Skocz do zawartości

kamfan

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 321
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana kamfan w dniu 26 Stycznia 2015

Użytkownicy przyznają kamfan punkty reputacji!

Reputacja

337 Doskonała

O kamfan

  • Tytuł
    Master

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa...

Ostatnie wizyty

4 274 wyświetleń profilu
  1. Heja, a ja mam taką prośbę Ja i kolega wygraliśmy gadżety ze Żelaznego Szlaku Rowerowego, ale są do odbioru wyłącznie osobiście w Urzędzie Miasta. Byłby ktoś tak miły i byłby w stanie te odebrać te gadżety w naszym imieniu. Pokryjemy koszty wysyłki + dorzucimy coś na dobre piwo
  2. Przecież w dolnych goleniach nie masz w ogóle ciśnienia, jak się ma trochę wprawy to można je serwisować w ogóle bez spuszczania powietrza z komory. Rozumiem, że z amorem nie ma problemu? Ciśnienie z niego nie ucieka? Nie musiałeś go często dopompowywać? Ja bym obstawiał, że powietrze ucieka z komory do dolnej goleni.
  3. To akurat racja, że Trek, Specialized mają najlepszą obsługę posprzedażową i wyjątkowo w tej sytuacji "król rowerów" ma rację, ale dużo zależy od konkretnego sprzedawcy. Jak nie jest autoryzowanym dealerem marki to ma ona marginalny wpływ na jakość obsługi klienta. Te problemy to jest raczej wina miejsca sprzedaży, nie wiązałbym tego z jakąkolwiek marką.
  4. Nowy, fabrycznie zapakowany. Kompletny zestaw + faktura. 2 letnia gwarancja producenta od 12 lipca 2021. Nowa wersja z 2021 (z poprawionymi przyciskami). Cena 1149 zł.
  5. W tej cenie zostałbym przy Sigmie, bo można kupić taniej, ale na pewno nic mniej awaryjnego nie znajdziesz. Serwis też mają spoko, bo jak licznik nawali to wysyłają nowy.
  6. Jak ja ten licznik kupowałem w 2016 to za 16.16 STS CAD płaciłem chyba koło 150-170 zł. Jak wyżej ja nie byłem zadowolony z tego licznika (po jeździe w deszczu odsyłałem go na gwarancji do Sigmy), lepiej żebyś kupił starszą wersję 16.12 jest dużo bardziej trwała, ma lepsze podświetlenie i identyczne funkcje jak 16.16 - https://www.akcesoria-rower.pl/sigma-licznik-bezprzewodowy-16-funkcyjny-z-kadencja-bc-1612-sts-cadence-p-424.html Zresztą czujniki w tej starszej wersji też są lepsze, trochę bardziej masywne, ale nie łamią się od byle nacisku. W Sigmie 16.16 czujnik prędkości musiałem kleić
  7. LOL, "trochę" te tanie liczniki podrożały. Bardzo fajna była Sigma 16.12 (dużo lepsza od nowszej 16.16 - problemy z przyciskami i wodoszczelnością). Miałem oba i ta starsza Sigma 16.12 przeżyje nie jeden współczesny licznik, imo ostatnia seria Sigmy z bardzo dobrą trwałością.
  8. A jak Ci wystarczy i nie potrzebujesz rejestracji trasy GPS to można kupić Tylko wtedy kupiłbym jakąś Sigmę za 100-150 zł, a nie 250 zł, bo wtedy lepiej trochę dołożyć do czegoś lepszego
  9. No, ale potrzebujesz wyłącznie czujnika kadencji, bo prędkość masz z GPSa. Ja bym dopłacił, bo to jest współczesny licznik w kompaktowej formie. Komunikuje się z czujnikami/pulsometrem przez BLE, czyli połączysz praktycznie z każdym czujnikiem na rynku. Ta Sigma ma tylko STS, więc w przypadku uszkodzenia jesteś ograniczony wyłącznie do czujników/pulsometrów Sigmy, które są 2,3x droższe niż np. Magene.
  10. W tej cenie wziąłbym Bryona 15 Neo - https://www.zico-bike.pl/liczniki-i-komputery-gps/licznik-rowerowy-gps-bryton-rider-15-neo Niestety Sigma skończyła się już jakiś czas temu, lepiej wziąć licznik z GPSem i ładowaną baterią.
  11. Przeczytaj dokładnie co kolega napisał... Pisał, że dodatkowo ma być doliczana opłata celna jeżeli platforma już pobrała VAT, a to nie jest prawda. Żadnych dodatkowych opłat poza VAT na platformie nie będzie do wartości 150 euro. Powyżej 150 euro jest tak jak obecnie tylko, że działania Urzędu Celnego wykonuje Poczta Polska, ale w kosztach jest co do grosza identycznie jak przed 1 lipca. IMO bardzo uczciwe rozwiązanie przy tym jak się rozrósł handel detaliczny z Chinami. Nie ubije drobnego importu, PP nie straci na umowach z Chinach, a budżet zarobi.
  12. To źle czytałeś, to naliczanie podatku przez platformy internetowe jest właśnie po to, żeby nie było dodatkowych opłat celnych za obsługę paczki, a w konsekwencji, żeby nie dobić handlu drobnicą, bo narodowi operatorzy pocztowi zarabiają krocie na umowach z Chinami.
  13. W Elite Fly, Jet i innych z tym ustnikiem, ma możliwość jego rozebrania na części pierwsze w 3 sekundy (tyle trwa zdjęcie tej silikonowej nakładki), masz wtedy dostęp do każdego zakamarka. Jak go składam następnego dnia (15 sek.) to mam pewność, że jest czysty i w 100% suchy. Dlatego tak jak mówiłem na początku, naprawdę bardzo dobry bidon, ustnik uproszczony do maksimum a szczelny i komfortowy w używaniu. EOT A to następny plus, bo najlepszy bidon to nowy bidon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...