-
Liczba zawartości
565 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Osiągnięcia użytkownika Kowal1986
-
[Przebijanie opon] cześciej przód czy tył ?
Kowal1986 odpowiedział chrismel → na temat → Koła rowerowe
Ja na dętkach przeważnie łapałem dziurę z tyłu. Przednie koło podrywało jakiegoś śmiecia, a tylne się na nim dziurawiło. Założyłbym lepszą na tył. -
Kowal1986 obserwuje zawartość → [Przerzutka przód] Shimano XT | FD-M8025 | 2 x 11 , [Amortyzator] hp reg magnesium , [3000] nowy albo używka - następca Rockrider 27.5" ST 520 i 2 innych
-
[Amortyzator] hp reg magnesium
Kowal1986 odpowiedział martini.st → na temat → Amortyzatory rowerowe przód/tył
@martini.st Jeśli Partnerka jeździ z tak nisko ustawionym siodłem, to ten rower GT jest stanowczo dla Niej za duży. Szkoda w niego inwestować, bo dalej będzie na nim się czuła źle. Lepiej poszukaj jakiejś używki w owiele mniejszyn rozmiarze z amorem powietrznym dla Niej. -
[3000] nowy albo używka - następca Rockrider 27.5" ST 520
Kowal1986 odpowiedział mmoorroo → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
No ja bym się bał ramy z takim wgniotem. Implanty zębów są drogie. -
[3000] nowy albo używka - następca Rockrider 27.5" ST 520
Kowal1986 odpowiedział mmoorroo → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Tylko ten ostatni Canyon coś sobą reprezentuje, a czy M będzie dobry to musisz przymierzyć, bo to nie tylko od wzrostu zależy, ale też od długości nóg. Jest pewne ryzyko, że jak masz długie nogi to będzie za mały i zabraknie Ci zapasu na odpowiednie wysunięcie sztycy. Ogólnie budżet 3k to na nowy sprzęt stanowczo zbyt mało w dzisiejszych czasach. Pozostaje Ci szukanie tylko jakiejś fajnej okazji z używanych. Uwaga: używany sprzęt oceń z kimś, kto się bardzo dobrze zna, aby nie trafić na jakiegoś zajechanego trupa, który tylko został ładnie wypolerowany przed handlem. -
To mnie Panowie przerażacie.. Ja w moim F32 SC Kashima FIT4 Factory z końca 2020roku od początku mam wyczuwalne małe luzy, ale na razie nic się nie poci i te luzy się nie powiększają po 4 tys km. Jak widać to jednak nie mit, że wszystko "schodzi na psy". Najlepszym dowodem jest mój stary Fox z 2012 roku z przebiegiem 35 tys, który już prawie nie ma anody, a dalej nie ma jakichkolwiek wyczuwalnych luzów i pracuje świetnie jak masełko, bez pocenia się... P.S. wrzuć zdjęcia po 10 kilometrach trasy. Tylko najpierw przejedz ze 100km od ostatniego serwisu, bo na początku zawsze się poci.
-
Wrzuć zdjęcie po tych 10 minutach jazdy jak to wygląda to się odniesiemy, bo na razie nie wiem w czym może być problem. Ja od 2012 roku jeżdżę na Fox-ach po wertepach płaskiego Mazowsza. Mam "starego F100 32 Float OB 26" z przebiegiem 35 tys km i nowego F32 SC Fit4 Factory Kashima 29" z przebiegiem niecałych 4 tys km. W obu nigdy nie miałem jakiś dużych wycieków. Tylko po serwisie przez kilka jazd (około 150km) zostawiają krążki olejowe, ale potem jest czysto. Wyciek miałem tylko raz w starym Fox-e, gdy mnie jeden sklep oszukał i sprzedał podrobione uszczelki Fox-a. Odnośnie luzów. Stary z przebiegiem 35 tys km, pomimo, że już bardzo stracił anodę na górnych lagach, to nie ma jakichkolwiek wyczuwalnych luzów, nie cieknie i pracuje bardzo płynnie. Nowy od nowości miał znacznie większe wyczuwalne luzy w porównaniu do staruszka, ale się to nie powiększa (widać, że FOX robi teraz luźniejsze pasowanie tuleje ślizgowe-lagi)
-
Zrób fotkę tych wycieków i wrzuć tu na forum z opisem po ilu ugięciach lub po jakim dystansie to wyszło. Kolejne pytania, które mogą nas nakierować: *W jakim terenie jeździsz - czy amor często pracuje prawie pełnym skokiem, czy to jazda po płaskim terenie i tylko małe nierówności? *Czy ilość oleju zgodnie z instrukcją? - może się pomyliłeś i wlałeś dużo za dużo i robi się zbytnie ciśnienie w lagach, które wypycha olej na zewnątrz? *Jaki smar do uszczelek dałeś? Czy na pewno jest on bezpieczny dla gumy? *Czy na obu lagach jest taki sam wyciek? *Czy do mycia roweru używasz jakiejś chemii, która mogła by uszkodzić gumę uszczelek? P.S. Odnośnie sprężynek górnych to ja tak robiłem przy serwisie, bo po prostu łatwiej włożyć lagi w uszczelki = mniejszcze prawdopodobieństwo, że coś się przyszczypnie i gumę uszkodzi. Gdy lagi już były wsunięte to dopiero zakładałem ostrożnie te sprężynki.
-
Jaki olej lejesz do lag? W jaki sposób montowałeś uszczelki - jaki przyrządem? Czy uszczelki smarowałeś czymś przed włożeniem górnych lag - jakimś smarem? Czy jak wkładałeś gorne lagi to zdjęłeś sprężynki z górnej wargi uszczelek, aby łatwiej włożyć? P.S. Ten luz, jeśli na jednej ladze jest wyczuwalny, a w drugiej nie i jeżeli miałby to być powód wycieków to miałbyś wycieki tylko na jednej ladze.
-
[Fox F100] 2011 rzyga olejem. Jakie gumki wybrać?
Kowal1986 odpowiedział pedalarz339 → na temat → Fox
Gdzie Ci rzyga? Z uszczelek kurzowo-olejowych na lagach, czy przy regulacji tłumienia i blokadzie? Jeśli to pierwsze, a lagi masz o średnicy 32mm to bierz uszczelki SKF zielone - przykład ponizej: https://allegro.pl/oferta/uszczelki-skf-fox-32-z-kolnierzem-gravity-shop-10082821986 -
SPRZEDANE = Nieaktualne
-
Cześć, na sprzedaż mam przerzutkę przednią 2 x 11 Shimano XT FD-M8025, Dual Pull, Down Swing, montowaną obejmę . Jestem pierwszym właścicielem od 10.11.2021. Wózek w jednym miejscy delikatnie zagnieciony po "chain suck", ale wszystko działa bardzo dobrze. Cena 50,- PLN + ewentualne koszty wysyłki Odbiór osobisty Warszawa - dzielnica Ursus wysyłka tylko za pobraniem
-
Cześć, na sprzedaż wystawiam karbonową Ramę + Sztycę marki Konwa Bike - dla dociekliwych: tak naklejki można zerwać 🙃 Jestem pierwszym właścicielem. Rama wróciła z naprawy gwarancyjnej u dystrybutora. Miała nadmiar żywicy na powierzchni bocznej suportu, przez co nie osiadał on równolegle. Miejsce to zostało profesjonalnie splanowane i będzie teraz wszystko jak należy. Sztyca karbon też od Konwa Bike do kompletu – od początku pracowała z tą ramą. Sprzęt był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem pod kolarzem o wadze 75kg i nie brał udziału w zawodach/maratonach itp. Posiada normalne rysy powierzchniowe wynikające z używania; W zestawie daję kompletne stery taper drop-in, zacisk sztycy Accent oraz zapasowy hak tylnej przerzutki. Rama posiada sztywną oś boost. Więcej zdjęć oraz geometrię można obejrzeć na dysku google pod adresem: https://drive.google.com/drive/folders/1K73NhiVJN5L4BckxFXo4Z_2amz3vQSnn?usp=sharing Szczegóły: Rama: × Data zakupu: 10.11.2020 × Przebieg: 2.741 km × Dystrybutor: Konwa Bike × Model: MTB HT 29" boost × Materiał ramy: włókno węglowe × Wykończenie: UD matt × Rozmiar ramy: 19” (mój wzrost to 183 cm, przekrok 87cm – była idealna, a sztyca miała jeszcze około 60mm zapasu do minimum osadzenia); × Oś tylna: Boost M12*P1.5*148 – w komplecie × Wymienny hak ramy + zapasowy hak; × Otwór na suport pressfit BB86/92; × Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów; × Stery zintegrowane taper – w zestawie; × Otwór na sztycę ø 31,6mm; × Zalecany max rozmiar zębatki 34-36T z offsetem 3mm; × Kompatybilność z napędami 2 x …. ; × Dwa mocowania na koszyk na bidon ; × Rozmiar tarczy hamulcowej tył 160-180mm; × Limit wagowy użytkownika 100kg; × Waga ramy z hakiem i zaciskiem sztycy: 1233 gramy × Waga sterów: 96 gram; Sztyca: × Data zakupu: 10.11.2020 × Przebieg: 2.741 km × Dystrybutor: Konwa Bike × Model: Carbon 31,6mm, offset 0mm × Długość: 400mm × Waga: 143 gramy Cena za komplet powyżej: 1.250,- PLN Daje gwarancję „rozruchową” 2 miesiące – możemy spisać umowę jeśli jest taka potrzeba; Opcję odbioru: Odbiór osobisty Warszawa – dzielnica Ursus, albo wysyłka kurierem za pobraniem;
-
[rower] Romet 29er, czyli pretekst do dyskusji o stali
Kowal1986 odpowiedział Wiewiór → na temat → Rowery/ramy
Epic SS Steel Chalange https://m.facebook.com/mcgyw/posts/3801138406641929?locale=pl_HU&_rdr