Skocz do zawartości

RowerowyMaciej

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    221
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika RowerowyMaciej

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

25

Reputacja

  1. Pytam, bo akurat w tym zakresie brak mi doświadczenia Uprzejmie proszę o pomoc w pozostałych kwestiach:)
  2. Hej, napęd w moim Fuji Jari 2.3 2019 przedstawia się następująco: Korba: Samox AF-37 44/28T 172,5mm Kaseta: Shimano HG200, 12-36T Suport: FSA sealed-BSA thread Przednia przerzutka: Shimano Sora Tylna przerzutka: Shimano Alivio Klamkomanetki: Shimano Sora STI, 9-speed I powoli się kończy - łańcuch coraz dłuższy, zęby coraz ostrzejsze. Teflon/tworzywo w przedniej przerzutce luźne. Zbliża się czas wymiany. Generalnie odpowiada mi ten napęd i kultura pracy. Kasetę zmieniłbym na CS-HG400 11-36T, czasem brakuje tego jednego zęba na zjazdach. Przerzutki kupię nowe. Problem mam z korbą: producent nie zaleca większejniż 44T, pytałem. Nie udało mi się znaleźć takiej: 44/28T w Europie. Zdaje się, że to dziwny standard. Wizualnie marzy mi się polerowana korba. Da się w ogóle taką kupić? Najlepiej nową... Czy jesteście w stanie bez rozbierania określić jakie to mocowanie korby?
  3. Piszesz o 1? Działa bez zarzutów, ale jeśli się kończy to wolę prędzej niż później być gotowym do wymiany. Nie lepiej od razu wymienić korbę? Dzięki
  4. Hej, proszę o ocenę - napęd 1: szacowany przebieg 1300-1500 km rocznie, 6 lat. Dziękuję Napęd 2: szacowany przebieg 1300-1500 km rocznie, 3 lata. Pozdrower!
  5. Hej, mam Fuji Jari 2.3 z 2019 roku, parę tysięcy kilometrów już za nami i bez najmniejszych problemów. Ma bardzo dobry i odporny lakier i jak kupowałem to wtedy Fuji jako jedyne spośród innych jakie wybierałem dawał rok gwarancji na lakier, co dla mnie przesądziło. Czy tak jest nadal nie wiem. Przy 182 cm wzrostu mam rozmiar 56 cm i pasuje idealnie. 1.1, do którego linkujesz ma osprzęt o 2 czy 3 klasy wyżej od mojego. Ja sercem za Fuji;)
  6. Hej, zdarza mi się serwisować ekstremalnie zasyfione smarem rowery, tak że osadzony w różnych zakamarkach ma kilka mm grubości i zostaje skrobanie. Chemia na myjni samochodowej: piana aktywna i ta do felg oraz sama woda, dużo wody pod ciśnieniem sobie z tym nie radzą. Różne odtłuszczacze czy benzyna ze szmatką i skrobanie dopiero pomagają pozbyć się wszystkiego. Zastanawiam się czy jest jakiś środek, może piana aktywna, która poradzi sobie z takimi zabrudzeniami po jednej czy kilku aplikacjach i jednocześnie nie zniszczy gum czy lakieru… Czy to raczej scifi? pozdrower
  7. Hej, generalnie nie jeżdżę po zmroku, a jak już to po DDR. Dla PROX Aero F III już przyszedł czas na emeryturę. Szukam czegoś o podobnych gabarytach i mocy, ale mocowanej na zacisk, nie na gumkę. EOS520/Kingseven L3-1000 wydaje się być podobnych rozmiarów i lepszych parametrach, brać? Patrzałem też na PROX Rigel, ale jest trochę większa…
  8. Decathlon oferuje: https://www.decathlon.pl/p/napoj-izotoniczny-w-proszku-iso-o-neutralnym-smaku-650-g/_/R-p-304230?mc=8518584&utm_campaign=productpage&utm_medium=share&utm_source=mobileapp Może przetestuję.
  9. Hej, pozwólcie, że odświeżę temat. Przez lata używałem Isostar w tabletkach, bo było to najwygodniejsze na wyprawach. Woda ze sklepu, tabletka do bidonu i gotowe. Chciałbym jednak coś maksymalnie neutralnego: bez smaku, zapachu i cukru. Polecicie coś? pozdrower!
  10. Hej! Piasta: Shimano DH-3D32-NT Obręcz: DT Swiss 545d RTE0XXDPS32S021135 Kalkulacja 1: https://kstoerz.com/freespoke/?link=1&rim=555&hub=527&n=32&xL=3&xR=3 Kalkulacja 2: z DT Swiss załączona. Różnica między lewą, a prawą stroną wynosi 0.7mm. Kupić na obie 290mm czy 290mm na lewą i 291mm na prawą stronę jak sugeruje DT Swiss? Pozdrower!
  11. Czy jeśli zastosuję obręcz o 1-2mm szerszą lub węższą to będzie to miało realny wpływ na jazdę? Dziękuję
  12. Zdaje się, że łączenie pinami wygląda tak: https://www.bikeforums.net/22732917-post14.html Nie widzę śladów zgrzewania.
  13. To jest ta obręczy tyle, że czarna: https://www.trekbikes.com/us/en_US/equipment/cycling-components/bike-rims-accessories/bike-rims/bontrager-connection-700c-32-hole-disc-rim/p/41212/?colorCode=greylight Łączenie: pinned. Nie wygląda na pękniętą, górne krawędzie są przesunięte.
  14. Dziękuję, macie rację. Dobrego dnia!
  15. Miejsce łączenia się rozjechało. Chyba więc nie ma innej drogi niż wymiana… Na chwilę zanim przyjedzie obręcz można na tym po względnym naciągnięciu lekko dojeżdżać do pracy 3 km po DDR?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...