Skocz do zawartości

RowerowyMaciej

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika RowerowyMaciej

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

24

Reputacja

  1. Jest mnóstwo filmów na YT gdzie różni spece testują zabezpieczenia. Każde da się przeciąć pytanie czym i jak długo to potrwa. Osobiście używam Abus Bordo 5700 i taką dezycję podjąłem po obejrzeniu prób zniszczenia. Łatwo się transportuje. Mam też jakiegoś u locka ale siłą rzeczy jest krótszy, wiec do lampy na przykład nie przyczepię. Natomiast nie zostawiam roweru na dłużej niż 15 minut bez opieki raz na dwa miesiące i staram się dbać by kamera monitoringu miała szanse zarejestrować rzezimieszka. Jeśli rower zostawiasz w stałym miejscu to może solidny łańcuch można zostawić stacjonarnie coby nie targać w te i wewte. Robiłem tak z u lockiem.
  2. York w koszyku;) Albo jakieś Bordo - łatwiejsze w transporcie: https://www.centrumrowerowe.pl/akcesoria/zabezpieczenia-rowerowe/skladane/?sort=2
  3. Rama posłuży długie lata, reszta to eksploatacja. Od Ciebie zależy czy kolejne opony będą po 30 zł czy 150 zł. Natomiast w kwestii napędu ten rower ma sens w swojej obecnej postaci. Inwestycje będą nieopłacalne. Masz serwis na miejscu, korzystaj. Przy 100 km planowanych miesięcznie kupowanie czegokolwiek droższego nie ma sensu. Rower jest oznaczony jako końcówka serii. Ja bym brał póki jest. Następca pewnie będzie droższy.
  4. Ew coś od Lazaro. Brałbym Riverside: przymierzysz, serwis i gwarancja Deca
  5. Hej! Przy Twojej wadze poza kwestią czy rower ją przyjmie kluczowe są hamulce. W Treku są tarczowe hydrauliczne. Jeśli chodzi o pozycje to jeden się nie meczy siedząc jak przed TV, a inny będąc pochylonym. Masz jakieś odniesienie kiedy jest Ci wygodnie? Proponuje wynająć podobny rower z Deca i sprawdzić jak Ci się jeździ.
  6. To wszystko zależy, ale jeśli nie masz pojęcia o rowerach i nie chcesz robić tego sam to zaprowadź rower do serwisu. Podstawowy przegląd to 100 zł. Jeśli rower był wcześniej dobrze utrzymywany i przechowywany w suchych warunkach to jest szansa na powodzenie niewielkim kosztem. Wszystko należałoby rozebrać, wyczyścić i nasmarować. Linki, pancerze, dętki, opony pewnie do wymiany. Licz min. 200 zł w serwisie. Wstaw zdjęcia napędu, w tym zębatek. Zakręć korbą i posłuchaj czy nic nie stuka. pozdrower
  7. Hej! A jakiej zmiany oczekujesz? Jeśli uważasz, że będziesz jeździć szybciej to niekoniecznie, obejrzyj poniższe wideo. Problem jest też z budżetem: gravel za 4000 nie będzie znacząco lepiej wyposażony niż rower, który masz obecnie. Zyskasz natomiast dolny chwyt, hamulce tarczowe i sztywny widelec. Najlepiej byłoby wypożyczyć gravela z Decathlonu i samemu się przekonać. pozdrower
  8. Do sakw Crosso możesz kupić bagażnik od nich albo o inny o rurkach o średnicy 10 mm jeśli kłopot w obecnych to zbyt duża średnica.
  9. Hej! Jaką średnicę mają rurki w tych bagażnikach?
  10. Dziękuje za Wasze odpowiedzi! Nie lubię majsterkować, ale czasem nie bardzo jest inne wyjście, a tu dodatkowo argument finansowy występuje. Gotowe rozwiązanie to ok 1000 zł. Ręczna zabawa poniżej 400 z uchwytami, które wskazaliście i profilem. Jeszcze raz dziękuje!
  11. Po męsku, konkretnie i na temat: https://www.damianparol.com/czemu-tyje-na-ujemnym-bilansie-kalorycznym/ Waga kuchenna, liczenie kalorii np z YAZIO po ustaleniu zapotrzebowania i… uszanowanie zasady, że bez ujemnego bilansu redukcji nie będzie Zwiększamy bilans spalając kalorie. Dbamy też o właściwe proporcje makro. BTW: Średnie frytki plus McWrap z restauracji pod złotymi łukami i 1000 kcal wprowadzone do organizmu… Domowa wersja blisko dwa razy mniej. Pozdrower!
  12. To skoro już stanęło na Marinie zdaje się, że te błotniki będą pasować (o ile planujesz montować): https://www.sks-germany.com/produkte/edge-al/ Szerokości!
  13. Hej, serce (i hamulce) za Marinem, rozsądek za Elopsem. Marin, do którego linkujesz ma rok modelowy 23: jest już dostępny? Marin zdaje się mieć lakier bardziej odporny na zarysowania, a już na pewno podatny na polerowanie, matowego nie wypolerujesz. Niemniej jak wspomniałeś: Marin jest goły i owszem można wszystko dokupić, ale to zawsze jest mniejsza lub większa zabawa. Dodatkowo Elops ma prądnice i oświetlenie z niej zasilane co zaczynam doceniać po latach świecenia na bateriach. Chociaż i tak brałbym Marina:)
  14. Hej! Szukam sposobu na przewożenie dwóch rowerów wewnątrz kombi. Gotowe rozwiązanie lub niewielkie druciarstwo - może ktoś coś przerabiał? Rozwiązanie od Saris jest trochę kosztowne, ale może znacie jakieś inne rozwiązanie? https://allegro.pl/oferta/saris-traps-bagaznik-uchwyt-widelca-na-1-rower-10673377952 https://allegro.pl/oferta/saris-traps-triple-track-bagaznik-uchwyt-listwa-10673407931 I chińska podróba: https://allegro.pl/oferta/1x-uchwyt-widelca-rowerowego-4x-sruba-11253365737 pozdrower
  15. A no: Pletscher mocowanie do rury podsiodłowej ma zbyt szerokie i o nie ocieram pedałując. Doszedłem do wniosku, że może być i na stałe jeśli będzie mało inwazyjny. Ostatecznie Tubus Fly ujdzie, ale może uda się znaleźć coś bez platformy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...