały przy nyplu, a nie na gięciu. Niemniej mam małą próbę.
  8. Koło na szprychach prostych ma szansę być mniej sztywne niż na giętych (niższe kołnierze piasty)... ale wygląda zaiście 😄
  9. Cześć, Ujeżdżam sobie taki sprzęt jako dojazdówkę do pracy i holownik przyczepy. Poskładałem to jako eksperyment na bazie roweru steppenwolf transterra za grosze z olx. Eksperyment się powiódł, więc teraz szukam dla niego docelowej ramy. Aktualna jest nieco za krótka i ma za płaski kąt podsiodłowy - wymaga używania monstrualnego mostka 120mm, a siodełko finalnie musiałem wbić do przodu po za zakres regulacji. Szukam zatem ramy, która: - Ma geometrię z kątem podsiodłowym co najmniej 74 stopnie i kątem główki mniejszym niż 71 stopni. - Przyjmie koła 700x40C z pełnymi błotnikami - Będzie w miarę kompatybilna z amortyzatorem o skoku 65mm (axle to crown 477mm). - Zmieści się w nią szosowa korba z pojedynczą zębatką 38t. - Ma otwarte lub poziome haki (konieczna kompatybilność z piastą alfine). - Zacisk hamulcowy montowany w standardzie IS lub PM. - Chętnie sztyca 27,2mm. Na razie rokująco wygląda mi GT Agressor... 29er ATB z skokiem amortyzatora 75-80mm. Po zastosowaniu krótszego amortyzatora geometria powinna być zbliżona do oczekiwań. W najbliższych dniach będę szukał po sklepach możliwości sprawdzenia kompatybilności z korbą. Może ktoś ma lepszy pomysł? Ostatecznością będzie zamówienie customa.
  10. Nie liczyłbym na jakąkolwiek gwarancję od firmy istniejącej od roku. Równie dobrze za 6 miesięcy mogą się zwinąć.
  11. Ile lat istnieje ta firma? To dystrybutor, importer czy producent?
  12. Kąt podsiodłowy 71,5 stopnia dyskwalifikuje ten sprzęt z użytku w którym się czasem podjeżdża. Co do reszty się nie wypowiem, bo się nie znam na bafangu.
  13. Nie podałeś geometrii. Nie ma nic na temat warunków gwarancyjnych. Na zdjęciu jest rower w innej specyfikacji niż w opisie (na zdjęciu jest RS ZEB, a nie RST Titan, podobnie koła DT swiss vs quanta). Nie ma nic na temat napędu (niby piszesz o deore 6100, ale na zdjęciu na pewno nie ma kasety deore 6100, przerzutka wygląda raczej na srama), opon (mieszanka, oplot), W każdym razie mało informacji, zdjęcie przedstawia inny rower niż opis, kot w worku, nie warty wydawania pieniędzy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...