Skocz do zawartości

Mihau_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 970
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

610 Doskonała

O Mihau_

  • Tytuł
    Master

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. endurance to rodzaj geometrii roweru szosowego (więc nie "wygląda jak szosówka" tylko nią jest), który oznacza troszkę bardziej wyprostowaną pozycję gravel to typ roweru i ta nazwa nijak nie ma związku z pozycją jaką masz na rowerze bardziej wyprostowana pozycja nie zawsze oznacza większy komfort (u mnie np. wcale tak nie jest) triban to nie gravel, szosa z możliwością montażu trochę szerszych opon, coś jak wspomniany wyżej contend ar czy cube attain, generalnie triban opórcz ceny sprzed pandemii (bo poszła w górę) niewiele ma zalet, lepiej wybrać coś od "normalnych" producen
  2. Jak wyjeżdżasz rano "żywienie" z poprzedniego dnia ma ogromne znaczenie, także dobry obiad + kolacja. Rano lekkie śniadanie, choćby owsianka a poźniej już sobie jedz te banany czy batony. Jakieś chińczyki albo inne domowe obiadki na tak krótkich trasach nie mają żadnego sensu bo nic się z tego nie wchłonie a żołądek obciąży.
  3. proszę, bardzo fajny sprzęt https://www.specialized.com/pl/pl/s-works-diverge/p/175282?color=290920-175282
  4. ale rower nie ma "wyglądać" tylko mieć konkretne cechy poparte wymiarami, kątami itd. Zrobili w anyroad ogromny sloping więc dla laika sprawia wrażenie sprzętu gdzie pozycja jest bardzo wyprostowana (już pomijając, że wyprostowana pozycja nie zawsze oznacza wygodną) a w praktyce na takim tribanie będziesz miał prawie identyczną FC to trochę taki frankenstein, "dziwna" geometria, rower stworzony raczej do bikepackingu, duża masa roweru. Jeśli nie jesteś fetyszystą stalowych ram to nie warto tego brać pod uwagę - a jeśli jesteś to też nie warto bo żaden to inżynieryjny cud
  5. Nie za bardzo widzę sens szukania akurat anyroad'a. Niczym ciekawym się ten rower nie wyróżnia
  6. Przy tym wzroście/przekroku raczej szukaj czegoś z poziomą 57-58 (czyli tribanowe XL). Typowa 56 miałaby sens jeśli zależałoby ci na sportowej pozycji a jest odwrotnie. Bierz pod uwagę, że różnice pomiędzy rozmiarami ramy to także wysokość główki ramy (więc automatycznie wysokość, na której masz kierownicę) i dla takiego tribana różnica w wysokości ramy (stack) jest o wiele większa niż pomiędzy długością rury
  7. a skąd my mamy wiedzieć jakiej długości ośki potrzebujesz do swojej, indywidualnej rzeźby
  8. no to jeśli to twoje widzimisię to szukaj 175 bo w praktyce jeśli nie masz 190 wzrostu to 172,5 będzie tylko na plus
  9. załóż klamki tak żeby były tworzyły z górną częścią kiery równą linię a później ustaw kierownicę równolegle do podłoża najlepsza pozycja wyjściowa bo to co najlepsze dla ciebie poznasz metodą prób i błędów albo fittingiem
  10. Bo z takim rodzajem hamulców + twojej masie nie jesteś w stanie go zatrzymać
  11. Kup sobie conti contact speed w wersji zwijanej i będzie dobrze. I musisz się pogodzić z faktem, że dobra szosowa opona kosztuje te 150 zł i tego nie przeskoczysz. Żeby były niskie opory toczenia i dobra przyczepnosc musisz miec dobrą mieszankę a to kosztuje
  12. na fittingu ci wyszło, że masz mieć 175 i nic innego nie wchodzi w grę?
  13. Mihau_

    [2021] Canyon Grizl gravel

    Bo roweru nigdy nie opłaca się składać kiedy wszystko musisz kupić (tym bardziej jeśli ma być nowe)
  14. na olx jest kilka https://www.olx.pl/oferty/q-korba-rs500/?search[order]=filter_float_price%3Aasc
  15. wchodzisz na stravę, szukasz segmentu w okolicy jaka cię interesuje i sprawdzasz trasy ludzi, którzy nim przejechali
×
×
  • Dodaj nową pozycję...