Skocz do zawartości

Sewer

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Sewer

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Od roku
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Torba Ortlieba będzie chyba niestety za duża na te bagażniki, może lepszym rozwiązaniem będzie po prostu mniejszy worek? https://www.rowertour.com/p/49309/worek-turystyczny-ortlieb-dry-bag-pd350-czerwony#rozmiar-13l Jest dużo mniejszy natomiast na moje potrzeby może wystarczy..
  2. Cześć, poszukuje tylnego bagażnika i torby do Muirwoods'a rozmiar XL, koła 29''. Dokładnie zależałoby mi na jak najprostszej konstrukcji bagażnika, do tego torbie którą będę mógł na nim zamontować a graty wkładać od góry(zwijana torba też w ostateczności ujdzie) Myślałem o zestawie torba Ortlieb 24L + https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/części-rowerowe/akcesoria-do-rowerów/bagażniki-rowerowe/bontrager-backrack-deluxe-mik/p/27228/ co o tym myślicie? Do przeznaczenia na zestaw mam około 500zł, z góry dzięki za porady
  3. Dokładnie ważne by spełniał swoje zadanie bo kilka tysięcy kilometrów rocznie jeszcze nie robię :) Chciałbym po prostu cieszyć się z jazdy.Fajną opcją wydaje się ten contend ar 3 plus zmiana opon ale tak czy inaczej z dostępnością rowerów jest tragedia.
  4. Stosunek ceny do osprzętu na pewno jest gorszy ale Aspre 2 ma mocno sportową geometrię.Niestety w przypadku graveli trzeba chyba przełknąć kwestie cen, tak naprawdę w każdym z tych które podałem podobają mi się pewne aspekty ale sam nie wiem który będzie najlepszym wyborem.Może ktoś z forumowiczów ma jakieś doświadczenia z innymi w tej klasie albo z ww
  5. Cześć, wiem że tego typu tematów jest dużo ale niestety nadal mam mętlik w głowie dlatego będę wdzięczny za pomoc Może zacznę od początku, już jakiś czas temu wymarzyłem sobie kupno gravela ale raz że budżetowo i jeśli chodzi o dostępność wiadomo, było/jest kiepsko i finalnie zdecydowałem się na zakup Marina Muirwoods'a, jest to naprawdę fajny ,,plastyczny'' rower bo pozwala na dużo modyfikacji ale nadal czuje że to nie jest to.Przede wszystkim zamiast prostej kierownicy chciałbym baranka - o dziwo bardzo rzadko trzymam normalnie ręce na kierownicy, jest mi wtedy po prostu niewygodnie.Mój budżet to maksymalnie 6 tysięcy zł i wiem że za te pieniądze nie będzie cudów których nie oczekuje, chciałbym jako amator cieszyć się z jazdy - to wystarczy Z ,,technicznych'' kwestii myślę że jeżdżę w 60 % po lesie/szutrach reszta asfalt, nie chciałbym żeby pozycja na rowerze była bardzo sportowa raczej pośrednia nie musi być to Four Corners Dużą uwagę zwracam na ramę, geometrię, gwarancje - w tej cenie nie oczekuje oczywiście wysokich grup sprzętowych shimano.Mam 186-187 i ok.93kg wagi.Z rowerów które wpadły mi w oko to Cannondale Topstone 3, Specialized Diverage Base E5, NS RAG+ 2, Triban GRVL52.Z góry dzięki za odpowiedzi
  6. Sewer

    [upgrade] Marin Muirwoods 2021

    Świetny Z kierownicy jesteś zadowolony?
  7. Sewer

    [upgrade] Marin Muirwoods 2021

    Dzięki wszystkim za pomoc Kierownicę odkręciłem troszkę do góry, tzn do przodu i jest już trochę lepiej.W każdym razie na razie zmienię tylko opony prawdopodobnie na Conti Race King 29x2.2.Z napędem faktycznie poczekam aż się zużyje a do kiery może się przyzwyczaję
  8. Sewer

    [upgrade] Marin Muirwoods 2021

    Myślałem też nad tego typu kierownicą, może to zdałoby egzamin i miałbym troszkę mniej pochyloną pozycję?
  9. Sewer

    [upgrade] Marin Muirwoods 2021

    A kierownica, jaką byście polecili? Wydaje mi się że firmowa Marina jest sporo za szeroka...
  10. Cześć wszystkim.To mój pierwszy post, mam nadzieję że nie ostatni i zadomowię na dłużej Jestem nowym posiadaczem Marina Muirwoods, po przeprowadzce miałem przerwę w regularnej jeździe ale cały czas poszukiwałem coś odpowiedniego dla siebie.Byłem nastawiony na Gravela natomiast doszedłem do wniosku że Marin będzie dla mnie w tym momencie najodpowiedniejszy ale liczyłem się z tym że będę chciał go w niedalekiej przyszłości poddać upgrade'owi.Nie mam dużej wiedzy rowerowej ale dużo zapału do nauki dlatego zwracam się o pomoc Chciałbym rower dostosować do jazdy w terenie, 50-60% czasu nadal będzie użytkowany w mieście natomiast fajnie byłoby komfortowo wyjechać poza miasto, do lasu, na mniej lub bardziej utwardzone ścieżki.Lubię prostotę dlatego w głowie mam poniższy upgrade: Tak jak już wcześniej wspomniałem nie mam dużej wiedzy na temat części ale chętnie zasięgnę wszelkich opinii czy ta koncepcja spełni moje oczekiwania a jeśli tak to informacje jakie części będą mi potrzebne i jak się do tego zabrać Nie znalazłem specyfikacji ale opony to prawdopodobnie Conti Race King a korba to XCR - tyle można wyczytać co do reszty jestem zielony. BTW. Mój wzrost to 186 i posiadam rozmiar XL, chciałbym pozycję sportową ale wydaje mi się że w obecnym ustawieniu mam za bardzo leżącą pozycje.Wydaje mi się że siodełko jest ustawione na odpowiedniej wysokości ale kierownica jest za nisko - będą potrzebne podkładki do sterów czy wystarczy kierownica/ustawienie kierownicy jak na zdjęciu powyżej? Wybaczcie za banalne pytania ale jestem kompletnym laikiem, za każdą wskazówkę będę wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...