Skocz do zawartości

sztorm

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jacek
  • Skąd
    K-ce

Ostatnie wizyty

707 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika sztorm

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. DebonAir w amortyzatorach 32mm mechanicznie nic nie zmienia, nie zmieniają się proporcje objętości komór +/- jak w modelach 35mm.
  2. Można wymienić smar pm600 na dynamic seal, dodatkowo poza smarem do komory powietrznej 3ml oleju 15-30WT oraz wymienić olej w tłumiku na maxima plush 3WT. Zamontować tokeny zmieni się charakterystyka sprężyny powietrznej z liniowej na progresywną (zmniejszyć nieco ciśnienie) - będzie bardziej czuły w początkowej fazie skoku a nie będzie dobijał. W uszczelkach kurzowych zastosować smar dynamic seal. DebonAir nic nie zmienia, można sobie darować.
  3. Chodzi o to, że zwiększając skok zmieniasz geometrię roweru. Ja by na twoim miejscu pozostał przy skoku 100 a mając widelec powietrzny dostosujesz go do swojej wagi pompując do niego więcej powietrza tak aby pod twoim ciężarem uginał się ok 20-25mm. Aby zmienić skok zmienia się shaft.
  4. Oddam tą Rebę za 1200 zł i dodaje do tego nowy oryginalny zestaw serwisowy do przeglądu na 200h dedykowany do tego widelca i dodam ci do tego instrukcję wykonania takiego przeglądu w wersji polskojęzycznej według której robiłem serwisy, nic trudnego do tego potrzebujesz podstawowe narzędzia jak imbusy, klucz do kaset i nasadowy klucz 24.
  5. Mam do sprzedania Rebę A7 z 2018 roku regularnie serwisowana od jakiegoś czasu leży na półce bo zmieniłem na SIDa. skok - 100mm, rura sterowa - taperowana, (przycięta na ok 18cm) oś - 15x110 boost, Jak jesteś zainteresowany pisz na priv.
  6. To jest część występująca w każdej wersji reby niezależnie od skoku w którą uderza gumowy odbój. Za zmianę skoku odpowiadają tokeny które znajdują się (lub nie) całkiem u góry pod top cap'em.
  7. sztorm

    [SID C1/D1] serwis/olej

    Nie uważam to za błąd w poprzedniej instrukcji do SIDa C1 też podawali Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Heavy. Ja do swojego SIDa C1 leje ten olej do dolnych lagów i jest ok.
  8. Przesiadłem się z Reby A7 na SIDa C1 z podstawowym Chargerem (Sid SL Select) i różnica zauważalna - lepsze działanie w początkowej fazie ugięcia. Ale to jest poprzedni SID. A podobno ten nowy jest jeszcze lepszy.
  9. O jakich problemach mówisz? Mam SIDa SLSelect poprzednią wersję czyli C1 od dwóch lat i brak jakichkolwiek problemów. Serwisowany na bieżąco według zaleceń producenta.
  10. Raczej nie. Mam 4 rowery i w każdym był krzywy (nawet nowym) a także w tym co w zeszłym roku był prostowany. Nie raz walczyłem z przerzutką a po wyprostowaniu haka nie było problemu. Sprawdzenie haka to podstawa. Jeśli masz prosty hak, odpowiednią długość łańcucha, odpowiednie ustawienia skrajnych położeń wózka przerzutki, odpowiednią odległość górnego kółka przerzutki od największej zębaki i wiesz co robisz z resztą nie powinno być problemu.
  11. Ja bym zrobił pełny serwis taki jak zaleca producent po 200 godzinach lub po 1 roku. Tzn. wymiana uszczelnień, oleju i smarów i będziesz miał spokój przez kolejny rok.
  12. Tłumik bez manetki to RL a z manetką to RL R. Różnią się górną nakrętką wraz z pokrętłem (RL) lub elementem do montażu linki (RL R) reszta wygląda tak samo. Tak to wynika z rysunków które możesz pobrać ze strony https://trailhead.rockshox.com oczywiście po wpisaniu numeru seryjnego twojego SIDa. Z tego co widzę to zestaw do upgradu występuje raczej z całym tłumikiem wraz z manetką. Tłumik Charger 2 wraz z manetką do mojego SID-a Select SL C1 to koszt 1359,22 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...