Skocz do zawartości

Mihau_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 857
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

334 Doskonała

O Mihau_

  • Tytuł
    Master

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mihau_

    [Cena] Cannondale caad4

    Wystarczy dać gravel w tytule
  2. Mihau_

    [Cena] Cannondale caad4

    Mniej więcej od tego poziomu się w ogóle coś z klamkomanetkami zaczyna😎
  3. Mihau_

    [Cena] Cannondale caad4

    No to tysiaka powinieneś wziąć. W tym kraju to stary gruz, chcesz więcej spróbuj na ebay
  4. Mihau_

    [Cena] Cannondale caad4

    Jak dostaniesz tysiaka to powinieneś się cieszyć. No ale dochodzi kwestia stanu i rozmiaru
  5. Jak będziesz pedały prosto wkręcał to trwałe
  6. 28 na każdą szosową obręcz założysz Opony to szeroki temat, jedne szybkie inne bardziej odporne, powiedzmy, że za 150/sztuka i w górę wszystko jest już bardzo dobre Internet ma taką cechę, że znajdziesz w nim potwierdzenie każdej tezy jaką tylko postawisz. Chcesz złe opinie o krossie? Proszę bardzo. Chcesz wypowiedz, że golf w dieslu to sportowe auto? Bez problemu. Rower to prosta konstrukcja i większość komponentów stosują wszyscy producenci. "Kross" to w sumie tylko rama i to klepana zapewne w fabryce gianta albo meridy. A rama w tanim rowerze to po prostu kilka zespawanych ze sobą
  7. klucza do nakrętki korby (można ogarnąć bez ale jeśli nie masz doświadczenia w mechanice to kup, kilka złotych kosztuje) i klucza do suportu ht2 oprócz tego imbus 5 i ewentualnie coś do kręcenia nasadką do suportu (ale to już zależy jaki klucz kupisz)
  8. To idź do serwisu niech ci wstawią tulejkę z gwintem i temat załatwiony za kilkadziesiąt złotych
  9. Mechaniczne hamulce na małych tarczach 140, które hamują tak samo jak pierwsze z brzegu szczęki i opony za 45 złotych do wyrzucenia już na starcie bo ani nie trzymają się drogi ani nie są szczególnie odporne na przebicia a do tego zużywają się w zastraszającym tempie. Dodaj do tego od razu owijkę bo oryginalna to jakiś śmiech, równie dobrze mogli kierownicę taśmą izolacyjną owinąć. Zostaje też kwestia napędu 52-36 i 12-28 nie każdy uciągnie, dla mnie np. na okołokrakowskie warunki za twardo Ale też niższa grupa. Opony i owijka tak samo do śmietnika. W obydwu przypadkach S
  10. obejrzyj sobie jakiś film na yt o zmianie przełożeń przecież nie wystaje tylko jest schowane za ramieniem korby, tak ma być
  11. W łożysku występuje tarcie więc łożysko się zużywa. Syf raczej dostał się do połączenia suportu i ramy. Jeśli nie masz zamiaru tego robić samemu to serwis i nie traćmy czasu suportu nie rozkręcasz tylko wykręcasz z ramy jak śrubę (pomijając kierunek gwintu)
  12. Pytasz czy rower za 4k jest lepszy od tego za 2k? Tak, jest, pod każdym względem
  13. suport ma uszczelnione, maszynowe łożyska, tego się nie smaruje. Wykręcić suport, wyczyścić gwinty, skręcić z małą ilością smaru. Jeśli nie pomoże to wymienić suport Dla pewności sprawdź czy wszystkie śruby w korbie są dokręcone (te trzymające blaty)
  14. Już chyba na poprzedniej stronie wspomniałem o TCR. Generalnie świetny sprzęt za dobrą kasę, tym bardziej z tym fabrycznym pomiarem. Wymienisz koła na coś co nie waży 2kg i będzie elegancko @chrismel już dawno pisałem, że się wszyscy posikają jak zobaczą ceny na 2022. Na szczęście patrząc na rower wiszący na ścianie i zestawiając go z moimi trzepackimi potrzebami okazuje się, że przez najbliższe 3-4 sezony będą mnie interesowały wyłącznie ceny chińskich, karbonowych kół😂 Tym bardziej, że szykuje mi się "wydatek" kilkadziesiąt razy większy niż zakup roweru
  15. Każde buty z możliwością zamontowania bloków spd Bloki kompatybilne z systemem shimano, podstawowe to sh51
×
×
  • Dodaj nową pozycję...