Skocz do zawartości

rmazurek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Radek
  • Skąd
    Birmingham/UK

Osiągnięcia użytkownika rmazurek

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Opona to 27 i 1/4 niestety nie mam pojecia jaka to szerokosc.
  2. Klamki to tektro aero- nie pamietam modelu,a szczeki to Tektro r-559 - jedyne jakie udalo mi sie znalezc z dlugimi ramionami w miare dobrej cenie. Pozdrawiam
  3. 630 to sa chyba 27x 1 i 1/4 - mam takiw w swoim zabytku - znalazlem obrecze alu na ebay ale niby wyslane w poniedzialek kurierem 48h a do tej pory nie ma -podobno jakies holenderskie. Opony tez sa na ebay - juz mam u siebie - czekam tez na wolnobieg i bedzie mozna skladac maszyne:-)
  4. Oj kolego ten xcr to raczej regulacji tłumienia powrotu nie posiada chyba że jest to wersja DA - to pokrętło (afair po lewej stronie) jest od regulacji napreżenia wstępnego O ile jest to blokada hydrauliczna to teoretycznie powinno tak działac ale IMHO powinno sie tego używac tylko w skrajnych pozycjach czyli wł/wył. Pozdrawiam
  5. rmazurek

    Cannock Chase

  6. Honda przekladana niebedzie:-p ma byc wygodnie, szybko i oszczednie - dlatego jest turbo diesel z chipem na troszke ponad 180 HP.
  7. rmazurek

    Epicon

    W sumie calkiem dobry pomysl:-) i tak chcialem zmienic mostek i kiere na carbon - jakas mania lekkosci chyba - moze obydwa te elementy biale... Mysle jeszcze nad wymiana kol - jakies ciezkie sie wydaja - pierwsza rzecz to waga dokladna -a takowej nie posiadam - kupie, zaczne wazyc - wtedy sie zobaczy:-)
  8. Ogolnie nie mialem jeszcze czasu go przetestowac bo trasa na ktorej jezdze jest zamknieta z powodu"trudnych warunkow pogodowych..." W porownaniu z poprzednim xcm jest duzo lepszy- pracuje praktycznie na calej dlugosci skoku, krawezniki wybiera ladnie. Co do budowy to wydaje mi sie ze podobna do poprzednich modeli-z tego co przeczytalem- jedynie dolne golenie sa przykrecone po stronie komory powietrznej na imbus a po stronie tlumika na nakretke 10mm - nie jestem pewien jak to wygladalo w poprzednich modelach. Zmiana skoku polega na wybiciu pina i przesuniecia pierscienia - w tej chwili jest ustawiony na 140mm ale chyba bede musial zmienic na 120 bo wydaje mi sie zestracil na sztywnosci.
  9. rmazurek

    Epicon

    Zielone pasua do ramy:) teraz mysle jakby tu korone przemalowac/okleic na czarno co by lepiej wspolgrala z rama,stary amor tak mial i troszke to lepiej wygladalo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...