Skocz do zawartości

szamysz83

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marecki
  • Skąd
    Mazowsze

Osiągnięcia użytkownika szamysz83

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam. Potrzebuję zmienić klamkę BL M8000 na inną któa będzie pasować do zacisku BR M8000. Obecna klamka uszkodzona, cieknie, i ma duży luz poprzeczny na klamce. Znaleźć nową prawą w przystępnej cenie, graniczy z cudem a w używaną nie chciałbym wchodzić. Może BL-MT501 ?
  2. Witam. Mam kilka pytań, zadam po kolei: 1. Zasadnicza różnica między RS XC30 TK coil a RS 30 TK Silver Coil - tylko waga? 2. Podrzuci ktoś jakiś dobry tutorial do serwisu RS 30 TK Silver Coil? 3. Ile oleju, jak i gdzie wlać? Chodzi o RS 30 TK Silver Coil 4. Jest możliwość zmiany skoku ze 100mm na 120mm? RS 30 TK Silver Coil Oczywiście pod koła 26 cali. Dziękuję.
  3. Wiem aby nie zalać kartridża z prawą laga nie mam zamiaru nic robić - prócz wymiany uszczelki kurzowej i dodania gąbki olejowej. Chodzi mi o drugą lagę - ze sprężyną. Warto tam wlać olej? No i ile tego oleju... Mam Motorexa 15W. Oczywiście nasmaruję ślizgi smarem Suntoura, kupionego oczywiście w Activii No i uszczelki - dodałem zdjęcie na którym chcę pokazać czy dobrze kombinuję z gąbkami - mam je tak zamontować?
  4. Oczywiście uszczelnienie zrobione, oring plus silikon.
  5. To odgrzeję temat: ile ml oleju wlać od spodu do lagi ze sprężyną? jakaś określona ilość?
  6. Czyli do prawej golenie nie lać nic? smarowanie stałe tylko tak? Bo powyżej, na samym początku tematu jest rozmowa o wlaniu oleju
  7. Ale w X3 kartridź jest od góry, w górnej ladze. To jak wleję od spodu to chyba się nic nie stanie? Czy źle myślę
  8. No tak, ale przed dokręceniem górnych lag? Tzn mam na myśli gdy już bedą jedne w drugie włożone, ale nie do końca - przed dociśnieciem ich do końca
  9. A w jaki sposób wlać w dolne lagi olej? Mam Motorex 15W.
  10. Ok. dzięki. A te gąbki olejowe tuż pod uszczelkę kurzową? I wyczuwam lekki luz w lewej ladze. Rozkręciłem, przesmarowałem i jest bez zmian
  11. mrmorty a jakie te uszczelki kupiłeś? możesz podrzucić jakieś info, linki, zdjęcia czy symbole? Pozdrawiam
  12. A może macie więcej fotek, wskazówek jak go dokładnie rozebrać? Otóż z moim dzieje się takie coś; jak nacisnę przedni hamulec, i zacznę napierać kołem to słychać w środku takie jakby metaliczne stukanie (metal o metal, chyba). Coś mi się wydaje że ma luzy, i że ten dźwięk dochodzi z prawej goleni. Chciałbym spróbować zrobić serwis samemu. A może wiecie gdzie, i ile mniej więcej kosztuje odesłanie go gdzieś do serwisu? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...