Skocz do zawartości

montell81

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 455
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana montell81 w dniu 13 Lipca 2016

Użytkownicy przyznają montell81 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

2 689 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika montell81

  1. @Przecietny +/- 15 gram to standard. Byłem jednak zdziwiony, bo właśnie szukam czegoś w rozmiarze 29x2.25 i poniżej 600gr nic nie widziałem. Biorę więc je mocno pod uwagę bo raczej nic lżejszego już nie znajdę. Dzięki za info..
  2. @up czy ta waga 520 gr jest realna? Ktoś miał te opony i może potwierdzić?
  3. Cześć, nie wiem czy Twoje pytanie z pierwszego posta jest aktualne ale napiszę Ci o mojej konfiguracji: - Felgai: newmen advanced SL xa25 carbon - Piasty: 240 EXP sp is 36T 42x12 shi 11s oraz 240 boost sp 110x15 is - Szprychy Sapim cx ray (2 x 28 szprych) - Nyple: Sapim alu Black waga tył ok. 685 gram waga przód ok. 585 gram Za komplet zapłaciłem około 4700 zł (było to pod koniec zeszłego sezonu). Czy drugi raz bym poszedł w karbonowe obręcze? Zdecydowanie tak.. Nie słuchaj rad typu: "zmontuj coś za 3000zł a resztę przeznacz na coś innego." bo prędzej czy później pożałujesz, że gdy miałeś możliwość to nie wydałeś na koła całego budżetu. Ja swego czasu posłuchałem takich rad i ostatecznie koła na aluminum wystawiam na sprzedaż i poszedłem w karbon. Poza tym karbonowe koła są znacznie sztywniejsze i mocniejsze od kół na obręczach aluminiowych. Karbon lepiej przenosi drgania. Osobiście odczułem znaczną poprawę i komfort z jazdy na karbonowych kołach. Jeśli nawet to tylko efekt placebo, to i tak warto było wydać na to pieniądze. Kupuj koła na karbonie za całą kwotę jaką masz do dyspozycji, a resztą sprzętu będziesz się martwił kiedy indziej. pozdro
  4. Nowa cena. Do kompletu mam też koło tylne pod tym linkiem: https://m.olx.pl/d/oferta/crest-mk4-dt-swiss-350-142x12mm-29-tylne-kolo-CID767-IDXKjHv.html
  5. Witam, na sprzedaż mam koło jak w temacie. Więcej informacji i kontakt na OLX pod tym linkiem: https://m.olx.pl/d/oferta/crest-mk4-dt-swiss-350-142x12mm-29-tylne-kolo-CID767-IDXKjHv.html Na sprzedaż posiadam też koło przednie do kompletu. Zachecam do zakupu
  6. Witam, na sprzedaż mam używane koło przednie: - Obręcze Notubes ZTR Crest MK4 25mm 29" 28 otworów - Piasta DT Swiss 350 (nowy model) straightpull 100x15 IS (sześć śrub) - Szprychy Sapim CX Ray czarne płaskie - Nyple Sapim alu secure lock czarne Waga realna to 702 gr. Koło kupione w fitwheels w listopadzie 2022r. (a więc jeszcze na gwarancji - załączam dowód zakupu), używane od marca do września 2023r. (około 1000km asfalt, szutry, itp.) Stan koła, piasty, obręczy idealny. Sprzedaję ponieważ przeszedłem na amortyzator 15/110 boost. Możliwość odbioru osobistego w Gryfinie lub zakupu poza OLX W razie pytań/propozycji proszę pisać na olx https://m.olx.pl/d/oferta/kolo-przednie-29-crest-mk4-dt-swiss-350-15x100mm-CID767-IDX4osr.html
  7. fitwheels.eu Pozytyw z plusem. Świetny kontakt, fachowe doradztwo. Koło na zamówienie wysłane w ciągu kilku dni. Fachowa obsługa przez pana Jacka W. Z czystym sumieniem polecam.
  8. Na głośnej paście mi nie zależy więc zostawiam jak jest
  9. Używam właśnie tego konkretnego dt swiss. Czy go nakładam zbyt dużo? Nie wiem być może. Nigdzie nie znalazłem informacji ile tego się nakłada.
  10. Udało się. Tą srebrną tuleję da radę zdjąć kombinerkami i robi sie przestrzeń na wyjęcie ratchet. Bardzio dziękuję za pomoc P.S. Po nałożeniu smaru bębenka prawie nie słychać
  11. Czy potrzebuję do tego jakichś specjalnych narzędzi? Ktoś zielony w temacie serwisu piast sobie z tym poradzi czy może lepiej oddać to do fachowca?
  12. Cześć, czyściłem i smarowałem dziś ratchet w dt350. Niestety przez nieuwagę nie wsadziłem sprężynki od strony piasty przez co nie mogę wyjąć ratchet. Nowy smar go mocno trzyma i nie ma jak go złapać. Macie pomysł jak rozwiązać ten problem? P.S. załączam zdjęcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...