Skocz do zawartości

leejoonidas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    360
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

649 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika leejoonidas

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka

Ostatnio zdobyte

127

Reputacja

  1. Im bardziej wylajtowana opona tym cieńsze ścianki, dlatego potem mleczko zaczyna przeciekać przez ścianki. Ten problem również występuje w oponach innych firm, do takich opon lepiej kupić najbardziej parszywe mleczko TREZADO które zasycha wewnątrz opony i tym samym uszczelnia wszystkie dziury. Firma Trezado ma w ofercie dwa rodzaje mleczka, do opon typu lite i do opon o grubszych ściankach.
  2. O pracy przerzutki NX jest dużo informacji jak również o SX, ogólnie ludzie narzekają że z biegiem czasu pojawiają się luzy na sworzniach pantografu i przez to spada precyzja działania. SX potrafi się złamać po skoku na rowerze, obejma manetki w SX jest z tworzywa i czasami pęka.
  3. Ja zastosowałem zamiennik kupiony w sklepie z uszczelkami.
  4. W tej kwocie masz spore wymagania ale to nie znaczy że nie ma takiego roweru, owszem można taki rower zrobić jeśli potrafisz go poskładać sam od podstaw. W kwestii wagi roweru wszystkie stalowe ramy i widelce odpadają bo są cięższe niż aluminiowe i karbonowe. Do wagi roweru nie przywiązywałbym aż takiej wagi gdyż o prędkościach rozwijanych przez kolarza decyduje w pierwszej kolejności opór powietrza potem opór toczenia a dopiero być może na trzecim miejscu waga roweru a być może nawet na czwartym, bo na trzecie miejsce wsadziłbym czynniki eksploatacyjne roweru i braki w technice jazdy, czyli opory tarcia łańcucha, źle zestopniowany napęd, brudny napęd, lub nieprawidłowa kadencja.
  5. Uszczelka na tłoku w komorze powietrznej do wymiany. Miałem kiedyś wersję 27,5" tego amora i niestety zapadanie się o kilka centymetrów po czasie te amory mają chyba zakodowane przez producenta. Po wymianie uszczelki a nawet dołożenie drugiej obok i jej delikatne zeszlifowanie o kilka dziesiątych milimetra tak aby tworzyła ciasny docisk do głównej uszczelki rozwiąże problem.
  6. Średnica 32/25mm Grubość 3,5mm Zaznaczam że uszczelka nie jest o przekroju okrągłym.
  7. To żeś teraz zabłysną z tym jednym palcem do obsługi manetki Shimano, można jednym palcem można też dwoma, jak kto woli.
  8. Czyli musi być tego sporo w obiegu, ktoś sprowadził tego tysiące sztuk i rzucił na rynek, ci bardziej ogarnięci zorientowali się że mają do czynienia z podrobionym towarem i dokonują zwrotu a inni testują nieświadomie lub świadomie tak jak ja.
  9. Gdzie kupiłeś ten łańcuch? Bo ja swój zakupiłem na Allegro u sprzedawcy 24BikePL za 89,90 pln-ów. Stwierdziłem że nie będę zwracał tego łańcucha tylko przetestuję go pod względem wytrzymałości i kultury pracy. Z pierwszego jestem zadowolony z drugiego niestety nie.
  10. Jak weźmiesz pod szkło powiększające oba łańcuchy to zauważysz że w podróbce wszystkie nacięcia i profile są inne względem oryginału.
  11. Jeżdżę obecnie na podróbce KMC X10, profile blaszek są mniej wyraźne niż w innych KMC które mam. Ogólnie jakość przerzucania biegów jest gorsza ale wytrzymałość póki co jest bardzo dobra, prawdopodobnie już 2 tysiące kilometrów kręci się ten łańcuch w mojej kolarzówce terenowej, mógłbym zrobić zdjęcie tego łańcucha ale nie chcę wzbudzać niezdrowej sensacji gdyż łańcuch jest mocno oblepiony smarem na bazie teflonu, z pomiarów wydłużenia łańcucha wynika że jeszcze jest daleko do granicznej wartości wyciągnięcia.
  12. Pod sakwiarsto to bardzo dobry będzie stalowy Marin Muirwoods rocznik 2022, widelca karbonowego nie ma ale za to ma dużo otworów montażowych pod koszyki bagażniki przód tył, jak i pod pełne błotniki. Wywalasz fabryczne opony a w ich miejsce wstawiasz inne szersze i masz rower do tyrania w trudnym terenie o właściwościach Hardtail-a typu Trail. Podpytaj o ten rower chłopaków z działu o stalowych rowerach gdyż ktoś tam ma jeden egzemplarz w użytkowaniu. No i ta cena która jest bardzo zachęcająca.
  13. Dzisiaj produkowane opony trochę jednak różnią sie od standardów sprzed 7-8 lat. Dodatkowo powszechne jest użytkowanie bez dętek na ciśnieniu grubo poniżej 2 bar Możesz Zenek wyjaśnić tę różnicę w standardach opon sprzed 7-8 lat w stosunku do obecnie produkowanych? Z tą powszechnością użytkowania opon bez dętek to już bardzo pojechałeś do przodu. Kiedy mówię znajomym lub obcym mi osobom że jeżdżę na oponach bez dętek i w dodatku na ciśnieniu poniżej 2 bar to mam wrażenie że jakoś dziwnie na mnie patrzą, po chwili pada pytanie czy aby te 2 bar ciśnienia to nie jest za mało? Jeszcze coś na temat dawania podkładek pod nyple gdy obręcz nie jest oczkowana. Prawie dziewięćdziesiąt kilka procent obręczy nieoczkowanych w nowych rowerach nie ma podkładek pod nyplami, nawet w systemowych kołach to się zdarza. No i co się dzieje? Nic się nie dzieje, koła jeżdżą. Najszybciej obręcze zabija źle zrobiony naciąg, co z tego że koło równo się kręci skoro każda szprycha ma inną wartość naciągu. guma 2,2.na obręczy 22mm nie ma stabilnego podparcia bocznego i przy ostrzejszym zakręcie moze się zsunąć z obręczy. Obręcze pod systemy bezdętkowe obecnie mają taki profil wewnątrz że aby zdjąć oponę bez powietrza z obręczy to trzeba czasami najpierw oponę przydepnąć butem i oburącz chwycić obręcz i szarpnąć do siebie aby opona zlazała z profilu obręczy. Przyznam Zenek że wiedzę na tym forum to masz największą ze wszystkich jak i też czasu masz sporo aby to wszystko napisać, ale czasami potrafisz odlecieć z tymi swoimi wywodami od panującej rzeczywistości w świecie rowerowym.
  14. Jeżeli to ma być obręcz o tej samej szerokości wewnątrz to mogłaby być obręcz ALEXRIMS MD23 29"x32 ale niestety nie jest asymetryczna, z asymetrycznych mogłaby być RYDE Trace Trail 29'' 622x25 o wewnętrznej szerokości 25mm. Obie są dostępne na Allegro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...