Skocz do zawartości

Mihau_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 918
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

345 Doskonała

O Mihau_

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kup łańcuch w normalnym sklepie. Masa jest teraz podróbek ściąganych z ali a co do tego opakowania mam spore wątpliwości, nie tak powinno wyglądać. Do tego jeszcze ta spinka możesz wziąć też np https://www.centrumrowerowe.pl/lancuch-shimano-ultegra-cn-6701-pd9374/
  2. Triban też ma 58 poziomej Tak naprawdę przy 185 jesteś na granicy rozmiarów, małymi korektami mostka dopasujesz się do większości "standardowo oznaczonych" 56-58
  3. Technicznie triban nie ma podjazdu do sensy, grupa dwa poziomy niżej i waga jakieś 2kg wyższa. No ale zrobisz jak chcesz *w obecnej konfiguracji na bank będzie za długi więc czeka cię pewna wymiana mostka, może też kierownicy na węższą
  4. W sumie jaki chcesz. No ale jeśli to jakieś ostrzejsze mtb to raczej coś "mocnego" a nie te najtańsze, powyginane druciaki gdzie bidon ledwo sie trzyma. Kiedyś miałem sks topcage i mega mocno trzymały
  5. Żeby kupić gravela z lepszą grupą niż ten triban potrzebujesz na dzień dzisiejszy jakieś 7k (o ile jeszcze coś jest) a najlepiej więcej
  6. Jak nie masz zamiaru wjeżdżać jakoś ambitnie w teren to pomyśl o tribanie rc520 (ewentualnie budżetowo rc500) z decathlona, w miarę dobry stosunek jakość/cena, opony 35 z lekkim bieżnikiem się zmieszczą
  7. On się JESZCZE nie pojawił a zaprezentowany był w październiku Dostępnego. Zacząłbym od tego czy masz jakieś konkretne wymagania, czy masz zamiar robić jakiś upgrade (co zwykle tanie nie jest), jaki ma być charakter roweru - wolisz typowego wycieczkowca czy będziesz próbował jeździć po singlach, gravele są różne
  8. Zacząłeś szukać ze złej strony. Nie wiem jak aspre mógł przykuć twoją uwagę skoro fizycznie nie występuje na rynku😎 Z tej trójki zdecydowanie najlepszy jednak jest to rower widmo, istnieje tylko w katalogu. W poprzednim i obecnym sezonie rowerów nie szuka się na zasadzie "wybieram w katalogu co chcę i rozglądam się za najlepszą ofertą" tylko "patrzę co da się w ogóle kupić i porównuje ze swoimi potrzebami"
  9. Pewnie suportu i korby. Korbę masz na klin a to już delikatnie mówiąc martwy standard.
  10. Jeśli chce się jeździć po lesie to nie da się wyeliminować drgań Różnice pomiędzy rozmiarami ram to nie tylko długość ale i wysokość (często różnice w wysokości są większe niż długości), mniejszą ramę bierze się zwykle żeby uzyskać bardziej agresywną/sportową/pochyloną pozycję Poszukaj sobie jakiegoś roweru typu cross
  11. Osobiście 300km przy takiej kwocie raczej by mi się nie chciało jechać. No ale to ja, najdalej po rower jechałem 80km i to tylko dlatego, że był 30% tańszy niż średnia. Trasa karpacz-kraków to wg google 375km w jedną stronę czyli dobre 200 na paliwo, autostrada 40,20 w jedną stronę (często jeżdżę;P), do tego trzeba coś zjeść bo to trasa na kawał dnia i tym sposobem przewalasz na "odbiór osobisty" kwotę za jaką kupisz łańcuch+kasetę, komplet opon z wysokiej półki albo spory % pary używanych kół. Aluminiowy rower to nie prom kosmiczny. Zarówno jeśli chodzi o skomplikowanie konstrukcji jak i
  12. To możesz o niej nie pisać bo nie ma najmniejszego znaczenia w kontekście rozmiaru ram szosowych i gravelowych
  13. Dwie stówki w dół kiedy rower wisi już pewnie kilka tygodni to nie jest dużo. To jest sensa (a nie trek czy spec, które najszybciej schodzą, żeby szukać roweru tej marki trzeba mieć świadomość, że taka w ogóle istnieje, jeśli ktoś nie siedzi w temacie to nie ma o niej pojęcia), jest na szczękach (a zewsząd klienci są bombardowani hasłami, że tylko tarcze są przyszłością a za rok nowych kół pod szczęki nie dadzą rady kupić😝), do tego jest to typowa szosa, klasyczna geometria i wąska opona, nie żadne ędurensy. Rower w takiej konfiguracji to nie jest obiekt pożądania na rynku wtórnym więc trzeba
  14. @Ender72 rozmiarem ramy szosowej jest jej długość pozioma, 46-48 cm to rozmiar dla kogoś kto ma 150-155 wzrostu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...