Skocz do zawartości

Kowal1986

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    565
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Kowal1986 w dniu 12 Grudnia 2014

Użytkownicy przyznają Kowal1986 punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek
  • Skąd
    Warszawa-Ursus

Ostatnie wizyty

956 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Kowal1986

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

93

Reputacja

  1. Ja na dętkach przeważnie łapałem dziurę z tyłu. Przednie koło podrywało jakiegoś śmiecia, a tylne się na nim dziurawiło. Założyłbym lepszą na tył.
  2. @martini.st Jeśli Partnerka jeździ z tak nisko ustawionym siodłem, to ten rower GT jest stanowczo dla Niej za duży. Szkoda w niego inwestować, bo dalej będzie na nim się czuła źle. Lepiej poszukaj jakiejś używki w owiele mniejszyn rozmiarze z amorem powietrznym dla Niej.
  3. No ja bym się bał ramy z takim wgniotem. Implanty zębów są drogie.
  4. Tylko ten ostatni Canyon coś sobą reprezentuje, a czy M będzie dobry to musisz przymierzyć, bo to nie tylko od wzrostu zależy, ale też od długości nóg. Jest pewne ryzyko, że jak masz długie nogi to będzie za mały i zabraknie Ci zapasu na odpowiednie wysunięcie sztycy. Ogólnie budżet 3k to na nowy sprzęt stanowczo zbyt mało w dzisiejszych czasach. Pozostaje Ci szukanie tylko jakiejś fajnej okazji z używanych. Uwaga: używany sprzęt oceń z kimś, kto się bardzo dobrze zna, aby nie trafić na jakiegoś zajechanego trupa, który tylko został ładnie wypolerowany przed handlem.
  5. To mnie Panowie przerażacie.. Ja w moim F32 SC Kashima FIT4 Factory z końca 2020roku od początku mam wyczuwalne małe luzy, ale na razie nic się nie poci i te luzy się nie powiększają po 4 tys km. Jak widać to jednak nie mit, że wszystko "schodzi na psy". Najlepszym dowodem jest mój stary Fox z 2012 roku z przebiegiem 35 tys, który już prawie nie ma anody, a dalej nie ma jakichkolwiek wyczuwalnych luzów i pracuje świetnie jak masełko, bez pocenia się... P.S. wrzuć zdjęcia po 10 kilometrach trasy. Tylko najpierw przejedz ze 100km od ostatniego serwisu, bo na początku zawsze się poci.
  6. Wrzuć zdjęcie po tych 10 minutach jazdy jak to wygląda to się odniesiemy, bo na razie nie wiem w czym może być problem. Ja od 2012 roku jeżdżę na Fox-ach po wertepach płaskiego Mazowsza. Mam "starego F100 32 Float OB 26" z przebiegiem 35 tys km i nowego F32 SC Fit4 Factory Kashima 29" z przebiegiem niecałych 4 tys km. W obu nigdy nie miałem jakiś dużych wycieków. Tylko po serwisie przez kilka jazd (około 150km) zostawiają krążki olejowe, ale potem jest czysto. Wyciek miałem tylko raz w starym Fox-e, gdy mnie jeden sklep oszukał i sprzedał podrobione uszczelki Fox-a. Odnośnie luzów. Stary z przebiegiem 35 tys km, pomimo, że już bardzo stracił anodę na górnych lagach, to nie ma jakichkolwiek wyczuwalnych luzów, nie cieknie i pracuje bardzo płynnie. Nowy od nowości miał znacznie większe wyczuwalne luzy w porównaniu do staruszka, ale się to nie powiększa (widać, że FOX robi teraz luźniejsze pasowanie tuleje ślizgowe-lagi)
  7. Zrób fotkę tych wycieków i wrzuć tu na forum z opisem po ilu ugięciach lub po jakim dystansie to wyszło. Kolejne pytania, które mogą nas nakierować: *W jakim terenie jeździsz - czy amor często pracuje prawie pełnym skokiem, czy to jazda po płaskim terenie i tylko małe nierówności? *Czy ilość oleju zgodnie z instrukcją? - może się pomyliłeś i wlałeś dużo za dużo i robi się zbytnie ciśnienie w lagach, które wypycha olej na zewnątrz? *Jaki smar do uszczelek dałeś? Czy na pewno jest on bezpieczny dla gumy? *Czy na obu lagach jest taki sam wyciek? *Czy do mycia roweru używasz jakiejś chemii, która mogła by uszkodzić gumę uszczelek? P.S. Odnośnie sprężynek górnych to ja tak robiłem przy serwisie, bo po prostu łatwiej włożyć lagi w uszczelki = mniejszcze prawdopodobieństwo, że coś się przyszczypnie i gumę uszkodzi. Gdy lagi już były wsunięte to dopiero zakładałem ostrożnie te sprężynki.
  8. Jaki olej lejesz do lag? W jaki sposób montowałeś uszczelki - jaki przyrządem? Czy uszczelki smarowałeś czymś przed włożeniem górnych lag - jakimś smarem? Czy jak wkładałeś gorne lagi to zdjęłeś sprężynki z górnej wargi uszczelek, aby łatwiej włożyć? P.S. Ten luz, jeśli na jednej ladze jest wyczuwalny, a w drugiej nie i jeżeli miałby to być powód wycieków to miałbyś wycieki tylko na jednej ladze.
  9. Gdzie Ci rzyga? Z uszczelek kurzowo-olejowych na lagach, czy przy regulacji tłumienia i blokadzie? Jeśli to pierwsze, a lagi masz o średnicy 32mm to bierz uszczelki SKF zielone - przykład ponizej: https://allegro.pl/oferta/uszczelki-skf-fox-32-z-kolnierzem-gravity-shop-10082821986
  10. Cześć, na sprzedaż mam przerzutkę przednią 2 x 11 Shimano XT FD-M8025, Dual Pull, Down Swing, montowaną obejmę . Jestem pierwszym właścicielem od 10.11.2021. Wózek w jednym miejscy delikatnie zagnieciony po "chain suck", ale wszystko działa bardzo dobrze. Cena 50,- PLN + ewentualne koszty wysyłki Odbiór osobisty Warszawa - dzielnica Ursus wysyłka tylko za pobraniem
  11. Cześć, na sprzedaż wystawiam karbonową Ramę + Sztycę marki Konwa Bike - dla dociekliwych: tak naklejki można zerwać 🙃 Jestem pierwszym właścicielem. Rama wróciła z naprawy gwarancyjnej u dystrybutora. Miała nadmiar żywicy na powierzchni bocznej suportu, przez co nie osiadał on równolegle. Miejsce to zostało profesjonalnie splanowane i będzie teraz wszystko jak należy. Sztyca karbon też od Konwa Bike do kompletu – od początku pracowała z tą ramą. Sprzęt był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem pod kolarzem o wadze 75kg i nie brał udziału w zawodach/maratonach itp. Posiada normalne rysy powierzchniowe wynikające z używania; W zestawie daję kompletne stery taper drop-in, zacisk sztycy Accent oraz zapasowy hak tylnej przerzutki. Rama posiada sztywną oś boost. Więcej zdjęć oraz geometrię można obejrzeć na dysku google pod adresem: https://drive.google.com/drive/folders/1K73NhiVJN5L4BckxFXo4Z_2amz3vQSnn?usp=sharing Szczegóły: Rama: × Data zakupu: 10.11.2020 × Przebieg: 2.741 km × Dystrybutor: Konwa Bike × Model: MTB HT 29" boost × Materiał ramy: włókno węglowe × Wykończenie: UD matt × Rozmiar ramy: 19” (mój wzrost to 183 cm, przekrok 87cm – była idealna, a sztyca miała jeszcze około 60mm zapasu do minimum osadzenia); × Oś tylna: Boost M12*P1.5*148 – w komplecie × Wymienny hak ramy + zapasowy hak; × Otwór na suport pressfit BB86/92; × Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów; × Stery zintegrowane taper – w zestawie; × Otwór na sztycę ø 31,6mm; × Zalecany max rozmiar zębatki 34-36T z offsetem 3mm; × Kompatybilność z napędami 2 x …. ; × Dwa mocowania na koszyk na bidon ; × Rozmiar tarczy hamulcowej tył 160-180mm; × Limit wagowy użytkownika 100kg; × Waga ramy z hakiem i zaciskiem sztycy: 1233 gramy × Waga sterów: 96 gram; Sztyca: × Data zakupu: 10.11.2020 × Przebieg: 2.741 km × Dystrybutor: Konwa Bike × Model: Carbon 31,6mm, offset 0mm × Długość: 400mm × Waga: 143 gramy Cena za komplet powyżej: 1.250,- PLN Daje gwarancję „rozruchową” 2 miesiące – możemy spisać umowę jeśli jest taka potrzeba; Opcję odbioru: Odbiór osobisty Warszawa – dzielnica Ursus, albo wysyłka kurierem za pobraniem;
  12. Epic SS Steel Chalange https://m.facebook.com/mcgyw/posts/3801138406641929?locale=pl_HU&_rdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...