Skocz do zawartości

Franc

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    wAw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Franc

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Jak w temacie: kto (najlepiej) w wAw może zrobić serwis /wymianę uszczelniaczy w klamce Tektro HD E745?
  2. Udało się kupić 4 Raidony. Zobaczymy jak sobie poradzą Ale temat dalej pozostaje otwarty - będę potrzebował więcej amortyzatorów
  3. Nie upieram się na DNM, może być cokolwiek 165x3coś, wielokrotność 4szt, nufki, z fakturą w cenie zbliżonej do 100~150$/szt. DNM podałem jako przykład bo działają chyba lepiej niż Suntour Radion.
  4. Fajnie, ale nie są tak jak napisałem na początku 165x3coś tylko 210x55 i 230x60 Druga sprawa - ten zbiornik z boku, strasznie wystaje i nie wejdzie mi wahacze.
  5. Musi być nówka sztuka nie śmigana, dla ułatwieni - wielokrotność 4szt, z fakturą itd. Brombosz: wszelkie te wymienione dampery, są dużo droższe nić zakładany budżet, wynoszący mniej niż 500pln/szt.
  6. A kojarzysz inne dampery powietrzne w tym przedziale cenowym, które nie są kupą? Poza Suntour Radion, którego na dzień dobry warto rozebrać i złożyć jeszcze raz, żeby działało - ćwiczyłem na rowerze Dzieciaka? Bo używane do tej pory DNM nie musiałem rozbierać, żeby działało, więc nie jest z nimi dramatycznie.... chyba... Nie chcę przez Aliexpress
  7. Gdzie w Polsce ewentualnie w Europie można kupić dampery powietrzne DNM AOY36RC lub AO-8RC albo AO-38AR - ogólnie 165x3coś z blokadą skoku na amortyzatorze? Najlepiej dystrybutor..... Poszukuję jakiegoś niedrogiego dampera powietrznego.
  8. Kto może przeserwisować mi w wAw Alfine 11Di2? Ostatecznie udzieliłby osobistego wsparcia przy serwisie? Niektóre biegi przeskakują albo nie wchodzą
  9. Inforobert: 2 zestawy Tektro Auriga eTwin+ HD-E745 - 4tłoczkowe hydrauliczne - przednia oś pod prawą klamką, tylna oś - pod lewą, tarcze 203x2.2 na wszystkich 4 kołach. Dodatkowo całkiem sprawnie działa hamowanie elektryczne silnikami (styczniki w klamkach odpalają też hamowanie prądem) - był moment, ze miałem zdjęte tylne zaciski, to mimo wszystko, na zjazdach, bez obciążenia potrafiło przyblokować tylne koła. Awaryjne zaciśnięcie przednich hamulców, przy 40km/h, bez obciążenia, powoduj rycie dziobem w ziemie - podnosi tył. Roballinho: dla mnie wszystko co jest napędzane siłą ludzkich mięśni przy pomocy jakiejś formy pedałów /korb jest rowerem, mój Thys222, velomobile jak Quest, Cabbike, Aventybike czy streamlinery pokroju ALTAÏR6, Varna, Velox, Soup Dragon oraz najszybszy Aerovelo. Dopuszczam wspomaganie elektryczne. Maleństwo bez obciążenia można poruszyć z miejsca siłą mięśni i rozpędzić, gdzieś do 20~25km/h tylko na dłuższą metę silniki za bardzo denerwują. Będę musiał kiedyś zrobić test, wyłączyć wspomaganie i przeprogramować by był tylko "elektryczny freewheeling" (coś w rodzaju wirtualnego wolnego koła, gdzie prąd tylko rekompensuje opory silnika - ~kilka W). Normalnie ma ustawione 3 (4) tryby pracy sterownika - pełzanie na manetce z Vmaks 6km (wsteczny), jazda na wspomaganiu do 25km/h z ograniczoną mocą, jazda na wspomaganiu bez kagańca mocy i prędkości do użycia poza drogami publicznymi. Teraz tak myślę, że fajniej mogło by być 3 (4) tryby - jazda na pedałach z wirtualnym wolnym kołem, jazda na wspomaganiu do 25km/h z ograniczoną mocą w tym do 6km/h pełzanie na manetce (cofanie na manetce z 6km/h), jazda na wspomaganiu bez kagańca. Problem jest wtedy, że sterownik inaczej reaguje na ustawienie "Vmax" - natychmiastowa odcinka prądu, a inaczej na "maksymalna prędkość bez pedałowania" - tu chwilowo przekracza a potem regulator myśli co zrobić i zmniejsza prąd do uzyskania zadanej wartości czyli na manetce mógłby chwilowo przekroczyć prędkość a potem by zwalniał co jest niewskazane przy trybie "pełzania".
  10. Roballinho: Why? Zgodnie z definicją, rower to pojazd jedno lub wielośladowy, o szerokości mniejszej niż 90cm, napędzany siłą mięśni osoby jadącej, dopuszcza się silnik o mocy ciągłej nie większej niż 250W przy 48V, działające jako wspomaganie do prędkości 25km/h a potem odłączane. Spełnia wszystko: ma 89.6cm szerokości, wieloślad jest zgodny z definicją, moc ciągła silników nie przekracza 250W przy 48V i działają jako wspomaganie czyli bez manetki.
  11. Mięśniowy napęd na 2 przednie koła, silniki w 2 tylnych Inaczej nie da się "bezpiecznie" utrzymać 450kg na rowerowych kołach. Teoretycznie mogłoby być 500kg dmc, ale trzeba by mieć pewność, dobrego rozłożenia ładunku a to jest nierealne.
  12. Chudzinki - oczywiście - sterownik ma ustawioną siłę hamowania elektrycznego (prądem) + opcja utrzymywania zadanej prędkości maks przy zjeździe (nie ustawiona, na niziny nie ma takiej potrzeby), teoretycznie mogę podłączyć nawet manetkę sterującą siłą hamowania ale to jest ekstrawagancja, której użyszkodnik by nie ogarnął
  13. Pierwszy prototyp już od dawna jeździ, 2 kolejne prototypy są na etapie strojenia napędu, 1 produkcyjny w budowie i to do niego potrzeba manetki. Zdjęcia - niet, czekają na publiczną prezentację. W prototypach nie było problemu manetek, bo są DI2 (małe przyciski kompatybilne z obrotową manetką gazu), bo chcieliśmy zrobić automatyczną zmianę biegów oraz zasilanie przerzutki z akumulatorów trakcyjnych - nie wyszło, nikt nie potrafi wytłumaczyć jak działa eShift.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...