Skocz do zawartości

thomasz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    947
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana thomasz w dniu 25 Lipca 2017

Użytkownicy przyznają thomasz punkty reputacji!

Reputacja

846 Doskonała

4 obserwujących

O thomasz

  • Tytuł
    Stały bywalec

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://blackcatwheels.ch/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Skąd
    PL (Bielawa) -> CH (Vevey)

Ostatnie wizyty

1 603 wyświetleń profilu
  1. a tak przy okazji, masz jakiś kontakt do admina lub użytkowników tego forum? Rejestracja leży i nie wysyła linku do założenia konta... byłbym wdzięczny, dzięki
  2. Pi Rope robi, ale tam jest system szprycha - piasta. Szprychy berdowe można zrobić na dowolnych piastach i obręczach. Duży też plus że wypuścili czarne szprychy oprócz białych
  3. O to bym się nie martwił, choć wiem że to trochę wydaje się wbrew logice. Patrząc jak zachowywały się podczas budowy koła to prędzej piasta zacznie "latać" przy zwykłych szprychach niż przy tych sznurkach. Czas pokaże, ale powinno być dobrze.
  4. Dość nowy temat, więc pomyśałem że może was zaciekawić: https://www.blackcatwheels.pl/2019/12/polimerowe-szprychy-berd-jak-to-jest-z.html miłej lektury :)
  5. Colle Delle Finestre coś wspaniałego na szosę i gravel. Więcej zdjęć na blogu.
  6. ze szprychami 1.8 i 24/28 będą ok na twoją wagę. W tej cenie nic lepszego nie znajdziesz - bardzo dobra okazja Opona 25mm jest jak najbardziej OK pod te obręcze Obręcze nie są matowe. Są świecące lecz nie do przesady. Wyglądają bardzo OK
  7. z Twoich podlinkowanych kół, fulcrumy dla twojej wagi bedą zbyt delikatne. Przód ma tylko 16 szprych, tył 21. Szukaj kół 24/28 lub nawet 28/32. Obręcze DT Swiss nie należą do zbyt sztywnych, tak więc w przypadku 24/28 brałbym koła na grubszych szprychach typu CX-Sprint lub D-light. Obręcze Kinlin są najsztywniejsze z alu jakie znam, dużo sztywniejsze niż DT. XR-31T ma stożek 31mm i waży 480-490g natomiast XR-26T ma 26mm i wagę 450-460g. Możesz rozważyć przód na 26T i tył 31T aby zaoszczędzić na wadze. Przy większej ilości szprych możesz brać piasty DT, natomiast unikaj tych piast przy il
  8. ja w coticu i ritcheyu psikałem tym: https://autochemia.pl/product-pol-5141-Valvoline-TECTYL-ML-550-srodek-antykorozyjny-1L.html i jestem zadowolony. Żadnej rudej, środek trzyma się fajnie jak wosk
  9. dzięki! furka i okolice zawsze fajne! Co do klocków, w obręczach alu to już nie pamiętam kiedy wymieniałem. W standardowych karbonach z powierzchnią basaltową wymieniam co ok 7tyś km a w karbonach z grafenem (powierzchnia hamująca z teksturą) raz na ok 3tyś. Ogólnie staram się nie hamować
  10. tak, to był skok na przełęcz A tak na serio, było cholernie zimno. Słońce to tylko pozory...
  11. Krótka relacja z jednodniowego wypadu z szymonbike po szwajcarskich Alpach już na blogu. Dużo zdjęć, mało tekstu, czyli tak jak lubię! Zapraszam i pozdrawiam
  12. Jedno z wielu popełnione przez szymonbike. Wpis na blogu już wkrótce. To z wyprawy na Furkę/Grimsel i Susten. Było ciężko ale klawo
  13. Alpenbrevet 2018 https://www.blackcatwheels.ch/2018/10/fight-for-life-alpenbrevet-2018.html Zapraszam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...