Skocz do zawartości

Dokumosa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6 995
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Dokumosa w dniu 4 Września 2019

Użytkownicy przyznają Dokumosa punkty reputacji!

Reputacja

1 111 Doskonała

2 obserwujących

O Dokumosa

  • Tytuł
    Emeryt

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Zenek
  • Skąd
    Wałbrzych

Ostatnie wizyty

2 165 wyświetleń profilu
  1. Mam w primalu owal od 2 lat. Poza wrażeniem większej płynności w przekazywaniu siły na koła żadnych różnic nie odnotowałem czy to pod względem osiągów czy też zmęczenia. Jakoś mnie to nie przekonuje na tyle żeby w innych rowerach iść również w tą stronę.
  2. Chodziło o przegląd zerowy amortyzatora, który nie jest częścią przeglądu zerowego całego roweru.
  3. Amortyzatory tej marki tak mają. Uszczelki kurzowe służą.głównie do ozdoby. Co jakiś czas trzeba amortyzator rozebrać, dokładnie usunąć (benzyna ekstrakcyjna i szczotka do mycia butelek) resztki smaru pomieszanego z wodą i pyłem (ssie wszystko jak odkurzacz), zaaplikować świeży smar do amortyzatorów i jeździć dalej.
  4. To jest amortyzator najniższych lotów. Tam wszystko jest nie tak bo tak ma być. Smar owszem może się wydostawać na łączeniu goleni górnych z dolnymi ale to się przeciera suchą szmatką i tyle.. Nie ma żadnych podstaw do reklamacji. Inaczej gdyby np. powłoka galwaniczne zaczęła nagle odłazić z goleni po kilku dniach użytkowania. U ciebie coś zacieka raczej z korony ale jesli sie da zmyć to zmyj i obserwuj. W tym amortyzatorze nie ma żadnych płynów ustrojowych poza olejem w szczelnie zaprasowanym cartridge'u w prawej goleni. Gdyby to się rozczelnilo to pod rowerem byłaby mała tłusta kałuża.
  5. Jak się da zmyć to coś chcesz reklamować? Brudny rower?
  6. To już jest zardzewialy kawałek złomu. W środku zapewne apokalipsa. Szkoda każdej złotówki do tego dokładać.
  7. W SLX'ach też jest regulacja odległości pokrętasem. Odnośnie wymienionych to należy zwrócić uwagę na kompatybilność z manetkami - nowe klamki i stare manetki się gryzą.
  8. Szprychy pracują podczas jazdy. Smar na połączeniu szprych z nyplem to zły pomysł. To połączenie po złożeniu koła, odprężeniu i centrowaniu ma być praktycznie stałe. Lepiej na sucho niż że smarem/olejem. Chyba że olej lniany ale nie "surowy".
  9. Jak chcesz dobrze to są specjalne kleje do nypli ew. przygotuj sobie miksturę na bazie oleju lnianego. Albo użyj nypli pokrytych wewnątrz klejem (wszystkie dt pro lock)
  10. Na hamulcach mt200 można zerwać przyczepność przedniego kapcia 2,8". Można nawet postawić rower na przednim kole. To już są siły których nie przeskoczysz bo brakuje przyczepności albo masz za dużą przyczepność do podłoża. Hamulce nie są żadnym ograniczeniem dla widelca.
  11. Masz hak do Shimano DM (montaż bezpośredni) a potrzebujesz do SRAM i Sh 12s. Poszukaj na Ali po numerze części. Można trafić za 50% ceny z wysyłką. Do canyonów kilka haków tam trafiłem.
  12. Przerzutka źle zamontowana (np. do haka DirectMount) albo rama boost i koła z adapterami. No a patrząc na przerzutkę jakaś taka zmasakrowane. Nie pokrzywileś wózka?
  13. Jak nie przywalisz blatem o przeszkodę to nic nie powinno się stać. Aczkolwiek widać tam chyba już łańcuch zassalo i trochę ramę przeorał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...