Skocz do zawartości

Kowal1986

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    596
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Kowal1986 w dniu 12 Grudnia 2014

Użytkownicy przyznają Kowal1986 punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek
  • Skąd
    Warszawa-Ursus

Ostatnie wizyty

1 763 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Kowal1986

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

115

Reputacja

  1. Ręcznie na wiertarce nie zrobi tego równo i jeszcze zepsuje. Moim skromnym zdaniem najbezpieczniejsza tokarka by zdjąć naprawdę kilka setek mm.
  2. Pewnie plastik tłoka spuchł. Gdy będziesz go wymieniał, to zamiast gąbki użyj uszczelki, bo gąbka może powodować migracje oleju z dolnej lagi do komory powietrznej - tu opisane:
  3. Mi w piastach XT na QR9 Centerlock z 2012 roku po 2-3 tyś km przebiegu zaczeła notorycznie luzowałą się śruba trzymająca cały bębenek do piasty. Nawet kleje do gwintu nie pomogły - jednym słowem szmelc. Od ponad 40 tyś km jeżdzę tylko i wyłącznie na piastach DT350 i nic się nie dzieje. Nawet raz łozysk nie musiałem wymieniać, a jeżdzę też w zimę i czasem topię się w błocie.
  4. @przemeg ja mam napęd 2x11 (36-26 + 11-42) i głównie jeżdzę po Kampinosie "KPN" do którego mam ok. 13km dojazdu po asfalcie. Jeżdżę raczej mocno z zacięciem sportowym, ale nie scigam się z nikim i nie walczę o milisekundy, bo głównie samotnie przemierzam Puszczę, więc i po co miałbym to robić. Moim skromnym zdaniem, na taki tryb jazdy napęd 2x.. fajnie się sprawdza, bo: - młynek daje mi super lekkie przełożenia pod najbardziej strome i piaszczyste wydmy w KPN. Szczególnie ważne gdy jestem już zmęczony po długiej trasie lub jest zima i wydajność moja mocno spada. - na asfalcie i szutrówkach używam najczęściej koronki w kasecie 15 (czasem z wiatrem 13), więc jeszcze w miarę dużych, które nie znikają po kilku kilometrach. - nie mam jakiś ekstremalnym przekosów na skrajnych biegach, więc napęd pracuje zawsze cicho i kulturalnie, - przejechałem na tym napędzie prawie 8,5 tyś km i jeszcze wszystko ładnie wygląda, działa bardzo dobrze i pewnie jeszcze kilka tyś km spokojnie zrobi, Oczywiście, gdybym się ścigał w XC lub XCM to wolałbym napęd 1x12, z uwagi mniejszą wagę i brak konieczności przejmowaniem się zmianami biegów na korbie w czasie walki na trasie.
  5. Z ciekawością przeczytałem cały wątek i przeraża mni jedno: Ty domagasz się poprawności wykonanej usługi i walczysz o swoje, ale prawdopodobnie 99% reszty Klientów pochyla głowę i akceptuje gniota jakiego otrzymali. Ludzie przestali wymagać i zgadzają się na to, że otrzymują niedoróbkę, a to będzie powodowało, że wszyscy będziemy dostawali coraz gorsze towary i usługi..
  6. * Czy ten KMC 9.73 jest oryginalny? Trzeba uważać, bo jest dużo podrobek. * HG-53 - to jest chyba najsłabszy z tych łańcuchów o ile KMC jest oryginalny. Prawdopodobnie będzie najszybciej się "wydłużał". Aby napęd równomiernie Ci się zużywał to co xxx km zawsze wieszaj te 3 łańcuchy na jednym gwoździu i wybieraj nakrótszy. Tym sposobem zrobisz tysiące kilometrów, na tym napędzie. Te zagniecenia na zębatkach kasety to norma.
  7. Ja tak jeżdzę od 2 lat. Manetki XT M8000 I-spec II przykręcone bezpośrednio do klamek hamulców XT M8100 I spec EV (trzeba zastosować do tego krótsze śruby niż oryginalne) Troszeczkę brakuje do idealnego ustawienia, ale nie narzekam i bez jakiegoś większego dyskomfortu jeżdzę nawet wiele godzin. Ja bym na Twoim miejscu spróbował.
  8. Do Twojej ramy możesz zainstalować tylko stery półzintegrowane na tradycyjnych wianuszkach lub łożyskach tzw. maszynowych. Te Twoje problemy brzmią dziwnie. Czy na pewno wszystko złożyłeś w odpowiediej kolejności i masz odpowiednią ilość podładek po mostkiem? Zrób trochę zdję,ć to może coś zauważymy. Stery powinny Ci stabilnie się trzemać. Jeżeli masz co 1km problem to na 80% coś źle składasz.
  9. Podobny problem z kasetami Shimano był już przerabiany - link poniżej:
  10. Czy łańcuch jest oryginalny KMC? Ostatnio dużo oszustów jest i sprzedają podróbki. Jeśli nasz podejrzenia odnośnie oryginalności, to kup oryginał Shimano XT w renomowanym sklepie i zobacz, czy klikanie znikło. Jeżeli nie zniknie, to olać temat, jeździć i obserwować.
  11. Jeśli wyciekł ci olej z tłumika to co za problem zrobić mu serwis i nalać odpowiednią ilość. Po przebiegu kilku tyś km i tak mu się to należy. Wtedy się dowiesz, czy to była wina zbyt małej ilości oleju.
  12. Nie ryzukuj zdowia lub życia! Wymień te obręcze, bo jak Ci pęknie w złym momencie i przewrócisz się pod TIR-a to będzie za późno, aby żałować... Taka oszczędność może skończyć się fatalnie.
  13. Tu nie pomogę. Szukaj w necie lub dzwoń po serwisach FOX.
  14. Uszczelki koniecznie wymień, bo jak próbowaleś je wyjąć, to na pewno je już uszkodziłeś lub zniekształciłeś. Uszczelki te bardzo cieżko wychodzą. Trzeba zastosować solidną dźwignię, by je wydobyć. Ja ostatnio użyłem klucza płaskiego chyba 13 lub 17mm (nie pamietam). Ważne by owinąć go taśmą/gumą, aby nie spowodować uszkodzeń lakieru w miejscu styku narzędzia z dolnymi lagami. Przy osadzaniu uszczelek (szczególnie tych nowych bez kołnierza) dobrze mieć dedykowany dobijak jak na załączonym zdjęciu, aby równo weszły.
  15. Co tu wiecej można powiedzieć. Pewnie tłumik padł i nie masz tłumienia odbicia. Do naprawy/wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...