Skocz do zawartości

leejoonidas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    201
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

61 Dobra

O leejoonidas

  • Tytuł
    Maniak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Typowy objaw gdy zbyt często lub ciągle używa się sprzęgła w przerzutce, dodatkowo efekt wycinania kółek jest potęgowany gdy sprzęgło jest zbyt mocno, zbyt twardo ustawione.
  2. No tak, duże kamienie są jakimś rozwiązaniem o ile są takie w pobliżu dostępne, a te kołki to pewnie są już na miejscu przygotowane i czekają na Twój przyjazd i są tak ciężkie i tak ostre że albo przygniotą odciągi albo wbite w beton utrzymają cały namiot w pionie. Gwoździe można ze sobą na wszelki wypadek zabrać co jest dobrym rozwiązaniem ale zawsze jest to dodatkowy szpej który będziesz musiał zabierać ze sobą. Ale jak to mówią nie ma idealnych rozwiązań, jedni wożą gwoździe i ciężki namiot z rowerami w środku a inni lekki i poręczny namiot bez gwoździ z rowerami na zewnątrz.
  3. Od ponad trzydziestu lat spędzam wyjazdy pod namiotem, w tym czasie wiele konstrukcji namiotów przerobiłem włącznie z tymi droższymi od MSR-a i tanimi od Alpinusa, Fiord Nansen, Decathlon i innymi. Sypiałem pod namiotem w różnych częściach świata, w różnych klimatach, w klimacie monsunowym gdy godzinami leje deszcz, godzina przerwy od deszczu i znów kilka godzin ulewy, w rejonie silnych i porywistych wiatrów jakie są na Islandii, a nawet kilka razy w jednym z największy miast świata w centrum Tokio w parku Ueno. Jak dla mnie każdy namiot powyżej dwóch kilogramów wagi to ciężki kloc, ale
  4. W Twoim rowerze są stery pół zintegrowane ZS44/ZS44. Te które zaproponowałem powyżej będą pasować na 100%.
  5. Skoro piszesz że masz stery ZS44 to te poniżej są w świetnej cenie i są na łożyskach maszynowych.
  6. A ja myślałem że to tylko mi się wydawało że TAYA to takie dziadostwo. Łańcuch TAYA 11speed o legendarnej wytrzymałości według zapewnień sprzedawcy i producenta skończył się po 1900 kilometrach.
  7. Drogi ten zamiennik, na Allegro dostaniesz zamiennik za dużo mniejsze pieniądze.
  8. Do elektryka żony zakładam X10-93 srebrno-czarny który pracuje na napędzie 1x10 i tak jak pisałem wyżej łańcuch wytrzymuje około 1800 kilometrów.
  9. Może wypowiedzieć nie będzie do końca o łańcuchach pod napęd 10 speed ale ten komentarz może dać do myślenia. Kiedyś skusiłem się na łańcuch KMC e11, jako że łańcuch do elektryków ponoć miał być wytrzymalszy to liczyłem że wytrzyma więcej kilometrów niż zwykły KMC x11, cena była kilkadziesiąt złotych wyższa od zwykłego łańcucha ale i tak zależy ona od ilości ogniw. Niestety ale jakoś tej dużo większej wytrzymałości wprost proporcjonalnie do ceny zakupu nie zauważyłem, co ciekawe że zwykły Shimano HG701 który był tańszy wytrzymał podobną ilość kilometrów co KMC e11. W elektryku u żony zakł
  10. Szukasz namiotu który pomieści w środku rowery? Taki namiot będzie ważył sporo kilogramów. Spójrz na stronę https://www.naturehike.com/collections/tents?page=2. Może tam coś znajdziesz, choć na szukanie namiotu w środku lipca jest trochę za późno, na Allegro też sprzedają namioty od Naturehike-a.
  11. Podkładka jest chyba konieczna. Problem powinien zniknąć.
  12. Działa dobrze, a po kilku ostrych hamowaniach gdy tarcza i klocki rozgrzeją się hamuje jeszcze lepiej. W moim wyprawowym trailu mam zestaw klamki ZEE z zaciskami czterotłoczkowymi mt420 i tarczami RT54, klocki są żywiczne D01S.
  13. Zdemontuj siodło ze sztycą i wlej przez rurę podsiodłową naftę do mufy suportowej, lub przez otwór w mufie suportowej do którego przykręca się ślizg od linek przerzutek. Tak zalaną mufę zostaw na kilkanaście godzin i po tym czasie próbuj odkręcać.
  14. Czyścisz wylinkę? Przecież ta zaschnięta powłoka lateksu dodatkowo uszczelnia oponę, każde zerwanie tej powłoki powoduje otwarcie porów w oponie które zostały zaklejone. Zrywanie tej tak zwanej wylinki ma sens gdy powstały wielkie zaschnięte gluty, ale i tak warto tylko zerwać gluta niż rozwulkanizować całą oponę, jak dla mnie jest to kompletnie niepotrzebna robota szczególnie gdy robi się to w oponach typu lite skin gdzie boczne ścianki są bardzo cienkie i potrafią się pocić mleczkiem miesiącami po takim zabiegu za nim znów się wszystko uszczelni, dodatkowo mogą występować szybsze spadki ciśn
×
×
  • Dodaj nową pozycję...