Skocz do zawartości

Dokumosa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11 329
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Dokumosa w dniu 8 Grudnia 2021

Użytkownicy przyznają Dokumosa punkty reputacji!

3 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Zenek
  • Skąd
    Wałbrzych

Ostatnie wizyty

9 999 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Dokumosa

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

2,4tys.

Reputacja

3

Trafne odpowiedzi

  1. Ja jestem zadowoliny. Koniec końców jak się zabrałem za wyminę okazało się, że wystarczyło dolać oleju do posiadanego pierwotnie.
  2. 1x11 robi jeszcze większe ograniczenia jeśli chodzi o dokręcenie np. z góry ze względu na najmniejszą koronkę 11T. Tutaj też jazda nawet po płaskim będzie nadmiernie obciążała najmniejsze koronki. Niemniej jeśli nie zamierzasz tym jeździć szybciej niż 25kmh można to rozważyć. Tanio, trwale i bez kompromisów jest wspomniany 2x10.
  3. Nie chodzio to czy to grat tylko o potencjalną wartość takiego używanego roweru na kołavh 26". Biorąc pod uwagę popyt na takie wynalazki kwoty transakcyjne są grubo poniżej oczekiwań sprzedających. W 2k się na luzie zamkniesz. W przypadku shimano trzeba kombinować z korbą ze względu na linię łańcucha. W przypadku sram ogarnisz linię blatem z 6mm offsetem. Zmiana koła ew. przeplot na piastę umożliwiającą montaż kasety zaczynającej się od 10T. Przemyśl tylko czy jest sens. Przy takim kole oraz ograniczeniach wynikających z miejsca na jakąś większą zębatkę z przodu funkcjonalność 1x12 będzie mocno ograniczona. Delikatny napęd będziesz zajeżdżał 2x szybciej niż przy kole 29" Do tego to o czym wspomniałem - wózek dyndający blisko podłoża.
  4. Wszystko się da. Kwestia budżetu który może przewyższyć po woelokroć wartość roweru. Do tego wózek przerzutki w skrajnym dolnym położeniu będzie 5cm od podłoża
  5. Kupowałem na Ali do EPIXONa, 140zł (w PL 400-500zł). Przyszedł oryginał, w pełni sprawny, nieśmigany.
  6. Środkowy blat w korbie 3x ma linię 50mm. To b.dobra linia dla 1x. Jeśli preferujesz miękkie przełożenia to możesz dać podkładki przesuwając zębatkę w kierunku ramy. Ale tam miejsce jest mocno ograniczone przez rurkę łańcuchową tylnego widelca.
  7. Wystarczy że zamontujes w miejsce środkowego blatu. Łańcuch do skrócenia.
  8. Nie wierzę... Mistrz druciarstwa będzie używał prasy do misek/łożysk
  9. Z 11s pod ręką mam tylko CS-M8000 11-46, CS-M5100 11-51 i CS-M5100 11-42, bez nakrętek masa kształtuje się odpowiednio: 434g, 604g oraz 540g. Przy czym nakrętka od XT waży 6g a nakrętka od Deore 14g.
  10. Żaden. Jakiś buraczyna przykręcił nieodpowiednimi nakrętkami. Odkręcić musisz metodami druciarskimi i kupić prawidłowe nakrętki pod klucz do suportów ht2.
  11. LandCruiser to kiepska opona. Bardzo wrażliwa na niskie ciśnienie, nietrwała. Wybierz sobie coś z Marathinóe - to niezawodne indługowieczne gumy.
  12. względnie przyłap klucz szpilką przeciągniętą przez oś koła, zamocuj klusz w imadle i kręć kołem.
  13. W przypadku mtb sensu brak - nie użyjesz tych kół w nowym rowerze i spokojnie możesz brać (jeśli musisz) koła pod qr. W szosie/gravelu wspóldzesne standardy mają osie przelotowe takiej samej długości jak te na szybkozamykacz więc komwersja jest możliwa. Wszystkie piasty dt są konwertowalne do qr poprzez wymianę end-capów.
  14. Przesunąc się może na etapie zakładania opony. Podczas pompowania będzie dociskana do obręczy. Nic się nie przesunie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...