Skocz do zawartości

CyclicBike

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralna

O CyclicBike

  • Tytuł
    Świeżak

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://m.facebook.com/cyclic.bike.9

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Oskar
  • Skąd
    Gorzów Wlkp

Ostatnie wizyty

461 wyświetleń profilu
  1. Nikt nie chciał korzystać, to nie. A ceny w tym sezonie będą tylko kosmicznie rosnąć 😆
  2. CyclicBike

    [rower] Szosa/Gravel - 3k

    Może ten Ciebie zainteresuje, do piątku obniżyłem cenę. Zapraszam.
  3. Robię małą promocję, 2450 do piątku! Zapraszam, bo oferta się nie powtórzy, nowy rowerek na oku ^^
  4. Robię mały upgrade w moim GT avalanche i wsadzam kendę SBE pro 120tpi 2.10 zamiast 60tpi 2.35, więc postanowiłem zważyć z ciekawości. Różnica jest, nie tylko zapewne samym rozmiarem. A może?
  5. Idziesz najmniejszą linią oporu chłopie XD Ja Ciebie rozumiem, chcesz zrobić taki patent jak w mechanicznej blokadzie skoku w artyzatorze, tyle że mechanicznie otwierałby zacisk xD Raczej niewykonalne. Musiałbyś zastosować szereg dźwigienek żeby zrównoważyć siłę przycisku, na przykład takiego jak w manetce blokady skoku amortyzatora do otworzenia zacisku, który jednak zaciśnięty musi być mocno żeby sztyca się nie ruszała, i czegoś co później zaciśnie zacisk w innym położeniu. Musiałbyś czymś jeszcze kontrolować ciśnienie helu w komorze regulującej wysokość sztycy i zawrój zwrotnej kompensacji
  6. Stary dobry i sprawdzony patent. Kawałek papieru ściernego 40 zawiniętego między kopułką mostka a kierownicą. Po skręceniu będzie mocno trzymać. Chyba że wolisz radełkować kierownicę ;P
  7. To nie jest zwyczajnie rysa? Wątpię żeby pękło wewnętrznie w taki sposób wzdłóż, nie jest to wykluczone, jednak wygląda to jak rysa zewnętrzna. Czuć to pod palcem? Jeśli czuć, to najlepiej zeszlifować lakier, dokładnie przemyć i wtedy obadać. W międzyczasie jeździć, zwrócić uwagę czy coś nie zaczyna trzeszczeć. Nie masz gwarancji ma się rozumieć?
  8. Bez chociaż zdjęć napędu to wróżenie z fusów. Może być tak jak wyżej, równie dobrze krzywa zębatka, krzywa linia łańcucha, nierówne rozciągnięcie łańcucha i tak dalej. Zdjęcia mogłyby wyeliminować chociaz część przypuszczeń. Równie dobrze może któraś kulka w łożyskach suportu być owalna czy uszkodzona, wtedy co ileś obrotów łożyska może występować w miarę regularna wibracja pod większym obciążeniem. I chyba na to bym stawiał, suporty w singlach mają ciężkie życie. To równie dobrze może być nawet fabrycznie niedokręcona miska suportu... Daj chociaż kilka zdjęć wraz z linią łańcucha od zębatki t
  9. Czy tak samo, to raczej kwestia sporna, chociaż jeśli chodzi ogólnie o opory toczenia, to rzeczywiście ich technologia jest ciekawa. Nie oszukasz fizyki jeśli chodzi o powierzchnię styku opony z nawierzchnią. Wiadomym jest, że przy mniejszym ciśnieniu, będzie ona większa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...