Skocz do zawartości

leejoonidas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

5 572 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika leejoonidas

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

578

Reputacja

  1. Też szukałem podobnych okularów w związku ze złośliwym problemem w jednym oku i wybrałem okulary lodowcowe, pełny fotochrom kat. 0-4 lub bez fotochromu, lub z kat. 2-4. Julbo Shield Reactiv z odpinanymi skrzydełkami z boku, ramka jest ze szczelinami wentylacyjnymi. Sprawdzone w warunkach zimowych i przy silnych wiatrach, najlepsze okulary jakie do tej pory miałem. Fotochrom kat. 4 pozwala patrzeć prosto w słońce. Duża literka M przy nazwie modelu oznacza wersję węższą przeznaczoną dla kobiet.
  2. No jasne że potrzebuje.
  3. Przerzutka SHIMANO Cues RD-U4000 zadziała z kasetą 11-46.
  4. Ja bym to nazwał brakiem twojej wiedzy na temat pewnych zjawisk fizycznych które mogą występować lub też nie muszą. Tak jak już kolega powyżej napisał szukasz problemów tam gdzie ich nie ma.
  5. Skoro wiesz jak to zrobić i roboczogodzina u Ciebie nic nie kosztuje, wiesz jakie to są zapadki w razie uszkodzenia którejś, mimo że Shimano stosuje ich kilka rodzajów, wiesz gdzie je można dostać, masz klucz za trzy dychy i czas jak każdy dobry serwis, to zaoferuj się koledze że to zrobisz dla niego, bo jak widać dla gościa jest to prawie robota zegarmistrzowska a ty przecież miałeś do czynienia kiedyś z zegarkami, czyli z bębenkiem też sobie poradzisz. Życzę powodzenia w działaniu.
  6. Jak boli kolano to siodło za nisko, jak bolą plecy w dolnej części to siodło za wysoko. Czasami wystarczy trzy milimetry podnieść i problem znika.
  7. Sprzedawca może tak twierdzić bo jest pewnie tylko sprzedawcą a nie serwisantem, kieruje się numerem produktu a nie tym czy mocowanie bębenka jest takie samo, czy długość całkowita bębenka jest taka sama, kulki w łożysku są takie same, oś ta sama. Kupuj ten bębenek i zamontuj, 100% będzie pasował. Jedyny problem jaki może wystąpić to taki że nie założysz na niego kaset szosowych oprócz tych które wcześniej już wymieniłem. Kiedyś tu na forum już był podobny temat do twojego i gość bez problemu zamontował ten bębenek na piastę FH-RS470. Tutaj jest dowód.https://www.forumrowerowe.org/topic/259887-bębenek-wymienialność-bębenków-shimano/
  8. Jak można polecać komuś rozebranie bębenka skoro jeszcze przed chwilą gość pytał jak się go zdejmuje?
  9. Jeszcze jest Giant Liv Avail AR, również powinien być w roz. XS.
  10. Idziesz do marketu budowlanego kupujesz kamienie szlifierskie z trzpieniem takie jak na zdjęciu, montujesz do wiertarki i szlifujesz ten klucz wewnątrz aż wejdzie na oś suportu.
  11. Jeśli założysz wspomnianą przez Ciebie kasetę Slx M7000 to tylko ją przykręcasz i to wszystko, o podkładce możesz zapomnieć. Oś piasty odkręcasz od strony tarczy kluczami chyba 17 albo 15, oś wyciągasz od strony bębenka. Trzeba wydłubać uszczelkę kurzową z bębenka, wyjąć kulki i już widać gniazdo na imbus, bębenek odkręcasz w lewo.
  12. Skoro żeś taki mądry i doświadczony w tych rurkach z plastiku to co będzię jak gość będzie chciał podwiesić pod siodło kilka kilo podsiodłówki o której wspominał? Gwrantujesz że coś w trasie nagle nie pęknie jak mu tyłek podskoczy z tą podsiodłówką?
  13. Ale bajki piszesz. Okrągła rurka z karboplastiku wyciągnięta z ramy na 15cm pracuje, chyba tylko w głowie tego co na tym jeździ. Jeździłem kiedyś na carboplastiku i żadnej różnicy nie czułem względem aluminium, dopiero gdy zmieniłem siodło na takie z bardziej elastyczną skorupą to poczułem że pod tyłkiem coś mi się ugina i tłumi. Sztyca z karbonu i tak źle u mnie skończyła bo pękła, nawet pewna kobieta która na tym forum czasami się pojawia pisała że szybko wyleczyła się z plastikowej sztycy gdy jej pękła pod tyłkiem. W związku z tą pękniętą sztycą prawdopodobnie kolega "spidelli" miałby już temat do działu [humor] czyli brak sztywności na forum
  14. Niestety ale to się nazywa braki w technice jazdy, baran jest bardziej wymagający niż prosta kierownica. Za kilkanaście tygodni dojdziesz do formy.
  15. Zmień opony lub przynajmniej tą z przodu na bardziej agresywną to kontrola nad rowerem zacznie być od razu odczuwalna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...